XXL Nutrition

Eindelijk gerechtigheid: Slachtoffer overval jaagt dader de dood in

:D stam + t -> al eerder gezeCHD..... :D iemand enig idee wie ik moet mailen om dit probleem op te lossen? of wat ik moet doen? dansje maken?

Eric Siegers zei:
:D stam + t -> al eerder gezeCHD..... :D iemand enig idee wie ik moet mailen om dit probleem op te lossen? of wat ik moet doen? dansje maken?

Je kan een dansje maken (altijd leuk) maar je kan daarna, of gewoon tijdens het dansje de administrator PM en of een moderator...

Je kan ook iets met coïtus proberen.. zijn ze hier ook gek op geloof ik :D

Eric Siegers zei:
Niet voor 1ste persoon enkelvoud...
En om Socrates aan te vullen: Gewoon zorgen dat je een heipaal hebt, de admins zorgen voor de rest.

hahaha ok komt goed. Heb er al wat gemaild/pm-ed.... ik maak nu een dansje, anybody wanna join?

Ik wil anders ook wel iets met coïtus proberen alleen iwkeet niet of ze van brocolli c**k houden:D gnagna

Ja, idd je dingen worden gejat en je mag niet eens wat terug doen ik dit verhaal is wel een slecht voorbeelt maar er zijn genoeg anderen dingen waarvan je denk van nee het kan gewoon niet..

Terug
Naar boven