AndroidHealthClinic

Eindelijk gerechtigheid: Slachtoffer overval jaagt dader de dood in

Remember Kluivert en Marco Bakker die voor het doodrijden (al dan niet met hoege snelheid/alcohol) 240 uur dienstverlening hebben gekregen, een rij onbevoegdheid

Dus ik denk dat het OM nu grote praat heeft (anders slaat de vlam helemaal in de pan in A'dam), maar dat die vrouw er met een werkstraf afkomt (anders wordt ik, en velen met mij gek)

Leviathan zei:
Omdat ze het anders op moord zouden gooien, zelfs 1 a 2 minuten is genoeg om iemand met voorbedachte rade om te brengen.

Het kan ook dood door schuld zijn of gewoon niks.

Grimmige sfeer wordt door de politie ontkent. Ook al kan ik me voorstellen dat die vader aardig door het lint kan zijn gegaan. Of je zoon dan een dief was of niet, er ligt wel een dood kind van je voor je neus.

Eigen rechter spelen wil iedereen wel eens doen, maar dit veel te ver. Je bezittingen verdedigen betekent niet dat je iemand moet doden. Als we dat allemaal gaan doen is Nederland binnen de korste keren een anarchie. Als ik iemand niet mag beweer ik gewoon dat hij vlak er voor mij wilde beroven en hem daarom doodgeslagen heb. Zo werkt het natuurlijk niet, we hebben niet voor niks wetten.

Beetje trieste reacties in deze thread eerlijk gezegd, als je de doodstraf voor stelen goed vind ben je niet veel beter dan de radicalen waar zo vaak hier over wordt gerept.

Helemaal mee eens!

Zoals ik al eerder zei: niemand vind dat hij de doodstraf verdient voor een tasjesroof

Alleen hebben de meesten hier gewoon weinig medelijden met deze pechvogel en denken we dat het die vrouw niet aangerekend kan worden.

LEZEN jongen

Zelda zei:
Zoals ik al eerder zei: niemand vind dat hij de doodstraf verdient voor een tasjesroof

Alleen hebben de meesten hier gewoon weinig medelijden met deze pechvogel en denken we dat het die vrouw niet aangerekend kan worden.

Mocht die Ali Baba, of hoe die Marokkaan ook maar heette, een tasje van een Marokkaanse vrouw hebben gejat, dan was ie waarschijnlijk door man en zoonlief letterlijk geslacht, nog voor ie voor het gerecht zou moeten verschijnen.

Nederlandse vrouw rijdt zielige Ali dood, en de halve Marokkaanse gemeenschap staat weer op zn kop.

Job Cohen schijnt er geen moeite mee te hebben om een stille tocht te houden voor een crimineel. Die Ali heeft zelf een zware overval gepleegd op de Xenos, een medewerker vastgetaped en hem, met een mes, met de dood bedreigd. Kunt nu ook wel Job C. zeggen, 't lijkt wel of hij een groen licht geeft voor criminelen. :mad:

Op het journaal zegt Verdonk net dat de marrrokaan het vooral bij zichzelf moet zoeken. :thumbs:

Job Cohen is een softie, hij knuffelt de marokanen teveel.

Stille tochten waren toch alleen maar voor zinloos geweld.
Volgens mij is dit meer een aanrijding.

ik heb meer medelijden met de vrouw die heeft gedaan wat heel veel mensen zouden doen. haar hele leven is op de kop gezet, als ali die tas niet wou stelen zat ze nu lekker thuis op de bank ofzo maar door ali zit ze in de bak. :mad:
zij is het slachtoffer niet ali :)

En ik mag toch hopen dat er alleen maar nabestaanden en vrienden meelopen in die stille tocht want anders denk ik toch ook dat ik me koffers maar ga pakken.

Omg, die titel mag wel aangepast worden, hoe kan je iemand een dood toewensen als beschaafd nederlander?

Wat dacht je ervan om het probleem van de tasjesdief bij de overheid te leggen: zwaardere straffen.

et voila, probleem opgelost. ik lijk wel een vrijheids vechter hier.

Wat als het jouw broertje was die die tas zou stelen, en dan dood was? marokkaan of niet, nationaliteit doet er niet toe. Het is de persoon die het doet, en dan alsnog hoor je iemand niet de dood toe te wensen.

oke oke... eigenlijk... is dutchbodybuilding.com een cover voor www.dutchdramaqueens.com
maar... liever niet door vertellen ok???

Manuel19 zei:
oke oke... eigenlijk... is dutchbodybuilding.com een cover voor www.dutchdramaqueens.com
maar... liever niet door vertellen ok???

De pagina kan niet worden weergegeven.

De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

:cool:

tijdelijk uit de lucht, terroristische aanval... via internet :D

Waar zijn de posts van manuel19? ? ?

ja, gebanned denk ik? ik ben het manuel19
wel raar dat ik gebanned ben? had het niet zover willen laten komen, ik ben maar ff tijdelijk onder deze, zodat ik dit probleem even met de mods kan oplossen, ik neem aan dat ik niemand gekwetst heb met het voeren van een discussie, right? als het toch zo is, mijn excuses hiervoor. Het was immers onschuldig discussie voeren.
En wil direct nog even zeggen dat ik mij niet slimmer vindt dan de gemiddelde nederlander. Sorry voor het over komen van deze. Komt goed, hoop ik! ;)

Terug
Naar boven