Fitness Seller

Einstein noemde geloof in god "kinderlijk bijgeloof"

als er een duivel bestaat, denk ik ook dat god bestaat...., dat de devil bestaat kan je zien in Reaper

Theorien zullen altijd opnieuw herzien worden. De mens leert en herziet. Doen wij ook de hele dag. De bijbel is een verhaal. Ik ben niet gelovig heb ook niks tegen gelovigen maar die bijbel en koran.

Maar een andere vraag. Als jij niet gelovig zou opgevoed worden en om het zo maar te zeggen op je 16de je grot uitgekropen zijn. Zou jij dan gelovig worden? (Eigenlijk niet te beantwoorden omdat je misschien al gelovig ben maar zeg toch maar erbij waarom je het zou gaan geloven.)

Wij betekenen niets voor of in het universum... heerlijk he zulke gedachten...

ik geloof in Odin de andere goden bestaan niet.Odin was 1 van de eerste goden waarin de mens geloofde waarom gelooft niemand meer in Odin?
en ik kan ook bewijzen hoe onweer ontstaat dan slaat Thor zijn zoon (jesus bestaat niet Thor wel) met een hamer op een wolk!

shit Odin ik zie het verkeerd god bestaat langer.maakt niet ui Odin ik blijf in je geloven ^^

ik geloof in Odin de andere goden bestaan niet.Odin was 1 van de eerste goden waarin de mens geloofde waarom gelooft niemand meer in Odin?
en ik kan ook bewijzen hoe onweer ontstaat dan slaat Thor zijn zoon (jesus bestaat niet Thor wel) met een hamer op een wolk!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is pas een god verdomme!

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig".

;)

je moet terug naar een kinderlijk denknivo om te geloven?

klopt idd................volwassen denken te reel en zijn lang niet zo creatief meer als ze als kind waren omdat ze overal bewijs voor willen hebben!

nou en, ik geloof.............so what?
:D

:roflol:

Oh my god :D

Jullie zijn wel fanatieke christenen, maar denk je nou echt dat je na dit leven in een hemel komt en daar eeuwig doorbrengt ?

Waar ga je na de tijd in de hemel naartoe ? kun je in de hemel ook doodgaan en weer ergens anders terrecht komen ?

Waar zit die hemel ..... buiten het heelal ? en hoe kom je helemaal daar ?

Als alle overledenen daar terrecht komen praten we dan niet van een enorme overbevolking waarin we onze eigen familie en vrienden + vriendin niet meer in terug kunnen vinden, of brengt jezus je naar dat plekje toe.

En wat over de hel, word je er eeuwig gemarteld als ongelovige, god is toch zo vredig ? hoe kan hij een mens zit aandoen.In zo'n verschrikkelijk iemand wil ik niet eens geloven.

Kom eens met wat antwoorden als je wetenschap fake noemt.

Inderdaad.

dat is jou mening, maar kun je het ook bewijzen?
:roflol:

@Arnoldfan: je hebt helemaal gelijk jochie: ik ga je niks meer aantonen, je komt er vanzelf wel achter wanneer het te laat is om spijt te krijgen van hetgeen je in je aardse leven hebt gedaan & gelaten........
;)

ultimate_thor.jpg

zie je wel er zijn zelfs bewijzen dat thor bestaan heeft kijk maar naar de plaatjes :D

ik bedoel hij bestaat nog steeds natuurlijk....

jezus gristus, wat hebben een hoop gelovigen toch een ontzettend bord voor hun kop.

idd, klusmier. Over de gehele wereld hebben mensen zelf dinoskeletten gekleid en deze belachelijk diep in de grond of zelfs rotsblokken verstopt.

rare vent, en wel denken dat iemand de aarde met alles erop en eraan, eronder, erin en erboven in 6 dagen heeft gemaakt. Maar nee, nu kan hij zijn krachten niet meer aanwenden om wereldse problemen zoals honger en ziekte op te lossen.
Daarnaast is de hele indeling van tijd door de mens verzonnen en is het dus nog grotere BS dat onze lieve heer op zondag zou rusten en je dus dan naar de kerk moet gaan.

Denk je nou echt dat als je sterft je bij een poortje komt, en dan iemand die luistert naar de naam Pertus bepaald of je naar de hel of hemel gaat. Doe nou eens normaal man!

Een willekeurig sprookjesboek is geloofwaardiger dan elk religieus boek dan ook.

Het is gewoon jammer dat er nog zo veel mensen aan een geloof vast blijven klampen, we hadden al veel verder kunnen zijn op deze planeet.

Cirkel, bewijs nou eens dat ik lijd aan tunnelvisie? Omdat ik opensta voor crackpot theorieen?

Ingaan op argumenten is volgens mij iets wat jou moeite kost, het enige wat je doet is dezelfde crap herhalen in iedere thread.
Als je die crap eens doorlas zag je dat ik al zo'n 10 keer antwoord heb gegeven.
Het bestaan van deze wereld en het bewijs van een oerknal is overigens al overtuigend bewijs genoeg dat er geen godheid is. De willekeurigheid van de gebeurtenissen na de oerknal geven al aan dat er gewoon geen plek is voor een god. We zijn een product van toeval, ook is er een mogelijkheid dat leven bij toeval op meerdere plekken in dit universum kan zijn ontstaan.
Was jij niet een van de personen die er kritiek op hadden met BuilderB samen toen ik verwees naar Erich von Däniken?
sorry, maar die dikke bullshit van "toeval" enzo komt mij echt de keel uit; er moet toch ergens iets hogers zijn dat gewild heeft dat deze aarde ontstond, met mensen erop met intelligentie, emoties en weetikwatnogmeer... als je gelooft dat dit toeval is, well: then you can call yourself a devoted believer
Hoewel ik het hiereen zeker met je eens ben moet er inderdaad ergens een ingreep zijn geweest. De ontwikkeling van de mens is in een bepaalde periode zo snel verlopen dat het niet door middel van evolutie verklaard kan worden. Inderdaad past ieder soort zich aan op den duur aan zijn omgeving maar niet binnen een dergelijke korte periode.
Nee, ik ben nu druk bezig met het geloven in een nogal uit z'n bek stinkende 12 koppig paars wezen dat luistert naar de naam Oscar en zich voedt met planeten zo'n 500 lichtjaren hiervandaan.
Je kijkt te veel naar de silver surfer, hoe heette hij ook alweer, Galacticus?
Heb jij je weleens in de Bijbel verdiept?
Heb hem van voor tot achter gelezen.
Stukje bij stukje worden de aandragingen van de gelovigen uiteraard continue weerlegd, begon al in de oudheid toen men ineens tot inzicht kwam dat de maan niet het oog was van een van de vele goden, of het idee van een platte aarde waarboven een godheid zou moeten bevinden en daaronder zijn veel interessantere tegenhanger.
De bijbel beweerd niet dat de aarde plat is dus ik vraag me af hoe je nu weer aan dergelijke onzin komt.:rolleyes:
Live with it. Waarom zouden gelovigen ontzien moeten worden en altijd met respect moeten worden benaderd?

Nu ben ik over het algemeen redelijk respectvol t.o.v. andersdenkenden maar dan nog geeft me dat wel het recht om me denigrerend te kunnen uiten over geschriften die voor mij geen enkele waarde hebben.
Was dat grappig bedoeld?

shit Odin ik zie het verkeerd god bestaat langer.maakt niet ui Odin ik blijf in je geloven ^^
Kennelijk heb je geen enkel idee waar je het over hebt gezien je claimt dat Odin de eerste God was gezien Odin nog 2 broers had.:rolleyes:

Terug
Naar boven