Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is jou mening, maar kun je het ook bewijzen?
@Arnoldfan: je hebt helemaal gelijk jochie: ik ga je niks meer aantonen, je komt er vanzelf wel achter wanneer het te laat is om spijt te krijgen van hetgeen je in je aardse leven hebt gedaan & gelaten........
![]()

friese stijfkoppigheid zeker?
heb ik soms ook weleens last van............
![]()

Een vraag voor de gelovigen:
Wie heeft god gemaakt?
Ergens moet een begin zijn en als god er al gewoon was dan zouden gelovigen ook de bigbang-theorie moeten ondersteunen.
waar waarschijnlijk geen antwoord op komt omdat het misschien wel eens waar kan zijnja!Wat wil je aantonen dan ?
Er valt niks aan te tonen ! denk je nou echt dat een god mij zal straffen als ik niet geloof, jij weet ook heus wel beter, je doet je gewoon voor als een gelovige maar hou jij je ook aan de 10 regels van god![]()

Daarvoor hoef je alleen maar jouw postings na te lezen.![]()

Je kijkt te veel naar de silver surfer, hoe heette hij ook alweer, Galacticus?

Ik zeg ook nergens dat specifiek de Bijbel dit beweert, het ging er mij meer om dat er altijd een groep mensen zal bestaan die nog onbekende zaken altijd willen koppelen (aldaniet indirect) aan geloof en bovennatuurlijke zaken welke altijd vroeg of laat omver zijn geworpen door mensen die hun tijd en vaardigheden nuttiger besteden. Misschien ook wel een slecht voorbeeld of in ieder geval slecht uitgelegd..De bijbel beweerd niet dat de aarde plat is dus ik vraag me af hoe je nu weer aan dergelijke onzin komt.![]()
geloof is helemaal geen indoctrinatie want er wordt je niets verplicht opgelegd, je hebt altijd zelf nog de keus om er in mee te gaan of er in mee te discussieren!geloof is gewoon indoctrinatie er word van kleins af aan al verteld dat er een god bestaat. als je dan opeens hoord dat het niet waar is en ook hoord dat er helemaal geen hemel is dan stort je hele wereld in elkaar en is je hele leven dus een leugen geweest, en omdat je dat niet wilt luister je alleen naar de opmerkingen waarom god wel zal bestaan en beschouw je de opmerkingen waarom god NIET zou bestaan als een leugen.
ik zou eigelijk wel willen geloven dat god bestaat en dat er een hemel is dat is juist veel makkelijker dan denken dat we hier voor nix op aarde zijn gekomen en dat als we dood zijn er nix meer is.
ik ken namelijk ook iemand die een hartaanval kreeg en gewoon voor een aantal minuten dood was.hij werd gelukkig weer geranimeerd en hij zei nix over een hemelpoort het enigste wat hij zei was dat hij die paar minuten gewoon had geslapen.....

geloof is helemaal geen indoctrinatie want er wordt je niets verplicht opgelegd, je hebt altijd zelf nog de keus om er in mee te gaan of er in mee te discussieren!
als je niet weet wat indoctrinatie betekent, zoek het dan even op ipv gelovigen zo te beledigen!
ook al is er idd niks, dan nog heb ik altijd het gevoel prettig geleefd te hebben, datgeen God mij wil verbieden zou me toch alleen in de problemen hebben gebracht...........
![]()
als je niet gelooft in God, 10 geboden en hemel/hel.................waar maken jullie je dan eigenlijk zo druk over?Ja, maar als je de '10 geboden' niet volgt vlieg je in de 'hel' zogezegd. Dus als je niet gelooft en de 10 geboden niet opvolgt vlieg je in de hel... snap je ? Scare tactics noemen ze dat.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezus_(historisch-kritisch_benaderd)#Buiten-bijbelse_bronnen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezus_(historisch-kritisch_benaderd)#Buiten-bijbelse_bronnen
De persoon Jezus
Hoewel onder onderzoekers algemeen erkend wordt dat er geen fysiek bewijs is dat Jezus heeft bestaan, gaan vrijwel alle historici er van uit dat Jezus wel degelijk een historische figuur is. Zij doen dit op grond van de vele sporen die Jezus heeft nagelaten in de godsdiensten van het Midden-Oosten en de tekstkritiek van de bestaande bronnen (isolering van het kerygma).
De vermelding van Jezus door de Joodse geschiedschrijver Flavius Josephus, wordt aangevoerd als bewijs dat Jezus' werkelijk bestaan heeft. Het gaat om de woorden "...de broer van Jezus die Christus wordt genoemd, genaamd Jacob...". De historicus heeft het over een broer van Jezus, die Jacob heet, en in het jaar 62 met enkele anderen tot de dood door steniging was veroordeeld. Er zijn goede argumenten om deze woorden als betrouwbaar te beschouwen, omdat christelijke kopiisten nooit de uitdrukking "...Jezus die Christus genoemd wordt..." zouden hebben gebruikt.
![]()