okee kan ik uit deze onzin concluderen dat je na een paar posts al absoluut uitgeluld ben en niets zinnigs te melden hebt? je komt eerst met een grote bewering dat de wetenschap kan bewijzen dat god niet bestaat, vervolgens vraag ik je om die bewijzen en je begint fcking onzin uit te kramen.. TRIEST
Als je de beschikking had gehad tot een gezond stel hersenen had je ten eerste niet zo'n klapmongool geweest die in hoofdletters op z'n breezerS TRIEST uitkraamt op een forum maar had je ook gelezen dat ik wil aangeven dat jij ook niet kan bewijzen dat Oscar niet bestaat, dus om eerst iets te verzinnen dat je nooit 100% kan bewijzen en er dan achter schuilen dat je het niet kan weerleggen met bewijzen slaat natuurlijk nergens op maar dat zijn we gewend van die confessionele imbecielen.
Stukje bij stukje worden de aandragingen van de gelovigen uiteraard continue weerlegd, begon al in de oudheid toen men ineens tot inzicht kwam dat de maan niet het oog was van een van de vele goden, of het idee van een platte aarde waarboven een godheid zou moeten bevinden en daaronder zijn veel interessantere tegenhanger.
IK ben het met je eens dat het moeilijk is iets volledig te ontkrachten als het zoiets abstracts is als het geloven in een godheid, in welke hoedanigheid dan ook want in feite blijf je je als gelovige gewoon continue schuilen achter hetgeen we nog niet weten en als dat dan ontrafelt wordt is er altijd daarachter weer iets onbekends wat dan weer in het voordeel van geloof zou spreken. Het behoeft geen verdere uitleg om aan te geven dat dit een manier van beredeneren is van lik me reet.