MuscleMeat

Eiwit poeder in handbagage naar Zweden toegestaan?

Scheerspullen mogen best mee, maar in je koffer ipv je handbagage....dat is toch niet zo moeilijk gewoon ff in je koffer doen! Whey zal vast ook mogen in je koffer, maar het zou kunnen zijn dat ze dat willen controleren wat zal vertragen... Voor het zelfde geldt pikt de douane jou er niet uit, alhoewel je vast groot en gevaarlijk bent net als iedereen hier op BBforum:P;)

Scheerspullen mogen best mee, maar in je koffer ipv je handbagage....dat is toch niet zo moeilijk gewoon ff in je koffer doen! Whey zal vast ook mogen in je koffer, maar het zou kunnen zijn dat ze dat willen controleren wat zal vertragen... Voor het zelfde geldt pikt de douane jou er niet uit, alhoewel je vast groot en gevaarlijk bent net als iedereen hier op BBforum:P;)

begrijpend lezen is moeilijk voor sommige. Hij zegt toch dat hij geen koffer mee mag nemen, pannekoek.

• Topic Starter Topic Starter
begrijpend lezen is moeilijk voor sommige. Hij zegt toch dat hij geen koffer mee mag nemen, pannekoek.

haha nog 2 uurtjes en dan vertrek ik.

Morgen ochtend moet ik in het engels een applicatie welke ons bedrijf heeft gemaakt gaan presenteren, derest van de week is training.

Het wordt mijn 1ste vlucht. Het vliegen lijkt mij alleen maar leuk maar ik hoop geen gezeik te krijgen met mijn shakes.

Wordt trouwens elke handbagage tas gecontroleerd?

ok bedankt!

Een week op reis zonder koffer :D

poeder zou je officieel gewoon mee moeten kunnen nemen.
alle vloeibare artikelen boven de 100ml worden ingenomen.
uiteraard mogen scherpen voorwerpen niet mee aan boord, zoals scheermesjes etc.

Vreemd men heeft die(scheermesjes) er nog nooit uitgehaald, zelfs een metalen vork was geen enkel probleem, en ik vlieg vrij regelmatig (8x in 2010), zal wel geluk hebben gehad zeker..en ja zaten gewoon in mijn handbagage.

Ik neem geen koffer mee op verzoek van mijn werkgever.
Ik ga met nog 2 andere collega's en deze nemen ook alleen handbagage mee omdat je dan sneller over kan lopen naar het volgende vliegtuig.
Op de heenweg moet ik 1x overstappen en terug 2x vandaar.

Een week zakenreis met een tasje handbagage.. ben benieuwd welke zakendeals je gaat sluiten na een week :rolleyes:

Je gaat naar Zweden en stapt in totaal 3 keer over... je mag een week weg van je werkgever, maar een fatsoenlijke vlucht boeken kunnen ze niet :roflol:

Kijk maar uit dat ze het niet aanzien voor coke. :D

zou gewoon goed eten voor/tijdens je vlucht... en daar ergens wat kopen.. vast wel supplementen shop..

Als ik jou was zou ik oppassen, geen enkele agent weet namelijk wat whey of dergelijke is, dan kan je het ze wel gaan uitleggen maar ze zullen je waarschijnlijk niet geloven tot ze echte bewijzen hebben dat het zo is. Achja hoe zou je zelf zijn als agent, dan ga je toch ook niet iemand met een halve kilo wit poeder de grens over laten? :D

Als ik jou was zou ik oppassen, geen enkele agent weet namelijk wat whey of dergelijke is, dan kan je het ze wel gaan uitleggen maar ze zullen je waarschijnlijk niet geloven tot ze echte bewijzen hebben dat het zo is. Achja hoe zou je zelf zijn als agent, dan ga je toch ook niet iemand met een halve kilo wit poeder de grens over laten? :D

Kerel ze zijn niet helemaal achterlijk daar bij de douane ;)

Weet ik ook wel, maar ik ben er zeker van dat meer dan de helft van de douane niet weet wat dat is :D + ze zeuren tegenwoordig over alles.

Ja om misverstanden te voorkomen zou ik dergelijk spul alleen in een orginele verpakking vervoeren. (bij voorkeur nog gesealed)

een scheermesje is ook een dodelijk wapen:rolleyes:

tenzij je je scheert met een open scheermes :p

Hier een post van mij uit Zweden!

Ik ben met 10 grote zakjes + Shake beker + scheermes gewoon 2x door de douane gekomen :D

Op de terug weg zal alles op zijn en anders laat ik de zakjes achter want het is niet te zuipen haha.

Ik ga me bed in, morgen weer een lange dag voor de boeg!!

Gegroet :)

Weet ik ook wel, maar ik ben er zeker van dat meer dan de helft van de douane niet weet wat dat is :D + ze zeuren tegenwoordig over alles.

Nou ze zijn redelijk achtelijk, was er zo'n kerel die had allemaal potten met pillen mee, duidelijk anabolen, bij de eerste 2 potjes kwam ie ermee weg toen ie zei dat het proteine waren, maar in het 3e potje zaten blauwe en rode pillen en dat vonden ze toch wel verdacht... :D

Lol, om het risico niet te lopen om op de terug weg gestoord te worden heb ik mijn overige zakjes whey vanmorgen weg gegooid. Vandaag zou ik namelijk om 14:45 uur vanaf sundsvall naar stockholm vliegen, daarna naar oslo en daarna naar amsterdam. Zoals jullie misschien al weten zijn er een hoop vluchten gecanceld waaronder ook de mijne! Wordt dus vanacht maar een ander hotel zoeken en het morgen nog maar is proberen!

Terug
Naar boven