AndroidHealthClinic

Eiwit shake

MisterHard

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Ik heb nog de volgende vraag ....

Wat is nou beter Whey mixen met melk of met water ??...
Heb rond gekeken op internet maar het spreekt elkaar allemaal een beetje tegen.
Mischien dat er hier iemand is die mij duidelijk kan uitleggen wat het verschil is en waarom.

Alvst bedankt.

Koen

Je kunt je eigenlijk beter afvragen waarom met melk, het gaat om de whey. Water dus, imo ook makkelijker verteerbaar en wordt wellicht sneller opgenomen.

Melk : +kcal, +mineralen
Water : geen kcal

Sommige cutten met water en anderen ook prima met melk. Echter als je problemen hebt met het verwerken van lactose is water de de betere oplossing. En vele doen het voor de smaak : melk geeft een wat romigere smaak.

Melk : +kcal, +mineralen
Water : geen kcal

Sommige cutten met water en anderen ook prima met melk. Echter als je problemen hebt met het verwerken van lactose is water de de betere oplossing. En vele doen het voor de smaak : melk geeft een wat romigere smaak.

Ohja, want een apart glaasje melk -of zelfs 2 liter- kun je niet kwijt op een ander tijdstip op de dag...

Hij heeft het over een whey shake. Hoe kom je in vredesnaam aan die conclusie.. begrijpend lezen?
Ookal drink je de hele dag melk, who cares? Lekker doen man.

Laatst bewerkt:
? Hij heeft het over een whey shake.
Bijzonder hoe jij zo'n conclusie haalt uit mijn reactie. Echt.. leer eens begrijpend lezen.
Ookal drink je de hele dag melk, who cares? Lekker doen als je dat wilt.

Ok mijn fout dan, ik begreep uit je reactie dat je het richting mij bedoelde (neem aan dat de TS wel weet wat het verschil tussen melk en water is wat betreft voedingswaarden maar goed).

Daarbij onstond de verwarring bij mij ook doordat je begint over de kcal van melk die je totaal niet nodig hebt bij het nemen van een shake en je deze kcal (uit bv melk) op elk ander tijdstip op een dag kunt nemen.

Nee, wat je zei kan ik best inkomen hoor :) was enkel voor de TS.

Voorkeur gaat ook uit naar water.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt jullie allen, ga het vanaf nu innemen met water...

En hoe groot is het verschil. Praten we over kilo's spier per jaar meer of hebben we het over onmeetbare promillages ?

Terug
Naar boven