MuscleMeat

Eiwitiname s'nacht

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt :thumbs:

Jay Cutler eet toch midden in de nacht een bakje havermout? waarom is dat dan?

en 24/7 kuurt......

heeft eigenlijk iemand al nitro-tech nightime of proteine PM geprobeerd?

Ik eet gewoon een bak kwark voor het slapen. Ikzelf vind dat ideaal spul net voor het slapen. Kwark bevat voor het meeste casseine eiwit en das het traagste eiwit.

http://www.blackstarlabs.com/?products_id=49

Ook een protein voor snachts. Ik hou het liever bij gewoon eten of een casseine/eiwit shake, voornamelijk door de prijs. Maar het zou wel interessant zijn om het te vergelijken met hetzelfde dieet en alleen de verschillende eiwitten snachts.

Wie shakes gebruikt voor 's nachts gooit gewoon geld weg. Het beste dat je voor slapen kan eten is vaste voeding. Hoe vloeibaarder iets is, hoe sneller het verteerd, hoe sneller de aminozuren de lever bereiken. Aangezien normale voeding altijd goedkoper is dan om het even welk supplement, is het dus veel beter om een stuk vlees of bak kwark te eten dan een dure shake te drinken.

daar heb je wel gelijk in ja, nou ja nu weet ik ook hoe de vork in de steel zit.
Ik hou het dus ook gewoon bij de kwark...

Mugje zei:
daar heb je wel gelijk in ja, nou ja nu weet ik ook hoe de vork in de steel zit.
Ik hou het dus ook gewoon bij de kwark...
Als je kwark neemt zou ik er trouwens cottage cheese bijvoegen, bijv. 500 g kwark en 200 gr cottage cheese. Lijnzaadolie erbij doen helpt ook als time released effect.

TylW zei:
Als je kwark neemt zou ik er trouwens cottage cheese bijvoegen, bijv. 500 g kwark en 200 gr cottage cheese. Lijnzaadolie erbij doen helpt ook als time released effect.
op het moment heb ik er idd lijnzaadolie bij.... :)

Terug
Naar boven