XXL Nutrition

Eiwitpoeder mee in vliegtuig.

Geen enkel probleem binnen Europa, die pot gaat gewoon door de scanner.

Maten van me maakten nog grapjes van 'Daar gaat je coke!', waar de doune bij waren. Bij aankomst in Spanje en Griekenland werd ik totaal niet gecontroleerd, en bij terugkomst was die op.

En ik neem ALTIJD eiwit mee op vakantie, als je dat niet hebt, ga je gewoon echt down. Voor de rest eet ik er op los.

Haha, ik heb nog eiwit zitten snuiven op vakantie op een terras, wahaha, die blikken van die Grieken, heb daar een filmpje van. :D Misschien effe posten.

Niet doen als je naar/van de antillen gaat/komt. Heb laatst gezien hoe die 100% controles verlopen.. echt alles wordt gechecked. Alle bagage gaat door een scan, inclusief vliegpersoneel. Als ze het niet vertrouwen (die lui hebben geen verstand van supplementen) ben je je zooi kwijt.

Als je juice wilt aanschaffen in spanje zal dat geen probleem zijn denk ik. Het gaat echt om "verdachte" vluchten.

Ik werk in de beveiliging. Als je het in je ruimbagage doet (wat je dus incheckt) is het geen probleem. Als je het in je hand bagage doet, kun je het beter wel in de originele verpakking laten. Anders zou je heel misschien wat gezeur kunnen krijgen.

1 uur 45 min. vliegen ongeveer.

Mocht men argwaan krijgen dan kunnen ze de pot uit de handbagage halen, openmaken en wat mij betreft naar hartelust whey gaan liggen snuiven :D

Als het in je koffer zit en men wil de zaak eens bekijken trekken ze de hele zooi overhoop. Daarom beter in handbagage.....

ook klote idd als ze je koffer open trekken en de SOS valt eruit :D

Zaterdag as vertrek ik voor 5 daagjes naar Barcelona met de vrouw. Ben van plan om een pot whey eiwit mee te nemen in de handbagage.

Om er nu zeker van te zijn of dat problemen gaat opleveren heb ik met de douane gebelt en je mag gewoon je supplementen meenemen.

Deze vraag is al diverse malen voorbij gekomen op het board...bij deze het antwoord.

Zolang het maar geen anabole steroiden zijn zegt ie ook nog :roflol:

waarom neem je eeb hele pot mee voor 5 dagen? Kun je dat niet in een sakebeker meenemen? Meer dan voldoende lijkt me./
Of...... blijf 5 dagen van de whey af.

[/B][/B]
Geen enkel probleem binnen Europa, die pot gaat gewoon door de scanner.

Maten van me maakten nog grapjes van 'Daar gaat je coke!', waar de doune bij waren. Bij aankomst in Spanje en Griekenland werd ik totaal niet gecontroleerd, en bij terugkomst was die op.

En ik neem ALTIJD eiwit mee op vakantie, als je dat niet hebt, ga je gewoon echt down. Voor de rest eet ik er op los.

Haha, ik heb nog eiwit zitten snuiven op vakantie op een terras, wahaha, die blikken van die Grieken, heb daar een filmpje van. :D Misschien effe posten.
Posten maar dat filmpje:roflol:

Censuur in Noord-Korea. ;)

Whaha dat filmpje :D

Ik ga aankomende zomer naar Tjechie toe, zou je daar geen goedkoop whey kunnen kopen en meenemen naar Nederland, en hoe zit dat met douane, ga met auto?

GAAAAAAAAAAAAP. :rolleyes:

Ik heb ongeveer 3 keer een tutorial geschreven over het vervoeren van proteine naar Spanje, inclusief een leuk verhaaltje bij controle aan de poort op Schiphol.

Alle nuttige informatie staat dus meerdere keren beschreven, inclusief namen van luchthavens en bijzonderheden van deze luchthavens.

Terug
Naar boven