Fitness Seller

eiwitten op rustdagen

Tibo123

Cool Novice
Waardering
0
hey,
mss domme vraag, maar moet je meer eiwitten hebben op trainingsdagen, dan op rustdagen? of heeft je lichaam op rustdagen ook veel eiwitten nodig? kan iemand hier wat uitleg over geven?

bedankt

op rustdagen groei je dus ik zou zeker je eiwitbehoefte aanhouden, dus evenveel pakken als op trainingsdagen.

Ook op niet trainingsdagen moet het lichaam herstellen van de gedane inspanning wat extra proteine is nooit weg. Dus imo gewoon dezelfde hoeveelheid als op je trainings dagen min de PWO shake.

• Topic Starter Topic Starter
ok, thnx !

als ik jou was zou ik gewoon elke dag 1 shake nemen, ga je op een gegeven moment aan wennen, ik doe altijd bij het ontbijt

Op niet trainings dagen eet ik meesta lietsje meer dan op trainingsdagen, vergeet niet dat de dag voor je traings het juiste moment om meet carbs te eten is voor de volgende training!
Jaffe

minder als op trainingsdagen.

Op niet-trainingsdagen wil je minder 'verbrandings' calorien binnenkrijgen dan op trainingsdagen. Dus neem je wat minder koolhydraten/vetten. Eiwitten hou ik zelf gewoon gelijk.

Iedere dag een shake nemen is onzin als je al voldoende eiwitten binnenkrijgt van je voeding zelf.

als je maar aan je eiwitten komt, waar ze vandaan komen maakt imo niet uit.

• Topic Starter Topic Starter
ok thnx voor antwden, op trainingsdagen lukt het me goed om aan eet schema te houden, op rustdagen wat minder.. nu begrepen dat het ook nodig is, is terug wat motivatie.

thnx !

Terug
Naar boven