MuscleMeat

eiwitten voor of na de training?

DutchDemon

Cool Novice
Waardering
0
ok nu begin ik dus echt te twijfelen of ik het wel goed doe de een zegt dat je je whey(in mijn geval aminozuren) voor de training moet nemen de andere zegt erna wat is het nou precies wanneer kun je deze het beste innemen?
ik doe nu zelf na de training en meestal een half uur tot 3 kwartier erna eet ik mijn avond eten

ajb leg het me uit.. DD

als je normale whey neemt kun je die t best voor de training nemen, met een opnameduur van ong 1 uur heb je na je workout de eiwitten opgenomen. Na je training snelle kh en langzame, bv shake met dextrose en brinta en half uurtje later goede complete maaltijd. Je shake s'ochtends staat hier btw volledig los van, mits je niet s'ochtends meteen gaat trainen natuurlijk.

zelf neem ik als ik wakker wordt meteen een shake wei. voor de training langzame koolhydraten zoals fruit(banaantje) voor de energie. na de training een shake wei eiwit met brinta en druivensuiker.(de druivensuiker voor de nog snellere opname voor de spieren.daarna meteen je snelle koolhydraten zoals witbrood)
ik heb wel eens gehoord dat je voor de traing ook een shake kunt/moet nemen zodat je je spieren constant voed tijdens de traing.
ik denk persoonlijk dat je genoeg heb aan je shake in de ochtend en na de traing.

iemand suggesties??

Witbrood??? gekkerd

is geloof k wel zo ja, wit brood geeft idd snelle kh maar van lang niet zulke goede kwaliteit als bruin/volkoren brood, die wat complexer zijn en langzamer.

Ik doe altijd na het wakker worden en na het trainen en vind het wel best. Als die voedingstoffen maar binnen komen dan ben ik happy. Verder gewoon lekker vreten en trainen en je niet drukmaken

24 u per dag eiwitten infuus

Persoonlijk doe ik het meestel voor en na de training maar dit komt mede doordat ik in de ochtend train. 30 min voor mijn training pak ik wat whey met melk dan ga ik trainen en daarna pak ik wat whey met dextrose in water.

dat zie ik bij ons ook veel gebeuren in de gym, ik vraag me alleen af waarom? heeft het voordelen? ik denk als ik het tijdens het trainen drink dat men maag alleen maar hard gaat opslaan :o

neem het dan gelijkmatig, ik maak een dikke vette shake. drink de helft voor de training. dan tijdens de training xtend en dextro opgelost in 2 liter water en dan na de training direct de rest van de shake.

bekijk voor het correcte antwoord even in de postgeschiedenis van 3XL, deze vraag is al een miljoen keer gesteld;)

• Topic Starter Topic Starter
hmm iedereen doet dus wat ie zelf het fijnste vind:P ok.. tnq

Ik meestal na, heb t idee dat t dan het best benut wordt maar dat DENK ik maar, veel verstand hebik er niet van.

Terug
Naar boven