- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas helemaal waar, op de website van de NOGB staan alle locaties waar het mogelijk is om onder begeleiding te gewichtheffen, dit zijn er uiteraard veel te weinig.
Ik was afgelopen zaterdag bij de algemene leden vergadering van de NOGB en we zijn zo goed en zo kwaad als het kan het gewichtheffen wat meer te laten voorstellen in Nederland. Maar het gaat heel moeizaam: geen geld, weinig locaties met mogelijkheid om gewichten te laten vallen en weinig gekwalificeerde coaches want het is natuurlijk een heel slecht idee om zelf wat aan te klooien.

Het is erg pijnlijk om vrouwen onder de <60kg meer te zien frontsquatten dan ik kan![]()
Het is erg pijnlijk om vrouwen onder de <60kg meer te zien frontsquatten dan ik kan![]()

Mooie prestatie van Dabaya, maar ow ow wat hebben ze die Lukanin genaaid zeg! Toevallig dat een Fransman nu wint in Frankrijk...![]()
OK?
Ja nou 'k heb een ietsje pietsje verder gekeken dan mijn neus lang is en inderdaad zijn er hier ten lande maar weinig mogelijkheden, wat niet wil zeggen dat we [lees: ik] het maar es moesten proberen dus...
'k Kan in den beginne een programma te vinden op [Link niet meer beschikbaar] proberen af te werken om er alvast een beetje in te komen, naast het programma wat ik al afwerk op de sportschool....![]()
Goddamn mijn favoriet tschigishev is 2e geworden in de open klasse, hij moet echt werken aan zijn C&J, want zijn snatch is echt machtig.
hij is ook mijn favoriet, ik heb op het EK een foto samen met hem kunnen nemen.