Fitness Seller

EK Gewichtheffen op eurosport

Kan ik niet de Nederlandse ES kijken met good ol' Piet??

Nope.

Mmm ik had een ingeving... de kabel uit de digitale decoder getrokken en in de tv gestopt en voila.... ANALOGE TV!!

haha niet zo mooi op een 107 cm plasma maar wel beeld :D

Zometeen het onderdeel stoten...

Zou die blonde ook weles willen stoten zeg!!! :eek:
:doggy:

Pieter v d Kruk zei:
Anja Evelin Jordalen is onze mooie noorse.. 21 jaar

nu nog een beurt... op stoten

Trekken was helaas 3x fout.. ze kan wel komen oefenen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die foto's zijn ruk... op de digitale televisie zag het er beteruit (kun je trouwens ook gewoon het engelse commentaar aanzetten)

http://www.youtube.com/watch?v=zTFboO6P-tw

http://www.youtube.com/watch?v=oZxZttT222s

Zou het graag van een andere kant zien om de kop van de ref te zien :p

• Topic Starter Topic Starter
Anja Evelyn Jordalen is inderdaad een schone madam.
Op het WK gewichtheffen voor studenten waar ik aan deelnam was ze ook en hebben we snachts wat zitten babbelen en op zoek gegaan achter drank, een wijze madam ;)

Om 19 uur trouwens de klasse tot 85 kg en die gaat superspannend worden, op de startlijst staan de 11 deelnemers slecht op 10 kg van elkaar :eek:

Mannen tot 85 kilo nu, ze worden steeds buffer! Heb al zin in de 105 kilo klasses. :D

:D ben het aant opnemen, om een of andere reden zien men ouders liever het nieuws dan gewichtheffe????

Anja Evelyn Jordalen is inderdaad een schone madam.
Op het WK gewichtheffen voor studenten waar ik aan deelnam was ze ook en hebben we snachts wat zitten babbelen en op zoek gegaan achter drank, een wijze madam ;)

Om 19 uur trouwens de klasse tot 85 kg en die gaat superspannend worden, op de startlijst staan de 11 deelnemers slecht op 10 kg van elkaar :eek:

Ja den Tom wou ze verleiden!!

Player... Zal er wel stiekem mee gedoet hebben

Heb t gezien niet alles, maar mooi ook die kleine gewichtheffers cool mooi figuur

Terug
Naar boven