Fitness Seller

EK Gewichtheffen op eurosport

(er zit al 2 beurten 186kg op de halter) "Hij gaat voor 185kg, ook hij gaat voor 185kg"

...

Hehe ik zat ook te lachen op dat moment. Wat een gast is het toch, geweldige termen ook, "Rijzen met het gewicht", "Uit de grond komen".
Wat mij betreft mag hij best uitleggen dat het een clean heet.

Wat mij betreft mag deze beurt goed gekeurt worden als je kijkt wat voor een moeite deze dame doet om het gewicht stil boven haar hoofd te krijgen..
Ondertussen heeft ze 2x nagedrukt...

Herhaalt zijn zin nog 3x

en dan blijkt 2 rode lampen!!

nogmaals herhalen zoveel moeite zou eigenlijk beloont moeten worden..

Ga weg man Dude..

kijken jullie eigenlijk voor de pretaties vd atleten of luisteren enkel naar de commentaar????
als ik naar een sport/voetbal wedstrijd heb ik zelfs geen commentaar nodig,of ik focus mij er toch niet op

Vanavond 00:15 gewichthefften tot 77 KG herhaling op Eurosport. Voor de gene die nog willen kijken...

Ik vind Piet vd Kruk eigenlijk best ok. Hij maakt wel fouten, maar is op zich wel met de sport begaan. Vele malen irritanter is die Wüstemberg die regelmatig sterkste-man presenteert op Eurosport. Die heeft echt nix zinnigs te zeggen. :mad:

Maar verder genoten v/h gewichtheffen tot nu toe. Kijk al helemaal uit naar de klasse 105 en +105......:eek: :rolleyes: :D

Wat een k*thomo is die gast. Loop ik daar al helemaal nerveus omdat Tom zijn Europese titel dichter en dichter bijkomt, gaat hij nog eens fouten maken en stomme dingen zeggen. Werd er serieus agressief van.

Ik vind Piet vd Kruk eigenlijk best ok. Hij maakt wel fouten, maar is op zich wel met de sport begaan. Vele malen irritanter is die Wüstemberg die regelmatig sterkste-man presenteert op Eurosport. Die heeft echt nix zinnigs te zeggen. :mad:

Maar verder genoten v/h gewichtheffen tot nu toe. Kijk al helemaal uit naar de klasse 105 en +105......:eek: :rolleyes: :D

Ik vind het juist leuk met vd Kruk, die foutjes maken hem een beetje de Diana Woei van de sportcommentators. Van wat ik trouwens ook begrijp geeft vd Kruk commentaar vanaf een andere locatie dan wat wij als kijkers te zien krijgen, waardoor hij dus fouten maakt die wij duidelijk kunnen zien...

Van gisteren ook weer verspreking, met de Pool in de -77 klasse
als hij cnj van 190 deed zou hij 5des staan in totaal, pietje zegt tweede plaats?

Wat een k*thomo is die gast. Loop ik daar al helemaal nerveus omdat Tom zijn Europese titel dichter en dichter bijkomt, gaat hij nog eens fouten maken en stomme dingen zeggen. Werd er serieus agressief van.

Als je daar agressief van wordt ben je zelf ook een 'k*thomo' imo.

Zeikerds geniet er gewoon van.
Btw lekkere noorse in de tot 69 kg klasse :p

Hoe kunnen die gasten van 75 kg zoveel gewicht uitstoten? Ze zien dr niet eens zo buff uit. Kracht stond toch gelijk aan massa???? nou daar begin ik nu toch behoorlijk aan te twijfelen.

Hahahaha, zag je hoe ze die bar bij de hoofdscheidsrechter op zn schoot smeet :roflol:

Hahahaha, zag je hoe ze die bar bij de hoofdscheidsrechter op zn schoot smeet :roflol:

Nee want Ziggo heeft de tv eruit geflikkerd omdat ik mijn smartcard niet optijd heb geactiveerd en nu duurt het 48 tot 72 uur voordat ik weer beeld heb!!!!!

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

niet dat ik zon tv verslaafde ben hoor maar dit is wel leuk om te kijken!

niemand een stream?

Ja fail Jesaja ik was je voor :P

Nee want Ziggo heeft de tv eruit geflikkerd omdat ik mijn smartcard niet optijd heb geactiveerd en nu duurt het 48 tot 72 uur voordat ik weer beeld heb!!!!!

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

niet dat ik zon tv verslaafde ben hoor maar dit is wel leuk om te kijken!

niemand een stream?

Je moet even "AntTV" downloaden.. 3mb bestandje.. kan je eurosport france kijken. Daar is het nu op. Zo kijk ik het ook.

Terug
Naar boven