jinkazama1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 391
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Barcelona scoort 1 keer in 210 minuten over twee wedstrijden. Dit geeft zeker hoop voor de Champions League. Mourinho is de ergste nachtmerie van Barcelona.
lekker jongieeeeeHahahahahaha sergio ramos liet de copa del rey vallen en de bus reed er overheen hij is nou kapoet lkkr bezig haha
Casillas is trouwens echt een beest, hoe hij een paar gemaakte doelpunten uit zijn goal hield![]()
.Wat een klote wedstrijd Barca was slecht Real wilde niet en speelde eerder handbal.
El Classico was vroeger top met 2 teams die wilden aanvallen. Het spel ging dan vaak over er weer. Het doel heiligt de middelen maar Mourinho verpest voor de neutrale kijker imo de mooiste wedstrijd die er bestaat.
Als de fans van Real hier blij mee zijn, wie zijn wij dan om het te veroordelen? Real speelt voor zichzelf en de eigen aanhang. Niet voor een paar Europeanen, die thuis op de bank zitten. Ik geef hem groot gelijk.

Ik veroordeel hem niet ik constateer alleen maar. De wedstrijd van gister was net als als de wedstrijd van zaterdag niet om aan te zien. Beetje een gevalletje Nederlands elftal op het WK. Wel de finale gehaald maar ik ben geen enkel moment geboeid door ons voetbal. Toen speelde het elftal ook alleen voor zichzelf en de Nederlandse aanhang maar als voetbal zo gespeeld moet worden kijk ik liever niet meer. Voetbal bestaat uit zoveel meer dan prijzen pakken!
ik zou zeggen, kijk dan enkel de wedstrijden op weg naar de finale.. in de finale geld maar 1 ding en dat is die winnen.. wat wil je dan dat real open gaat spelen tegen de best aanvallende ploeg ter wereld en dan met 3-0 verliest, zodat je erna kan zeggen kijk eens hoe zwak real wel niet is tegen een oppermachtig barça... het is geen mooie tacktiek maar wel de beste die er is om barça te ontwrichten. Kijk naar andere competitiewedstrijden van real en zie dan hoe aanvallend ze normaal spelen
schijnt dat mourino ruzie gemaakt heeft ofzo details volgen