AndroidHealthClinic

El Clásico x4 ( Real Madrid vs Barcelona )

Who the **** is Inter? Over 10 jaar hebben mensen het hoogstens over Mourinho, de moderne Herrera.

Laatst bewerkt:
Het zal alleen niet in de geschiedenisboeken staan.
Daar staat alleen dat Barca heeft verloren van Inter in de Champions League en dat Inter in dat jaar de CL heeft gewonnen. Niks geen barcalona.

Niet te vergeten
- de 5 kampioenschappen van Barcelona in de afgelopen 7 jaar,
- spaanse supercup 2 x op rij,
- wereldbeker 2009,
- records waar geen elftal in de buurt kan komen, nu en over 50 jaar..
- het hardst real in de kont gedoet (2-6 in madrid en 5-0 in barcelona:eek:)
- Real dat internationeel geen anus voorstelt en de leukste van allemaal,
real haar reputatie komt uit de middeleeuwen.. toen ze daar werkelijk konden voetballen, waar nu dus zoals iedereen heeft kunnen aanschouwen, totaal geen sprake meer van is.

en inderdaad, kijk je geschiedenis boeken er op na

(DAMN, wat een k*thaters.. jullie zijn dus soort van pro een elftal dat speelt op een manier dat mijlenver verwijdert ligt van DE ENTERTAINMENT die wij allemaal willen zien..
waar the **** gaat jullie tijd aan op als jullie al die wedstrijden kijken naar een elftal dat vertraagt- doodschoppen uitdeelt- nog meer vertraagt en alles er aan doet om de kijker niet te geven wat we willen zien:o)

Laatst bewerkt:
En die gast die op zijn 23ste al deze prijzen hadden gewonnen zal ook nog wel een tijdje over gesproken worden.

Club
Barcelona
La Liga: 4
2005, 2006, 2009, 2010
Copa del Rey: 1
2009
Supercopa de España: 4
2005, 2006, 2009, 2010
UEFA Champions League: 2
2006, 2009
UEFA Super Cup: 1
2009
FIFA Club World Cup: 1
2009
Argentina
FIFA U-20 World Cup: 1
2005
Olympic Gold Medal: 1
2008
Individual
Ballon d'Or: 2
2009, 2010
FIFA World Player of the Year: 1
2009
FIFA Team of the Year: 3
2008, 2009, 2010
U-21 European Footballer of the Year: 1
2007
La Liga Player of the Year: 2
2009, 2010
La Liga top goalscorer: 1
2010
Copa del Rey top goalscorer: 1
2011
La Liga Foreign Player of the Year: 3
2007, 2009, 2010
La Liga Ibero-American Player of the Year: 3
2007, 2009, 2010
European Golden Shoe: 1
2010
UEFA Champions League top goalscorer: 2
2009, 2010
UEFA Champions League Player of the Year: 1
2009
UEFA Champions League Forward of the Year: 1
2009
UEFA Team of the Year: 3
2008, 2009, 2010
Footballer of the Year of Argentina: 5
2005, 2007, 2008, 2009, 2010

FIFPro World Player of the Year: 2
2009, 2010
FIFPro World Young Player of the Year: 3
2006, 2007, 2008
FIFPro Special Young Player of the Year: 2
2007, 2008
FIFPro World XI: 4
2007, 2008, 2009, 2010
FIFA U-20 World Cup Player of the Tournament: 1
2005
FIFA U-20 World Cup top goalscorer: 1
2005
Copa América Young Player of the Tournament: 1
2007
World Soccer Player of the Year: 1
2009
World Soccer Young Player of the Year: 3
2006, 2007, 2008
FIFA Club World Cup Golden Ball: 1
2009
ESM Team of the Year: 4
2005-06, 2007-08, 2008-09, 2009-10
Marca Leyenda: 1
2009
Tuttosport Golden Boy: 1
2005
UEFA best goal of the year: 1
2007

Cups Club In:
3 Spanje Real Madrid CF 1998, 2000, 2002
3 Italië AC Milan 1994, 2003, 2007
2 Engeland Manchester United FC 1999, 2008
2 Spanje FC Barcelona 2006, 2009
1 Frankrijk Olympique Marseille 1993
1 Nederland AFC Ajax 1995
1 Italië Juventus FC 1996
1 Duitsland Borussia Dortmund 1997
1 Duitsland FC Bayern München 2001
1 Portugal FC Porto 2004
1 Engeland Liverpool FC 2005
1 Italië Internazionale 2010

Je mag me verbeteren maar volgens mij staat bij 2010 INTERNAZIONALE:D

• Topic Starter Topic Starter
Niet te vergeten
- wereldbeker 2009,
real haar reputatie komt uit de middeleeuwen.. toen ze daar werkelijk konden voetballen, waar nu dus zoals iedereen heeft kunnen aanschouwen, totaal geen sprake meer van is.

(DAMN, wat een k*thaters.. jullie zijn dus soort van pro een elftal dat speelt op een manier dat mijlenver verwijdert ligt van DE ENTERTAINMENT die wij allemaal willen zien..
waar the **** gaat jullie tijd aan op als jullie al die wedstrijden kijken naar een elftal dat vertraagt- doodschoppen uitdeelt- nog meer vertraagt en alles er aan doet om de kijker niet te geven wat we willen zien:o)

Het real madrid van Zidane vergeten ? in 2002 speelden ze zeker mooi voetbal. Ook de Champions League gewonnen.

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Je mag me verbeteren maar volgens mij staat bij 2010 INTERNAZIONALE:D

Laat ze maar lekker lullen, uiteindelijk kijkt iedereen naar de harde cijfers. Barcelona heeft met haar grootste voetbal maar 1 keer de Champions League gewonnen. Wat in principe niet echt indrukwekkend is.

Niet te vergeten
- wereldbeker 2009,

even de 3 grote prijzen op een rij

Spaans kampioen:

Real 31
Barça 20

Copa Del Rey

Real 18
Barça 25

Europacup I / Champions League

Real 9
Barça 3

oh snap

real ownt barca end of discussion haterz gonna hate

hier schat, ik quote mezelf nog een x

Real dat internationeel geen anus voorstelt en de leukste van allemaal,
real haar reputatie komt uit de middeleeuwen.. toen ze daar werkelijk konden voetballen, waar nu dus zoals iedereen heeft kunnen aanschouwen, totaal geen sprake meer van is

Wanneer heeft Real haar laatste CL gewonnen? juist ja in 2001-2002.. en nog maals, voor de prutsers hier.. Real is van de afgelopen 7 seizoenen, 2 x tot nr 1 van LA LIGA gekroond.. itt barca met haar 5 titels in 7 seizoenen.

Real heeft al haar faam te danken aan de grote voetbalteams in het grijze verleden die de naam 'de koninklijke' met hart en ziel uitdroegen naar de gehele internationale voetbalwereld.

Sinds 2002 is Real afgegleden, afgegleden en nog is afgegleden.. tot een punt waar zelfs de copa del rey voor orgasmes zorgt bij voetbalhaters die hun tijd verdoen met een team dat NIET WIL voetballen. oh my fcking god, er zijn teveel mensen echt hardleers hier..:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Kom op man. Een prijs is gewoon een prijs en zeker een nationale beker.

Kom op man. Een prijs is gewoon een prijs en zeker een nationale beker.

Ja klopt, een hele mooie prijs. Maar ik laat alleen zien met duidelijke cijfers dat sinds het jaar dat Zidane vertrok Real mijlenver achterop is geraakt bij Barcelona.. Ze proberen het met attractief voetbal (5-0), ze proberen het met een amateurtactiek (2-6), en ze proberen het met een anti voetbal tactiek (1-0 madrid).. Zelfs met de sterren die madrid heeft lukt het ze gewoon van geen kant,, Een groter gebrek aan een collectief geheel bestaat volgens mij niet..

Ik vind het bijzonderrrr vreemd dat je met de grote cristiano ronaldo, di maria, alonso, ozil, benzema, khedira etc... gewoon niet met beter voetbal voor de dag kunt komen.. Er zit geen lijn in het spel, de verdedigers zijn verkapte moordenaars en de aanvallers kunnen alleen scoren uit counter situaties.. Real is gewoon enorm aan het afglijden..

nietemin ben ik blij voor jullie, als jullie het anders zien.. Veel plezier in de halve finale zou ik zeggen:D

Laatst bewerkt:
Barcalona fans hebben een hele utopische kijk op voetbal en de realiteit. Bijzonder te noemen.
In competitieverband moet je spelen om te winnen, secundair in deze is het vertoonde spel dat vergeten mensen wel eens.

Laatst bewerkt:
tjah barça heeft tussen '99 en '05 zijn droge periode gehad , voor hetzelfde geld pakt barça vanaf volgend jaar geen prijzen meer en zijn alle barça fanboys plots weer weg.. Real heeft de beker, staat halve finale CL dus wie het een k*tploeg noemt is gewoon een hater

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt, een hele mooie prijs. Maar ik laat alleen zien met duidelijke cijfers dat sinds het jaar dat Zidane vertrok Real mijlenver achterop is geraakt bij Barcelona.. Ze proberen het met attractief voetbal (5-0), ze proberen het met een amateurtactiek (2-6), en ze proberen het met een anti voetbal tactiek (1-0 madrid).. Zelfs met de sterren die madrid heeft lukt het ze gewoon van geen kant,, Een groter gebrek aan een collectief geheel bestaat volgens mij niet..

nietemin ben ik blij voor jullie, als jullie het anders zien.. Veel plezier in de halve finale zou ik zeggen:D

Waar heb je de laatste 10 jaar uitgehangen ?

mls1y.jpg

Barcelona 5 titels, en Real Madrid 4.

Dan tel ik die van dit jaar ook natuurlijk maar mee.

Best aardig voor een club die er helemaal niks van bakt de afgelopen 10 jaar ? De laatste keer dat Barcelona in een dipje zat, speelden ze nog UEFA cup als ik het me goed herinner. Stel je voor dat Real Madrid gaat draaien. brb 10 titels op rij.

Primera Division Winner 2011:

FC Barcelona

Copa del rey Winner 2011:

Real Madrid

Het real madrid van Zidane vergeten ? in 2002 speelden ze zeker mooi voetbal. Ook de Champions League gewonnen.

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

Laat ze maar lekker lullen, uiteindelijk kijkt iedereen naar de harde cijfers. Barcelona heeft met haar grootste voetbal maar 1 keer de Champions League gewonnen. Wat in principe niet echt indrukwekkend is.

Ik kijk liever naar voetbal dan naar cijfers. En jij bent zeker het Barça van Ronaldinho vergeten?

Ik geniet zowel van het mooise spel van barca als van de supersnelle counters van real. Dus een wedstrijd tussen die twee vind ik sowieso genieten:D

Terug
Naar boven