- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zal alleen niet in de geschiedenisboeken staan.
Daar staat alleen dat Barca heeft verloren van Inter in de Champions League en dat Inter in dat jaar de CL heeft gewonnen. Niks geen barcalona.
)
)Cups Club In:
3 Spanje Real Madrid CF 1998, 2000, 2002
3 Italië AC Milan 1994, 2003, 2007
2 Engeland Manchester United FC 1999, 2008
2 Spanje FC Barcelona 2006, 2009
1 Frankrijk Olympique Marseille 1993
1 Nederland AFC Ajax 1995
1 Italië Juventus FC 1996
1 Duitsland Borussia Dortmund 1997
1 Duitsland FC Bayern München 2001
1 Portugal FC Porto 2004
1 Engeland Liverpool FC 2005
1 Italië Internazionale 2010

Niet te vergeten
- de 5 kampioenschappen van Barcelona in de afgelopen 7 jaar,
- spaanse supercup 2 x op rij,
- wereldbeker 2009,
- records waar geen elftal in de buurt kan komen, nu en over 50 jaar..
- het hardst real in de kont gedoet (2-6 in madrid en 5-0 in barcelona)
- Real dat internationeel geen anus voorstelt en de leukste van allemaal,
real haar reputatie komt uit de middeleeuwen.. toen ze daar werkelijk konden voetballen, waar nu dus zoals iedereen heeft kunnen aanschouwen, totaal geen sprake meer van is.
en inderdaad, kijk je geschiedenis boeken er op na
(DAMN, wat een k*thaters.. jullie zijn dus soort van pro een elftal dat speelt op een manier dat mijlenver verwijdert ligt van DE ENTERTAINMENT die wij allemaal willen zien..
waar the **** gaat jullie tijd aan op als jullie al die wedstrijden kijken naar een elftal dat vertraagt- doodschoppen uitdeelt- nog meer vertraagt en alles er aan doet om de kijker niet te geven wat we willen zien)
Je mag me verbeteren maar volgens mij staat bij 2010 INTERNAZIONALE![]()
Niet te vergeten
- de 5 kampioenschappen van Barcelona in de afgelopen 7 jaar,
- spaanse supercup 2 x op rij,
- wereldbeker 2009,
- records waar geen elftal in de buurt kan komen, nu en over 50 jaar..
- het hardst real in de kont gedoet (2-6 in madrid en 5-0 in barcelona)
- Real dat internationeel geen anus voorstelt en de leukste van allemaal,
real haar reputatie komt uit de middeleeuwen.. toen ze daar werkelijk konden voetballen, waar nu dus zoals iedereen heeft kunnen aanschouwen, totaal geen sprake meer van is.
en inderdaad, kijk je geschiedenis boeken er op na
(DAMN, wat een k*thaters.. jullie zijn dus soort van pro een elftal dat speelt op een manier dat mijlenver verwijdert ligt van DE ENTERTAINMENT die wij allemaal willen zien..
waar the **** gaat jullie tijd aan op als jullie al die wedstrijden kijken naar een elftal dat vertraagt- doodschoppen uitdeelt- nog meer vertraagt en alles er aan doet om de kijker niet te geven wat we willen zien)
even de 3 grote prijzen op een rij
Spaans kampioen:
Real 31
Barça 20
Copa Del Rey
Real 18
Barça 25
Europacup I / Champions League
Real 9
Barça 3
oh snap
real ownt barca end of discussion haterz gonna hate
Real dat internationeel geen anus voorstelt en de leukste van allemaal,
real haar reputatie komt uit de middeleeuwen.. toen ze daar werkelijk konden voetballen, waar nu dus zoals iedereen heeft kunnen aanschouwen, totaal geen sprake meer van is

Kom op man. Een prijs is gewoon een prijs en zeker een nationale beker.

Ja klopt, een hele mooie prijs. Maar ik laat alleen zien met duidelijke cijfers dat sinds het jaar dat Zidane vertrok Real mijlenver achterop is geraakt bij Barcelona.. Ze proberen het met attractief voetbal (5-0), ze proberen het met een amateurtactiek (2-6), en ze proberen het met een anti voetbal tactiek (1-0 madrid).. Zelfs met de sterren die madrid heeft lukt het ze gewoon van geen kant,, Een groter gebrek aan een collectief geheel bestaat volgens mij niet..
nietemin ben ik blij voor jullie, als jullie het anders zien.. Veel plezier in de halve finale zou ik zeggen![]()
jup en dan zo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik lag echt plat bij deze 
Het real madrid van Zidane vergeten ? in 2002 speelden ze zeker mooi voetbal. Ook de Champions League gewonnen.
---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------
Laat ze maar lekker lullen, uiteindelijk kijkt iedereen naar de harde cijfers. Barcelona heeft met haar grootste voetbal maar 1 keer de Champions League gewonnen. Wat in principe niet echt indrukwekkend is.