mike w
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gok dat ik mijn pijn in de elleboog ook heb gekregen van een soort gelijke oefening. alleen dan op de latt pull down met handpalmen naar me toe gericht, voelde niet goed stomweg me setje wel afgemaakt, doodzonde!golferseeleboog kan gemakkelijk een jaar of meer aanslepen. ik heb er ook last van gehad. ben blijven doortrainen maar deed geen oefeningen die pijn deden. ik kon triceps wel trainen maar kon geen biceps trainen. enkel hammercurls kon ik doen. deed dat dan maar. heb met ijs gekoeld gedurende een periode maar hielp niet veel. ben dan een paar maanden later met bepaalde rekoef begonnen en excentrische oef en een paar weken later was ik ervan af. heb er soms nog lichte last van maar kan toch deftig trainen. ik heb het gekregen van pull ups (bicepstraining) te doen met handpalmen naar mij gericht. het probleem is dat peesblessures veel tijd nodig hebben om te genezen. is niet iets waar je na een paar weken vanaf bent, maar excentrische oef en rekoef versnellen collageenvorming en versterken dus de pezen. en als je pezen sterker worden, zul je het later ook minder gemakkelijk terug krijgen.
probeer het anders eens met setjes van 5reps ? ik had er vooral last van met setjes van 3 x 8/12 reps en met 5reps niet zo,, en gaat het nu al wat beter? (met de tips die je gekregen hebt?)
thx voor je tip. zolang ik pijn heb, ga k niet trainen...
ik deed inderdaad 10-12 reps toen het fout ging...
wat heeft het voor zin om een isolatieoefening op 5 reps te gaan doen ? ik snap je verhaal dat je dan minder pijn hebt, maar bij 5 reps bij isolatie oefening heb je toch weinig tot geen hypertrofie ?