- Waardering
- 677
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
benchMarc zei:Ik blijf dit volgen. Ik ben wel benieuwd hoeveel spiermassa een endo nou verliest als hij naar ripped (sixpack look) gaat.

of door wal-,pecan-,para-,hazel-notenKenjie zei:Tussendoor morgens
35 gr Matrix 5.0
20 gr Pinda’s "Tipje" , neem eens cashuw noten !
40 gr Brinta
Centaur zei:Als je onder je onderhoud gaat eten ga je waarschijnlijk ook wat spiermassa inleveren. Je moet altijd cardio boven voedsel verkiezen, is je cardio al optimaal, en dan bedoel ik 7 dagen per week een uur, dan pas moet je naar je voeding gaan kijken.

Smoothmold zei:ik proef hieruit dat je hoopt dat ze toch wat kilo's massa moeten inleveren om ripped te staan of niet bench![]()
![]()

Frenkpie zei:iedereen verliest spiermassa, alleen hoeveel is afhankelijk van zoveel factoren:
- eten
- slapen
- trainen
- fysieke factoren (setpoint, huidig vet % , aanleg )
- psychische (stress, drukte )
enz enz.
![]()

Smoothmold zei:@Frenkie
In 6 weken tijd 10 kilo afvallen waarvan 8 kilo vet. Klinkt een mooi resulaat hoewel die 10 kilo wel in een rap tempo eraf zijn gegaan. Ideaal is namelijk om 0,5 kilo per week te verliezen.

benchMarc zei:Ik blijf dit volgen. Ik ben wel benieuwd hoeveel spiermassa een endo nou verliest als hij naar ripped (sixpack look) gaat.
Nee, helemaal niet. Ik hoop juist dat het hem goed gaat lukken. Ik heb nog nooit iemand hier een echte missie van zien maken en dat het ook echt goed is gelukt. Meestal stoppen de meesten op een moment dat de buikspieren wat door gaan komen, omdat dieper cutten gewoon niet meer lukt. Daarom ben ik erg benieuwd hoe ripped hij kan komen te staan.Smoothmold zei:ik proef hieruit dat je hoopt dat ze toch wat kilo's massa moeten inleveren om ripped te staan of niet bench![]()
![]()
Pics schieten kerelM@rsel zei:@Frenkpie, thanx! Ik ga het bestuderen! Azijn is zwaar ranzig, maar ik heb er veel voor over om ripped te worden![]()
Ik denk dat er rare getallen gaan uitkomen, waardoor het lijkt dat ik spiermassa ben verloren. Zoals ik al op pagina 2 vertelde, ik ben al iets van 2kg verloren, 99% zeker vocht.
Gedurende de cut zal ik mn krachtstats bijhouden en elke 3 weken mn omtrekken noteren. Als ik maar een beetje kracht inlever, zou er in principe geen spiermassa verloren moeten zijn.
Constant. Het liefste om de week. Allemaal op dezelfde positie. Kun je straks mooi naast elkaar leggen.benchMarc zei:Nee, helemaal niet. Ik hoop juist dat het hem goed gaat lukken. Ik heb nog nooit iemand hier een echte missie van zien maken en dat het ook echt goed is gelukt. Meestal stoppen de meesten op een moment dat de buikspieren wat door gaan komen, omdat dieper cutten gewoon niet meer lukt. Daarom ben ik erg benieuwd hoe ripped hij kan komen te staan.
Ik denk dat de meeste gasten het niet redden omdat hun voorbereiding niet goed is. Ze gaan te snel laag in hun kcal zitten waardoor ze in het begin hard gaan maar na een viertal weken merken ze dat het verliezen van vet stagneert. Dan gaan ze nog lager in hun kcal waardoor hun lichaam in een overlevingsstand komt en vet probeert vast te houden (stofwisseling is ook laag geworden) en dan gaan ze massa inleveren. Als ze zien dat ze massa inleveren stoppen ze en dat is einde cut.Smoothmold zei:Op dit moment doe ik nog geen refeeden. Ik ben nu 4,5 week bezig en verlies nog altijd vet met een dieet van 3000 tot 3500 kcal per dag. En zondag een pizza meestal (misschien is dat ook een beetje refeeden). Door die hoge aantal kcal blijft mijn stofwisseling hoog en heb ik genoeg energie voor mijn trainingen. Daarnaast doe ik 5 dagen in de week low cardio van 30 tot 45 min na de training en dat gaat lekker. Volgende week ga ik ook nog 2x in de week cardio doen in de ochtend ipv dat ik aan mijn kcal moet gaan sleutelen.

Smoothmold zei:Op dit moment doe ik nog geen refeeden. Ik ben nu 4,5 week bezig en verlies nog altijd vet met een dieet van 3000 tot 3500 kcal per dag. En zondag een pizza meestal (misschien is dat ook een beetje refeeden). Door die hoge aantal kcal blijft mijn stofwisseling hoog en heb ik genoeg energie voor mijn trainingen. Daarnaast doe ik 5 dagen in de week low cardio van 30 tot 45 min na de training en dat gaat lekker. Volgende week ga ik ook nog 2x in de week cardio doen in de ochtend ipv dat ik aan mijn kcal moet gaan sleutelen.

Frenkpie zei:whahaha in your dreams man.. weet je uberhaut wel wat refeeden inhoudt?
pizza's dragen niets bij je cutten.. integendeel zelfs![]()
Frenkpie zei:whahaha in your dreams man.. weet je uberhaut wel wat refeeden inhoudt?
ja, dat weet ik. Ik heb het kennelijk ook niet nodig omdat ik van nature al een bf van rond de 7% heb. Misschien dat ik ga refeeden als ik echt laag in mijn kh zit.
pizza's dragen niets bij je cutten.. integendeel zelfs![]()

benchMarc zei:Ik heb nog nooit iemand hier een echte missie van zien maken en dat het ook echt goed is gelukt. Meestal stoppen de meesten op een moment dat de buikspieren wat door gaan komen, omdat dieper cutten gewoon niet meer lukt.