M@rsel
Huge Freak
- Waardering
- 12
Update:
Volg nu nog steeds het 2800kcal en 3000kcal voedingschema. Ben van plan om met 100kcal te gaan minderen om het wat sneller te laten gaan. Kcal tekort zal dan uit vetten komen. Nog geen refeeds toegepast.
Cardio doe ik 10 minuten als warming-up en als cooling-down ongeveer 15 minuten. Bij de krachttraining uiteraard. Heel soms stap ik s'ochtends ff op m'n hometrainer om daar een kwartiertje rustig op de fietsen.
Armen en benen meten nog precies hetzelfde als een maand geleden
Het enige wat is afgenomen, is buikomtrek. In één maand 4cm eraf.
Was bij gespannen buik 95cm, is nu dus 91cm
Hopelijk gaat het in dit tempo door, sneller mag altijd 
(Denk niet dat 4cm weinig is, leg maar eens een meetlint langs je buik, en geef het dan 4cm speling! Is best veel lijkt mij!)
Iemand nog suggesties over mn voeding qua kcal of cardio?
Volg nu nog steeds het 2800kcal en 3000kcal voedingschema. Ben van plan om met 100kcal te gaan minderen om het wat sneller te laten gaan. Kcal tekort zal dan uit vetten komen. Nog geen refeeds toegepast.
Cardio doe ik 10 minuten als warming-up en als cooling-down ongeveer 15 minuten. Bij de krachttraining uiteraard. Heel soms stap ik s'ochtends ff op m'n hometrainer om daar een kwartiertje rustig op de fietsen.
Armen en benen meten nog precies hetzelfde als een maand geleden

Het enige wat is afgenomen, is buikomtrek. In één maand 4cm eraf.
Was bij gespannen buik 95cm, is nu dus 91cm
Hopelijk gaat het in dit tempo door, sneller mag altijd 
(Denk niet dat 4cm weinig is, leg maar eens een meetlint langs je buik, en geef het dan 4cm speling! Is best veel lijkt mij!)
Iemand nog suggesties over mn voeding qua kcal of cardio?

Wat raad jij aan qua kcal inname en cardio?