AndroidHealthClinic

Endo-stim Ft Humanobol

Status
Niet open voor verdere reacties.

modai

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m79
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
heey mensen / patsers

Ik wil het volgende pruduct gaan kopen ma ik twijfel over de waarheid van de verhaaltjes die de fabrikant zo mooi erbij fantiseerd .

Dus mijn vraag is welk produckt is beter voor spiermassa opbouw, vetverbranding en kracht ????

Willen jullie me laten weten welke de bom is.
Of dat er een beter testosteron (hormoon) vehogend pruduct is ???

owja, welcome ;)

Gewoon niet aan beginnen, troep is het en meer niet.

• Topic Starter Topic Starter
ja maar de verhaaltje's zijn zo aantrekkelijk he
en op ander forums op anders sites zijn ze er heel positief over dit product van revolutions. het schijnt dus ook echt te werken ???
waarom is iedereen zo pesimistish
ik ga er over nadenken om dit product tog een te gaan testen !!!

Dat is soms beetje het probleem hier met veel producten, iedereen kijkt er direct negatief tegenop! Waardoor ze zeker en vast niet gaan werken. Ze steken al in hun kop dat het dit en dat niet doet, en si en la waardoor het effectief niet zal doen.

Pas op er zijn wel producten die echt niet werken he, maar onlangs was er een maat van me bezig met humanobol en die ging wel goed vooruit moet ik zeggen.

Wellicht eet je wss iets meer erbij omdat je weet dat je met een product bezig bent maar dat is bullshit want je moet constant goed eten. Dus dat hij daardoor ook een heel stuk vooruit gaat.

Denk positief, verwacht er iets van, leg de lat niet te hoog tov het product en het zal wel mss effect hebben. Maar laat je niet direct afbreken. Hetzelfde met prohormonen, bullshit hier en bullshit daar, maar de mensen die ik ze zie nemen gaan stukken vooruit qua kracht en qua massa dus echte bullshit is het niet he.

Het is troep, period. Troep, troep, troep. Toelichting geven is zinloos, die stoffen die aanwezig in Humanoshit hebben gewoon geen bewezen werking. Nu niet, nooit niet. Troep.

EricR werkt in de natuurwinkel , dus die is zwaar tegen dit soort middelen. Biostabiel daarin tegen is hij erg over te spreken.

Had ik al gezegd dat die kippestront gewoon troep is?

hey is egt niet leuk hoor ik probeer een beetje om iets positief te horen over dit middel mja iedereen is zo pesimistish en ik wil gewoon k*tsnel breder en droger worden dus ik wil gewoon een product waar dat egt snel mee gaat natuurlijk komt er nu iemand pak dan anabolen NEEEEEE -> dat gaat me dus te ver.

ik heb creatine en nitrix het gaat ma niet snel genoeg WAT DANNNNN

Give it time. Eet goed, rap breed worden? Vergeet de zomer en bulk door, es een zomer wat vetter staan zal geen kwaad kunnen. Gebruik dan om de zoveel tijd eens een creatine, af en toe eens een andere, whey proteïn, en vooral goed eten en verzorg je training en rust en de rest komt met de tijd.

modai zei:
hey is egt niet leuk hoor ik probeer een beetje om iets positief te horen of dit middel mja iedereen is zo pesimistish en ik wil gewoon k*tsnel breder en droger worden dus ik wil gewoon een product waar dat egt snel mee gaat natuurlijk komt er nu iemand pak dan anabolen NEEEEEE -> dat gaat me dus te ver.

ja, wat wil je dan. als het brol is, kan het toch beter gezegd worden. ik vraag mij af waarom je dit allemaal nodig hebt. op jouw leeftijd moet je gewoon keihard trainen, ga desnoods ook wat lopen om vet te verbranden. denk je dat het allemaal zo vlug gaat. eiwitten en vitaminen dat heb je nodig. die creatine dat mag er wel bij. ik heb er niets aan. bij mij doet creatine niets, maar anderen zeggen dat ze het echt voelen.

Als je geen geduld hebt moet je niet gaan bodybuilden, want dan kom je van een koude kermis thuis. Maar ga je gang met die producten, ik zeg je alleen alvast dat je er niet 'k*tsnel' breed en droog van zal worden.

wie zegt btw dat ik bodybuilder wil worden... 85kg is mn steef punt ik weeg nu 74kg dus nog 11 kilotjes en dan voel ik me weer de man :P mja met producten uhhh klinkt het gewoon veel beter dan heb je tog meer disipline omdat je er geld aan uitgeeft kijk toen ik die nitrix net had he ging ik als een bom omdai ik gewoon veel motivatie had mja iemand ander tip's om sneller te groien ik bedoel ik zit 6 dagen in de gym dus

Dus zit het tussen de oren niet goed. Motivatie haal je niet uit een potje.

tuurlijk wel het gaat om het idee

Als ik jou het idee geef dat je 85Kg kan worden als je het maar wil, geef je mij dan € 69,-? Of wat die kippenshit ook mag kosten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven