XXL Nutrition

Endocriene Systeem

BulkingTMS

Dutch Bodybuilder
Waardering
24
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Ik ben van plan om rond mijn 21e te gaan gebruiken, toch ben ik bang voor dergelijke complicaties zoals haaruitval en impotentie!
En daarnaast kunnen er ook veel complicaties optreden met het endocriene systeem, waarvan ik niet zeker wat het doet, zijn dit gewoon hormonen in het algemeen?
Ik heb er (natuurlijk) al wat over opgezocht maar kan het antwoord niet precies vinden.
Als deze complicaties door mijn dan nog zeer jeugdige leeftijd voor AAS, te reeël lijkt mij dit beter namelijk om het uit te stellen naar een jaar of +/- 25.
(Wat ik al weet dat jullie sowieso zullen aanmoedigen:p)

Mijn dank.

Ik ben van mening dat het kuren rond je 21e niet heel veel kwaad kan mits je het verstandig doet.

Vanaf 21 is het DBB approved :D

• Topic Starter Topic Starter
Is trouwens toch 20 geworden?
Maar Ik begrijp dat als ik rond mijn 21e dit wil gaan doen ik beter Anavar of winny kan pakken,
omdat dit zich minder bindt aan de androgene receptor en ook minder aromatiseert?

Maar Ik begrijp dat als ik rond mijn 21e dit wil gaan doen ik beter Anavar of winny kan pakken,
omdat dit zich minder bindt aan de androgene receptor en ook minder aromatiseert?
Nee, anavar en winny zijn te zwakke middelen, doe het dan gewoon naturel. Daarnaast belasten ze de lever.
Het is logisch dat je minder bijwerkingen krijgt bij zwakkere middelen. Je wordt echt niet meteen kaal hoor. Impotentie treedt alleen op bij verkeerde verhoudingen en is zeker niet blijvend.

Nee, anavar en winny zijn te zwakke middelen, doe het dan gewoon naturel. Daarnaast belasten ze de lever.
Het is logisch dat je minder bijwerkingen krijgt bij zwakkere middelen. Je wordt echt niet meteen kaal hoor. Impotentie treedt alleen op bij verkeerde verhoudingen en is zeker niet blijvend.

Verkeerde verhoudingen van wat?

Verkeerde verhoudingen van wat?
Het kan bijvoorbeeld optreden bij heel veel trenbolone (is erg persoonlijk), maar komt het vaakst voor bij deca. Meestal als deca t.o.v. testosteron te laat wordt gestopt of wanneer er meer deca dan testosteron wordt gebruikt.

NOOIT ORALS. Je kuurt of je kuurt niet. Punt uit. Buiten dat een test only minder schadelijk is als winny

Oké, dankje voor de antwoorden.

Ik weet dat een oral veel schadelijker is voor de lever aangezien deze vaker er langs moet!
Maar wat gebeurt er nou eigenlijk als het endocriene systeem "verpest/ontregeld" raakt omdat er een reeële kans is dat ik met mijn 21e nog niet volgroeid ben?

Er kunnen zoveel dingen fout gaan ik ben zelf 20 3x gekuurt en nee heb nergens last van
Af en toe een wat lager libido
Overleef je wel

Oké, dankje voor de antwoorden.

Ik weet dat een oral veel schadelijker is voor de lever aangezien deze vaker er langs moet!
Maar wat gebeurt er nou eigenlijk als het endocriene systeem "verpest/ontregeld" raakt omdat er een reeële kans is dat ik met mijn 21e nog niet volgroeid ben?
Het meest voor de hand liggend is dat je later last krijgt van verlaagde testosteron. Dit zijn slechts vermoedens, en als dat zou optreden is het erg waarschijnlijk dat het verkeerd gebruik van een kuur (te jong, te lang, geen HCG, geen nakuur) er aan ten grondslag ligt. We raden hier op DBB nou juist 20+ aan om dat te voorkomen, just to be sure, en als jij gewoon kuurt zoals we hier aanraden hoef je daar op je 21ste echt geen zorgen om te maken.

Het meest voor de hand liggend is dat je later last krijgt van verlaagde testosteron. Dit zijn slechts vermoedens, en als dat zou optreden is het erg waarschijnlijk dat het verkeerd gebruik van een kuur (te jong, te lang, geen HCG, geen nakuur) er aan ten grondslag ligt. We raden hier op DBB nou juist 20+ aan om dat te voorkomen, just to be sure, en als jij gewoon kuurt zoals we hier aanraden hoef je daar op je 21ste echt geen zorgen om te maken.

Duidelijk!

Ik wil mn test niet verkloten namelijk, aangezien ik al denk dat ik lage test heb.
(Dmv Wijs-Ringvinger Index:p, hoe betrouwbaar dat ook is.)
Maar dit ga ik uiteraard nog eens laten testen!

als ik nu een willekeurig getal uitkraam dan is de kans dat dat in de buurt ligt van je test levels ongeveer net zo groot als bij het toepassen van de wijs-ringvinger index

Terug
Naar boven