Fitness Seller

Ene borst groter dan de ander

Bezoekers in dit topic

Beljouw

Cool Novice
Lid geworden
19 jul 2011
Berichten
34
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal.

Ik train nu sinds een paar maanden serieus, en merk dat mijn linkerborst groter en voller is dan mijn rechterborst. Ik heb de verschillende theorieën gelezen (sterkere rechterarm, dus kleinere borst enz.), maar bij mij zie je het verschil wel echt duidelijk! Wat zouden jullie adviseren?
 
Door eten en trainen, oefeningen met dumbbells uitvoeren in plaats van met barbells
 
M --> tg;dr
 
door trainen had dit eerst ook trekt vanzelf weg
 
dumbbells gebruiken ipv barbell, omdat het bij barbell zo kan zijn dat je sterke kant de overhand krijgt en dus in verhouding meer gewicht gaat verpplaatsen. Bij dumbbells is het zo dat allebei de kanten evenveel kracht moeten leveren, dus ze worden ook hetzelfde getrained.

Er zit voor de rest niks anders op dan door te trainen, zal uiteindelijk wel bij trekken maar heeft misschien wat tijd nodig.
 
Meer met links rukken.
 
Ja, kom op zeg. Je traint net, alsof je uberhaupt iets kan zien. Als je over 3-4 jaar nog steeds hier last van hebt, maak dan een topic aan.
 
misschien trained je linker borstspier zichzelf wel:trollface:
Heeft deze kerel ook alleen dan met zijn schouder.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal.

Ik train nu sinds een paar maanden serieus, en merk dat mijn linkerborst groter en voller is dan mijn rechterborst. Ik heb de verschillende theorieën gelezen (sterkere rechterarm, dus kleinere borst enz.), maar bij mij zie je het verschil wel echt duidelijk! Wat zouden jullie adviseren?

gewoon lekker blijven doordrainen en niet aan denken, niet iedereen is symetrisch, me trainingsmaatje heeft t zelfde trouwens..
vooral bij borst trainingen dumbbells pakken ipv benchpress
 
Ethanol in je linkerborst injecteren
 
een stukje van je borst afsnijden en weer eraan naaien
 
synthol is de enige oplossing brah
 
Back
Naar boven