TheKid91
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 23%
hoi, ik heb twee jaar niet meer gesport, waardoor ik erg ben aangekomen. verder heb ik nooit krachttraining gedaan enzo. ik heb vandaag de hele dag lopen lezen hier qua voeding enzo, maar ik snap 1 ding niet.
naja mijn vetpercentage is dik boven de 20%, spieren heb ik niet echt. verder heb ik besloten om 4x per week krachttraining te doen
want kijk
mijn energiebehoefte maal 1,55 (die 4x kt) = 3000 calorien ongeveer. ik sport op het moment niet, dus ik denk dat ik ongeveer rond de 2100 calorieën eet.
want als ik het goed begrijp moet ik dus meer gaan eten om kt te compenseren, en dat ik moet afvallen door middel van cardio.
of geldt dit niet bij een beginner ofzo, omdat zijn spieren niet die kt gewend zijn ofzo?
kan iemand mij hier uitleg over geven?
oh ja, waarom 4x kt? ik heb de komende maanden toch niets te doen.
naja mijn vetpercentage is dik boven de 20%, spieren heb ik niet echt. verder heb ik besloten om 4x per week krachttraining te doen
want kijk
mijn energiebehoefte maal 1,55 (die 4x kt) = 3000 calorien ongeveer. ik sport op het moment niet, dus ik denk dat ik ongeveer rond de 2100 calorieën eet.
want als ik het goed begrijp moet ik dus meer gaan eten om kt te compenseren, en dat ik moet afvallen door middel van cardio.
of geldt dit niet bij een beginner ofzo, omdat zijn spieren niet die kt gewend zijn ofzo?
kan iemand mij hier uitleg over geven?
oh ja, waarom 4x kt? ik heb de komende maanden toch niets te doen.

.