AndroidHealthClinic

Review Energized Xpand - DYMATIZE

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader

• Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg

zaten er bij jullie trouwens ook kleine zwarte dingetjes in??

vindt dit product prima iig. ff afwachten of het werkt iig, de energie werkt wel maar de rest weet ik nog niet, pot gaat 2 maand mee ong. dus tijd zat om te kijken:D

Die x-pand werkte voor mij ook, maar na verloop van tijd steeds minder en minder

had jij ook van die kleine zwarte dingetjes erin?

ik heb blauwe spikkels er in.weet niet eens wat het is maar jah.

het lijkt nu wel na het aanbreken van de 2e pot,dat ik minder voel van het spul jah.ga aankomende week wel de dosering opvoeren omdat ik ook nog veel cardio er bij doe.

ik gebruik helemaal geen sups ;<

gebruik hem nu ong. een week en van de energie merk ik niets meer. heb vanmorge anderhalve schep genomen maar geen tot weinig effect. En al helemaal niet het extreme effect van sommige mensen aan het begin van dit topic. Morgen 2 scheppen proberen? Ik neem het tot nu toe alleen in de ochtent in.

1e dag barste ik van de energie -1 schep in de ochtent
2e dag meer energie dan normaal - 1 schep in de ochtent
3e dag niks genomen
4e dag geen effect - 1 schep in de ochtent
5e dag geen effect - 1,5 schep in de ochtent
6e dag morgen dus, 2 scheppen proberen.

pomp begint nu goed te komen dus dat werkt waarschijnlijk wel. nu kijken voor hoelang?

wat een wazig spul :D ik heb vandaag me 1jarige pot geopend en n schep genomen omdat me nitrocrea op is,
ik merkte tochwel iets met het op-peppen door de cafeïne, tijdens het trainen schoot het naar me kop volgens mij, met squatten zwaarste setjes werd ik steeds draaierig,
zelfde verhaal met legpress de zwaarste setjes(normaal totaal geen last van). ik heb tropical berry als smaak, je gooit t makkelijk achterover

*edit: normaal ben ik vooral na benen trainen helemaal leeg, nou voel ik me nog goed fris, dus zal wel een klap worde als het is uitgewerkt

*edit2: merk er nou weinig meer van. de 2e dag in nemen al niet eigenlijk

Laatst bewerkt:
Heb hem gister binnengekregen,
morgen maar is proberen:D

Mijn pot is nu leeg.

Je krijgt er een goede pomp van en energie en aan die orange smaak ben ik nu verslaafd alleen je gaat er aan wennen (ik iig wel) In het begin is het echt een grote pomp en veel energie maar dat wordt allemaal minder, ik zou het eigenlijk 2 weken moeten gebruiken en dan weer 2 weken niet.

klinkt goed hoe zit het met de caplets?

Ik heb de X-pand energized 1 keer geprobeerd. Ik ben na 1 week gestopt. Een wazig (misselijk) gevoel tijdens de training en slecht slapen. Ik nam de X-pand energized 's ochtends voor mijn training. De een reageert heftiger op de caffeine die erin zit dan een ander.

Heb het ook een paar weekjes gebruikt, kreeg na het innemen heel even wat hartkloppingen, maar de boost was heerlijk!

Nam het 's avonds voor de training, niet meer na de training, en sliep er niet minder om!

ik gebruik het sinds gister, vind hem niet echt super vies maar hij zal zker niet bij me fav. drankjes komen te staan. ik heb 1 schep voor de training gedaan en de helft na. had lekker getraind iets meer kg dan normaal scheelt niet veel, maar komt dat omdat ik 3 dagen rust had of door deze xpand energized, ik weet het niet,

ik ben wel een beetje snotterig dus het zou best veel geholpen kunnen hebben tijdens de training of niet.. we zullen het afwachten! ik kon iedergeval normaal slapen. ik vind het wel prijzig, was 59 eurotjes kwijt voor iets waar je een maandje mee doet!

Laatst bewerkt:
ik gebruik het nu een week voel er niet echt heel veel van, vanavond maar eens 2 scheppen proberen!

ik heb 2 scheppen gedaan dus dat is 40 gr, heb er niet echt iets van gemerkt, denk niet echt dat dit voor mij
bestemd is volgende maand maar een andere proberen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven