MuscleMeat

Review Energized Xpand - DYMATIZE

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader

• Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg

Ik neem het altijd 1 uur na een maaltijd en werk perfect voor mij ;)

Mee eens ik neem het dan half uur voor training , maar het werkt goed,,

Ik moest in het begin wel erg wennen aan de reactie die mn lichaam gaf op deze Sup,
Maar na weekje wen je er wel aan,,
ik kon eerst oook niet slapen heel irritant gevoel in mn lichaam,
Zeurderig gevoel van ik wil traine meer meer.

Mijn dosering ligt nu op 2 volle scheppen voor trainng en ik groei wel,
Het is niet zo wat sommige zegge 6 kilo in 3 maand (das allemaal Crap) dat kan nooit,

Maar ja je ziet wel verschil met deze sup het is het geld waard.

Ik neem ook bijna 2 maatscheppen per keer. Het enige dat ik ervan merk is een deftige pomp tijdens het trainen.

wanneer nemen jullie het nou?
voor trainen, na trainen en 1x op niet trainingsdagen????

iemand de tablet versie al geprobeerd? is ie hetzelfde qua samenstelling? Mss gemakkelijker?

grtz

Als ik dit zo lees dan ga ik dit zeker een keer proberen!

ben er nog altijd tevreden over heb al 2 potten gehad.
de vermoeidheid wordt even uitgesteld, dikke pomp en nooit een slechte training dus ik vind het geld wel waard.
doe er ook super lang mee want heb aan 1 scoop (10 gram) genoeg en er zit 820 gram in dus 82 trainingen en dat is voor mij zoon 5 maanden.

ben er nog altijd tevreden over heb al 2 potten gehad.
de vermoeidheid wordt even uitgesteld, dikke pomp en nooit een slechte training dus ik vind het geld wel waard.
doe er ook super lang mee want heb aan 1 scoop (10 gram) genoeg en er zit 820 gram in dus 82 trainingen en dat is voor mij zoon 5 maanden.

haha ik heb wel is 5gedaan dacht ik :roflol:

Beter dan No-Explode

Energized Xpand werkte wel voor mij. Ik heb veel andere producten geprobeert, maar deze hadden bijna geen effect. Bij Energized Expand merkte ik wel wat. Je moet natuurlijk geen wonderen van deze producten verwachten, maar het is een duwtje in de rug

DerMarcus
BP 10 x 120/ 2 x 150
BW 105

De Cafeïne was volgens de dokter nog maar de helft van het probleem.
Het was schijnbaar de combinatie van de ingredienten.
Creatine en Cafeïne in 1 product sloeg volgens de dokter al nergens op.
Cafeïne belemmerd de opname van creatine.
Ook de combi N-Acetyl Cysteine en creatine was niet goed, tenzij je een onsteking in al je spieren wil creeren...
Ik heb nu 2 weken gebruikt, de dokter gaf aan dat mijn spieren al een goede optater hebben gehad in de minder positieve zin.

De effectiviteit van creatine ligt in het vergroten van het ATP, oftewel "de batterij" die verbruikt wordt om energie te leveren. Caffeine levert ook energie (middels de aanmaak van adrenaline), logisch toch dat ze samen het effect van creatine alleen minimaliseren!

Waarom dan WEL innemen met simpele (monosachariden) suikers? Verhoogt bloedsuikerspiegel --> stijging insuline --> opname in cellen.

Wil je een goede creatine, neem dan Cell-Tech.

Lijkt me ideaal voor een trainingssplit die je 's ochtends / vroeg op de middag uitvoert, dan lijkt het me dat je 's nachts geen problemen hebt, toch?

eerste pot is bijna leeg maar krijg nog steed een opgeblazen gevoel na het drinken.maakt niet uit of ik veel of weinig water gebruik.gebruik het op een lege maag.nu nog de andere pot leeg maken.weer orange :( ach boeie spul doet zijn stuff.alleen misselijk/opgeblazen gevoel is een bijwerking

heb er net eentje besteld. aan de reacties te zien wordt het product minder lijkt wel. aan het begin reacties van extreem spul met een halve schep en aan het einde pakken mensen al 2 scheppen omdat ze niets merken?? misschien hebben ze het minder gemaakt?

maargoed ik kom vaak energie tekort tijdens het trainen dus misschien is dit de opkikker die ik nodig heb.

eerste pot is bijna leeg maar krijg nog steed een opgeblazen gevoel na het drinken.maakt niet uit of ik veel of weinig water gebruik.gebruik het op een lege maag.nu nog de andere pot leeg maken.weer orange :( ach boeie spul doet zijn stuff.alleen misselijk/opgeblazen gevoel is een bijwerking

hehe geen last van :D
alleen de eerste 3 dagen ofzo had ik een raar gevoel daardoor
maar nu heb ik nergens last van en ben nu wel hyper daardoor haha
en ik gebruik het gewoon na het eten:meal:

muhahahaha, dit wordt mijn lievelingsdrankje, ik heb orange en de smaak valt opzich wel mee, ik weet niet hoeveel water jullie mengen maar ik meng 1 schepje met ong. 400ml water. Ik moet dan wel ff doorzetten maar het gaat er best in.

Ik heb het vandaag ingenomen een half uur nadat ik wakker was. In het begin voelde ik niks. Na mijn werk gegaan en ong. anderhalf uur na het innemen begon in het te voelen. Mijn handen trilden helemaal van de energie, en ik begon steeds sneller te sleutelen (automonteur) . ik maakte auto na auto en op een gegeven moment keek ik om me heen en er was niemand meer, iedereen was al een kwartier aan het pauzeren en ik had niks gemerkt:D.

superspul, ook helemaal nergens last van van wat sommige mensen hier zeggen, had het wel warm maar dat kan ook van een stuiteren door de werkplaats komen:p.

baas was ook tevreden aan het einde van de dag:D .Lijk ook wel of je meer geconcentreert bent ofzo heel vaag, je zit meer in je eigen wereldje ofzo

muhahahaha, dit wordt mijn lievelingsdrankje, ik heb orange en de smaak valt opzich wel mee, ik weet niet hoeveel water jullie mengen maar ik meng 1 schepje met ong. 400ml water. Ik moet dan wel ff doorzetten maar het gaat er best in.

ik heb tropical berry smaak zeer goed te doen
en gebruik 1 volle maatschep meng het 300ml water

x-pand is p*ssy in vergelijking met supercharge en nanovapor :D

we zijn niet allemaal zo sterk en groot als jouw sanca :P te minste ik niet

Terug
Naar boven