MuscleMeat

Review Energized Xpand - DYMATIZE

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader

• Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg

Gebruik het ook maar voel er nog weinig van.
Superpump 250 of No-Xplode werkt toch beter

Beviel mij wel goed, ook machtig lekker!

Hey,

Ik ben nu ook een dagje of 4 de energized Xpand aan het gebruiken maar merk er niet zo heel veel van, zelf merkte ik van de NO Xplode van BSN meer.
Tevens vind ik de smaak (orange) 10x beter dan NO Xplode..
Ik leesde hier dat bij de meeste dit spul toch echt heftig is.. hoe kan het dat dat bij mij niet zo is.

Ik gebruik nog Nitrix van BSN 3x 3 pillen en Mass-tech shakes van Muscle tech 3x 3 scheppen per dag...

Ik heb Xpand gebruikt en vond het niet zo goed.
Smaak daar wen je wel aan na een tijdje maar ik had met No-xplode tog meer een
hypergevoel.

Normale Xpand

zie nergens een review staan over de normale xpand, dus dan maar hier ;)

Iemand goede ervaringen met dit product? begin er namelijk vandaag mee???

gaat tegenvallen vriend, dat dacht ik ook

Het bevat een speciaal soort cafeïne, een extra sterke.
Het viel mij in ieder geval niet tegen, het was extreem sterk, één van de betere pre-workout supps die ik heb gebruikt. (super pump250, white flood, nano vapor)
Ook heb ik soms de dozes willen verhogen naar 2 scoops... en dat ging nooit goed, gewoon te sterk spul!

Heb na het lezen van sommige hun reacties dit spul eens aangekocht .
Gisteren isdat toegekomen en heb ik en een maat vame dat getest.. en ik moet eerlijk toegeven wat sommigen hier lieten weten dat ze een stevige rush hebben gekregen ervan heb ik daar totaal niets van gemerkt.
Quasi prestatie kon ik ook niet veel meer kg's heffen dan wat ik normaal hef (kon wel alles beter afwerken naar het eind toe).

Nog paar dagen testen met 1schepje merk ik nog altijd niets zal ik eens testen met 2schepjes.

Die maat van me kwam wel slecht na het drinken van die energized xpand (hij beschreef het gevoel te hebben net als hij de dag voordien weg geweest is en een katerig gevoel heeft)

Is het effect mss te wijten door dat ik toch wel al gewent ben (endaardoor dat rush effect niet heb) om paar tasjes koffie te drinken en hij geen koffie drinkt ?

ik gebruik nu de "normale" Xpand... heb hier nog geen problemen van ondervonden... maar tis denk ook niet zo sterk als deze Energized... zal dat komen omdat hier Creatine Ethyl Ester Malaat inzit ??
vergeleken met de energized is de normale xpand een grapje...
gebruikte gisteren de normale en heb vandaag de energized gebruikt, NIET TE VERGELIJKEN

Terug
Naar boven