MuscleMeat

Review Energized Xpand - DYMATIZE

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader

• Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg

ik heb een potje gekocht..
wanneer moet je dit nou innemen?

ik heb het ook staan me pot is bijna op me record is 3 schepjes:P maar om nou te zeggen dat ik het echt super voel neeeh... bij no explode heb ik aan 5 schepjes ook al te weinig.. terwijl je der maar 2 hoeft te nemen,, ik heb gwooon veel nodig. maar vooral de 1e keer werkte het wel erg goed.. ik kon vooral veel langer doorgaan ik bleef zin hebben om te trainen

ik heb het ook staan me pot is bijna op me record is 3 schepjes:P maar om nou te zeggen dat ik het echt super voel neeeh... bij no explode heb ik aan 5 schepjes ook al te weinig.. terwijl je der maar 2 hoeft te nemen,, ik heb gwooon veel nodig. maar vooral de 1e keer werkte het wel erg goed.. ik kon vooral veel langer doorgaan ik bleef zin hebben om te trainen

Misschien moet je NO Shotgun dan eens proberen,
Zo'n kerel die al 12 jaar traint was daar vandaag erg positief over...

ik voelde ook geen drol van xpand. wat een teringtroep!

Bij deze men eerste postje ... ;)

Nou kheb Energized Xpand ook es geprobeerd. Na de hevige reacties die ik hier had gelezen ben ik begonnen met een half schepje
Nou kvoelde der geen reet van ???

Moet wel zeggen dat ik niet zo gevoelig ben aan caffeïne, maar ben nochtans geen caff junkie. Of is het normaal dat ik bij een halve niets voel?

Vanavond eens met een volledig schepje gaan trainen, ik hou jullie op de hoogte

Bij deze men eerste postje ... ;)

Nou kheb Energized Xpand ook es geprobeerd. Na de hevige reacties die ik hier had gelezen ben ik begonnen met een half schepje
Nou kvoelde der geen reet van ???

Moet wel zeggen dat ik niet zo gevoelig ben aan caffeïne, maar ben nochtans geen caff junkie. Of is het normaal dat ik bij een halve niets voel?

Vanavond eens met een volledig schepje gaan trainen, ik hou jullie op de hoogte

Welkom Gangsta:D

it sucks bigtime:D

Energized Xpand

Probeer er dan eens 2 beter dat het werkt dan niet,, maar let er wel op dat je niet te veel last krijgt van je maag na het trainen want te veel caffeine kan gevoelig zijn. Succes

NO PUMP IS NO PAIN AND NO PAIN IS NO GAIN

Thanx ;)

Wel kheb het dus geprobeerd met een volledige schep
Ik voel er nog altijd geen reet van :P

Het zal dus niet veel effect hebben op mij blijkbaar
50 euris voor niets :rolleyes:

vandaag begonnen na t lezen van spannende, negatieve en positieve verhalen.

1 scoop voor de training en 1 scoop na. trainen ging lkkr, niet echt bijzonder ofsow. totaal geen last van hartkloppingingen etc. Kijken wat het de komende dagen voor effect heeft.... ben benieuwd.

Grtzzzzzzz

Gisteren begonnen met Energized X-pand. Was in blije verwachting van een enorme boost, maar heb er nauwelijks iets van gevoeld :mad:

Moet je dit eigenlijk op nuchtere maag nemen? Op de pot staat een half uur voor training. Hoe zit dat dan met je eten voor training????

Gisteren begonnen met Energized X-pand. Was in blije verwachting van een enorme boost, maar heb er nauwelijks iets van gevoeld :mad:

Moet je dit eigenlijk op nuchtere maag nemen? Op de pot staat een half uur voor training. Hoe zit dat dan met je eten voor training????

anderhalf tot twee uur voor inname een maaltijd. Dus inderdaad op nuchtere maag.

nou 2 weken bezig met X-pand, neem het alleen voor me training.. Wat een lkkre pomp krijg je der van en ook snel, ik wordt alleen echt kots en kots misselijk van die gore fabriekssmaak die eraan zit maargoed... Volgende keer de pilletjes maar nemen...

Ben er nu ook een dikke week mee bezig en buiten een redelijke pomp na een tijdje trainen (is dat niet altijd zo?:rolleyes:) voel ik er eerlijk gezegd niet veel van. Neem nu anderhalve schep. Zal het maar eens opdrijven naar 2 scheppen.:cool:

Terug
Naar boven