Fitness Seller

Review Energized Xpand - DYMATIZE

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader

• Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg

damn man ik heb dinsdag die pot binnen gehad had ik meteen 1 schepje geprobeerd maar ik merkte niks:S doen heb ik gister 2.5 schepje genomen!
damn man wat had ik eeen energie:O:O:O niet normaal..
veeeeeeeeeeel bter als no explode daar heb ik minimaal 4 a 5 schepjes nodig wil ik het een beetje voelen..

Ik heb vandaag een pot Xpand energized gehaald. Nam een halfuurtje van te voren één schep. Ben naar de sportschool gegaan en heb lekker geknalt! Een half uurtje geleden heb ik m'n 2e schep genomen. Nu voel ik me duizelig, en last van hart kloppingen. Ik ga morgen de dosis verlagen naar één schep van te voren en een half na de training. Het spul werkt (voor mij altans) wel! Ik vind het beter dan NO-Explode die heb ik 2 maanden gebruikt met Cellmass en Nitrix als Stack. Over een weekje zal ik weer posten.

Zonder Energized X-Pand is mijn training echt een drama,
Maar het wordt aanbevolen om na 2 maanden,
Een maandje te stoppen,
Dus dan moet dat maar...

ik vind m tegenvallen..

heb em tijdje geleden genomen, de smaak valt tegen -nuja, het is een scherpe smaak, vraagt wat gewenning-voor de rest kun je er lekker op knallen. de pomp is er dan wel hoor...

ik heb wel die genomen zonder caffeïne in, dus niet de xpand energized ofzoiet...

ik nam enkel een schepje voor de training. een 45 min voor de training, dan op 30min voor de training 40gr whey en na de training enkel nog es 40g whey. en dat ging lekker.

neem em nu niet meer ... zou niet graag positief plassen ivm wielrennen... kweet ni of er iets in zit dat je plasje positief maakt dus neem ik het maar niet meer om zeker te zijn.

Ik heb X.E nu 3 keer geprobeerd... trainen gaat lekker tot een bepaalde tijd en dan word ik dizzy... mn hart slaat op hol en ik krijg het benauwd..

wilt iemand mijn (bijna) ongebruikte pot Xpand Energized kopen voor 30euro? laat t me weten

Ja ik word laatste tijd ook steeds duizelig na een zwaar setje, maar of dat nou hierdoor komt? geen idee. alleen al om de smaak zou ik het afraden, krijg er serieus kotsnijgingen van en moet moeite doen om het binnen te houden. ben al keer over mn nek gegaan

ben er tevreden over hoor

met erg koud water (bij mij uit de koelkast) is het veel beter weg te drinken dus dat is een tip, en voor de rest is het geen wondermiddel..

ik gebruik nu de energized xpand ma in pilvorm is er verschil met de poedervorm? welke is het beste? :D

lol wist niet dat ie bestond, maar de poedervorm is qua smaak niet top als je snapt wat ik bedoel

ja is pas nieuw bij ons in fitnis. ik had zo al die commentaar geleze van da het slecht smaakte dus ik dacht toch maar de pilvorm neme:d. maja zal wel hetzelfde zijn zeker.

ruik je dit spul ook goed
want bij nitrocrea rook je het behoorlijk
vond mn mams niet zo goed haha

welke kan je nou beter nemen gewoon in poedervorm of beter die pilletjes..

maar op nuchtere maag innemen? ten laaste een uurtje voor de training heb ik toch wel een maaltijd op..

dan werkt het veel minder of eigenlijk niet?

Energized Xpand

Zonder Energized X-Pand is mijn training echt een drama,
Maar het wordt aanbevolen om na 2 maanden,
Een maandje te stoppen,
Dus dan moet dat maar...

Ja inderdaad ik ken het..dat is het eerste tijdje zo hoor...toen mijn pot op was lijde dat tot een periode van demotivatie waar ik gewoon even door heen moest knallen en nu weer lekker aan het beulen:P:cool:

moet sterk goedje zijn :D

Terug
Naar boven