XXL Nutrition

Review Energized Xpand - DYMATIZE

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader

• Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg

x pand

die energise x pand is echt wel goed spul ik stack het nog met hmbolic en een hoog gedoseerd vitaminen complex en idd energie genoeg om alle gewicht in de fitnesszaal te verplaatsen maar wel zalig trainen. duwen en blijven duwen :D. maar men slaap laat ik er niet van hoor ik knor rustig door s'nachts :D

ik heb het deze nacht mogen weten.. zwaar gefreaked geslapen, alsof ik heftig aan de efidrine had gehangen of zo.. :spaz:

Ik kan me niet voorstellen dat mensen voor het trainen 1 schep nemen en daarna ook nog 1.. Het kan zijn dat je lichaam eraan moet wennen, maar ik vraag me af of het wel zo goed is als je lichaam aan dit spul gaat wennen. Vanavond maar een bescheiden half schepje proberen (ff opbouwen).

De normale Xpand heb ik vorig jaar gebruikt, deze was goed (behalve dan de smaak Piña Colada, wat een bocht). Ik heb nu Berry.. lijkt wel gif (de kleur en de smaak). :eek: ...Maar goed.. ik probeer het nog een week en dan zie ik wel verder, als ik dan nog steeds niet normaal kan slapen dan nok ik met die shit.

En voor de mensen die overwegen het te kopen omdat ze denken (net als ik deed) 'wow, dit moet wel heftig zijn'.. HET IS HEFTIG SPUL, ik heb nog nooit zo heftig op iets gereageerd.. dit is voor iedereen natuurlijk weer anders maar ik denk dat meerendeel van jullie ook wel even raar opkijkt na een schep van deze chemodrank. :D

(overigens heb ik wel superlekker getraind, goede pomp, genoeg kracht..het spul werkt wel :lifter: )

mmmm Sounds behoorlijk mad....:eek:

Moet toch eens een schepje proberen....;)

Dat wordt spacen dan.....:nut:

ik heb er toch geen problemen mee

gewoon niet 6 uur voor het slapen gaan nemen.
vind het teminste eens een supp dat je voelt werekn dusjaaa.voor mij...top

Hoeveel ben je vooruit gegaan kwa kracht ??? en ben je ook al wat aangekomen ofniet ???

Robbydoes zei:

ik kan daar moeilijk over oordelen want zit namelijk met prikjes in mn bil

energie en pomp dat al zeker.bijkomen tjaa bijgekomen ben ik ja enniet een beetje maar zal meer van de testo komen dan van de xpand denkik.dus sorry

Robbydoes zei:

het werkt zeker ja, dat is zeker. Maar had jij de eerste keer dat je het pakte geen enkel moment van 'damn, dit is wel heftig'?
Het kan natuurlijk ook omdat je ook test. gebruikt dit minder hefitg aankomt (ik heb geen ervaring met prikjes). Anyway.. ik ga dalijk weer lekker pompen!:D

mzzl

Met wat voor kuur ben bezig robby??

lijkt me wel iets om te nemen als je smorgens gaat trainen;)

ik heb wel dat als ik het neem en niet voldoende gegeten heb dat mn maag redelijk zwaar ligt.
voor de rest vind ik het toch goed spul.en ja idd kan niet zeggen wat xpand alleen met me doet

(deca - test prop/ent)

Gisteren de dosis iets verlaagd, na het trainen ook en nu ging het perfect (ook gewoon normaal geslapen), trainen zonder vaagheden, gewoon goed geconcentreerd. Je moet het gewoon effe opbouwen en niet na een paar keer proberen weg doen want het werkt super.

ik moet trouwens wel schijten van dat spul :fart:

Yo mensen,

Dit is mijn eerste bericht die ik post, normaal heb ik hier niet zo veel behoefte aan, maar ik heb dat energized xpand ook gebruikt. En ik merkte precies hetzelfde...

Rond 14:30 nam ik mijn eerste portie, ik had orange smaak (niet te zuipen, een gemalen paracetamol smaakt beter). Hup op de fiets naar de Gym, 20 minuten later was ik daar.

Was helemaal opgeladen! Ik begon met bankdrukken en merkte duidelijk dat ik meer kracht had dan normaal (drukte meer gewicht weg, en kon meer herhalingen maken). Zo ging dat ook met de andere spiergroepen die ik trainde (triceps en rug). Ik voelde me echt zo super opgepompt, dat iedere keer als ik een setje gedaan had, ik de hele tijd beetje in het rond begon te slaan (boskbewegingen), en ook beetje op en neer springen. Had ook zin om hele tijd tegen een zak aan te schoppen of iets anders aktiefs te doen.

Na 2 uur getraind te hebben ging ik naar huis, en nam weer een portie. Maar ik nam een halve omdat ik nog helemaal volgepompt was. Uurtje later ging ik eten (pizza) toen werd ik een beetje misselijk... Had de hele tijd 2 soorten gevoelens: 1: Trainen tot ik erbij neerval, en 2: WTF ik moet zowat overgeven. Dat misselijke kon natuurlijk ook door de smaak komen want het spul is echt zo ranzig! Maar goed...ik voelde me dus misselijk, opgepompt, en mn hele lichaam voelde strak (vooral mn buik). Ook mn gezicht begon te tintelen dat voel ik nu nog steeds.

Het is nu 22:10 en het misselijke gevoel is weg, maar heb nog vet veel energie en die tinteling in mn gezicht voel ik ook nog steeds:

Conclusie: Dit is pas de eerste keer dat ik het gebruikt heb, en je merkt het echt super qua kracht en energie. Een groot nadeel, is bij mij de misselijkheid en het vage gevoel van tinteling en strak staan. Misschien spelen hier andere dingen een rol bij, maar zou niet weten wat. Maandag ga ik weer trainen, en dan ga ik zeker de dosis verlagen! Ook neem ik geen portie meer na het trainen! Voor herstel van mn lichaam neem ik wel een Whey shaky.

Mochten jullie dit spul gaan gebruiken, dan raad ik echt aan om sochtends of smiddags te trainen, en de dosis zeker te verlagen! Misschien dat bij jullie de normale dosis geen probleem is, maar voor mij is het echt veels en veels te sterk!

Succes!

bouncer pride zei:
Yo mensen,

Dit is mijn eerste bericht die ik post, normaal heb ik hier niet zo veel behoefte aan, maar ik heb dat energized xpand ook gebruikt. En ik merkte precies hetzelfde...

Rond 14:30 nam ik mijn eerste portie, ik had orange smaak (niet te zuipen, een gemalen paracetamol smaakt beter). Hup op de fiets naar de Gym, 20 minuten later was ik daar.

Was helemaal opgeladen! Ik begon met bankdrukken en merkte duidelijk dat ik meer kracht had dan normaal (drukte meer gewicht weg, en kon meer herhalingen maken). Zo ging dat ook met de andere spiergroepen die ik trainde (triceps en rug). Ik voelde me echt zo super opgepompt, dat iedere keer als ik een setje gedaan had, ik de hele tijd beetje in het rond begon te slaan (boskbewegingen), en ook beetje op en neer springen. Had ook zin om hele tijd tegen een zak aan te schoppen of iets anders aktiefs te doen.

Na 2 uur getraind te hebben ging ik naar huis, en nam weer een portie. Maar ik nam een halve omdat ik nog helemaal volgepompt was. Uurtje later ging ik eten (pizza) toen werd ik een beetje misselijk... Had de hele tijd 2 soorten gevoelens: 1: Trainen tot ik erbij neerval, en 2: WTF ik moet zowat overgeven. Dat misselijke kon natuurlijk ook door de smaak komen want het spul is echt zo ranzig! Maar goed...ik voelde me dus misselijk, opgepompt, en mn hele lichaam voelde strak (vooral mn buik). Ook mn gezicht begon te tintelen dat voel ik nu nog steeds.

Het is nu 22:10 en het misselijke gevoel is weg, maar heb nog vet veel energie en die tinteling in mn gezicht voel ik ook nog steeds:

Conclusie: Dit is pas de eerste keer dat ik het gebruikt heb, en je merkt het echt super qua kracht en energie. Een groot nadeel, is bij mij de misselijkheid en het vage gevoel van tinteling en strak staan. Misschien spelen hier andere dingen een rol bij, maar zou niet weten wat. Maandag ga ik weer trainen, en dan ga ik zeker de dosis verlagen! Ook neem ik geen portie meer na het trainen! Voor herstel van mn lichaam neem ik wel een Whey shaky.

Mochten jullie dit spul gaan gebruiken, dan raad ik echt aan om sochtends of smiddags te trainen, en de dosis zeker te verlagen! Misschien dat bij jullie de normale dosis geen probleem is, maar voor mij is het echt veels en veels te sterk!

Succes!

hahaha... ik ben vanmorgen gaan trainen met een hele schep.. toch maar niet meer doen (ik werd er weer freaky van :fire: ). Een halve is zat.

Maar heb je wel normaal kunnen pitten? Ik kan me voorstellen dat je nogal door de war raakt van 1.5 schep van dat spul.

Hahaha Ja wat de nacht betreft! Die vrijdagavond toen ik naar bed ging (23:00 uur), zat ik echt hele tijd te draaien. Na 2 uur te hebben liggen draaien, ging ik maar tv kijken in de hoop dat ik moe werd. Maja het was toen al 01:00-01:30 en het enige wat op tv was waren die coïtuscomercialls. Goedkope troep. Maargoed, ik sliep pas om 4 uur...:eek: En het stomme is, is dat ik om 6 uur op moest om te werken...lol! en aangezien ik orderpick in een diepvriesafdeling van -23 graden, was dat dubbel lol :P

Maja vandaag een halve portie genomen (mn rustdag) op de verpakking stond dat je op rustdagen een hele portie moest nemen...MAZZEL!!! Laten we de rustdagen, wel RUSTDAGEN houden en geen stuiterdagen...

Maar goed ik heb afgelopen nacht maar iets van 2 uurtjes geslapen, en dit is de volgende nacht en ben nog niet echt super moe. Klein beetje, meer het gevoel van relaxed.

Denk dat ik het gewoon zo ga doen: een halve portie voor mn training en een halve portie na mn training. En op rustdagen neem ik dan gewoon een halve portie... Gewoon halveren die handel dus! Heb genoeg energie van een halve portie, en het bespaart ook geld ghehe :P
Kijke of dit beter gaat dus!

Hou jullie op de hoogte guys!!!

'k Heb gisteren Xpand Energized voor het eerst geprobeerd, en maar even gewacht met de "effect-rapportage" tot vandaag om te kijken of het gevolgen had voor de nachtrust;)

Gezien de ervaringen van anderen heb ik zo'n 80 % van de maatschep in 400 ml water gedaan en een half uur voor de training ingenomen ; na de training heb ik het eerst maar niet gebruikt (in plaats daarvan een ander pwo-product gebruikt). Smaak was Orange, en 't was op zich prima in te nemen.

Misschien dat het aan deze ietwat voorzichtige aanpak ligt, maar ik heb er weinig tot niets van gemerkt, hooguit een beetje meer energie en kracht. Niet echt de moeite waard om naar huis te schrijven, wat dat betreft had de free sample van 17-HD de vorige week veel meer effect (mocht iemand hierdoor geinteresseerd raken in 17-HD, de 2e (en laatste) sample was al stukken minder effectief...).

Verder geen tintelingen of wat dan ook, en een prima nachtrust. Aangezien sommigen al heftige reacties krijgen van een halve maatschep had ik wel wat meer effect van de 80 % die ik nam. 'k Zal de volgende keer de dosering eens verhogen en ook na de training er iets van nemen. Misschien is dat ook wel de juiste aanpak, rustig aan beginnen en geleidelijk aan de dosering opvoeren.

Waarom de een er zo heftig op reageert en de ander niet ?? Ik zou het hiet weten. Ik drink maar 3 koppen koffie per dag, rook niet, drink geen alcohol, no drugs, dus als iemand er een oppepper van had moeten krijgen ben ik het :D

Laatst bewerkt:
BEn wel benieuwd wat er nu eigenlijk echt in zit. Dit had ik ook al bij normale X-pand omdat ik die al vrij freaky vond voor een supp.

Terug
Naar boven