XXL Nutrition

Review Energized Xpand - DYMATIZE

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader

• Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg

@twizzle: Ik zou het gewoon op een halve schep voor de training houden en daarna niets meer behalve dan een whey shake enzo. En ik zou het ook alleen pre-workout gebruiken dus alleen op trainingdagen voor de training...
Werk het beste op die manier en tevens kun je er dan nog iets van 20 weken mee doen... el cheapo:D ....maargoed das mijn mening ;)

ik had daarstraks 2 volle theelepeltjes met een bergje gemengt met 350 ml water... een paar minuuten later kreeg ik meteen alweer last van een vaag gevoel in mijn maag en mijn hart begon weer 6 keer zo snel te kloppen....ik ben wel gaan trainen maar ik had er geen goed gevoel bij... weet er iemand wat erin zit waar ik niet tegen kan??? komt dit door de grote hoeveelheid caffeine die erin zit ??

iemand tips???

Woensdag getraind. Weer halve schep voor, en halve schap na mn training.
Trainen ging gewoon lekker, maar had weinig tijd.

Heb donderdag en vandaag niet getraind. Gister wel een dosis ingenomen, vandaag nog niks.

Wat ik heel vreemd vind is:
Ik slaap laatste paar dagen wel beter, alleen ben overdag meer moe. Eerst sliep ik namelijk slechter, maar was overdag aktiever.

Ook heb ik last van huiduitslag. Het jeukt ook een beetje. Maar ik kan me herinneren dat ik dat ook van Creatine Monohydraat een beetje kryg.
Qua massa merk ik nog niks, alhoewel mn shirts wel wat strakker zitten dan normaal. Dat viel me echt op.

Mijn pot is nog voor 3/4 gevuld, maar denk dat ik er mee stop. Het geeft me veel energie en wat meer kracht. Maar ik heb al zoveel bijwerkingen met dat spul gehad, dat ik het niet meer de moeite vind om dat te gebruiken. Voor die energie en kracht neem ik wel iets anders voor mn training, wat minder sterk is.

Mocht iemand nog interresse hebben in dat spul, kan je me altijd mailen bouncerpride@hotmail.com . Ik zou het wel willen ruilen tegen een weightgainer (merk maakt niet uit).

Laat maar wat horen.

P.S Over een maand ga ik beginnen met iets nieuws. Ik ben nog aan het twijfelen tussen Swole V3 en Pump Juice.
Hebben jullie tips?

Merk ook wel dat ik er vermoeid van wordt na de training ma zal waarschijnlijk liggen aan dat je het uiterste of tog zeker meer uit jezelf haalt. Had ong 80 procent van het schepje genomen en viel goed mee geen neveneffecten.
Heb echt hard doorgetraind ma ben vandaag stik kapot. Pak wel nooit een schepje na de training. Ga dit eens beginnen te doen. Denk dat ik vanaf maandag eens de voorgeschreven hoeveelheid voor en na de training ga proberen.

'k Gebruik het op dezelfde manier als Killah (alleen pre-workout, en dan 80 % van de maatschep), en ik heb geen last van neven-effecten, dus ik kan het advies van Killah bevestigen. Maar dat is natuurlijk geen garantie, de 1 reageert er heftiger op dan de ander, dus pas evt. je hoveelheid aan. En o ja, met ruim water innemen. En zoals op het potje staat, geen eiwitten nemen in de periode van een half voor tot een half uur na de inname van Xpand.

(Later) Ik heb eens gekeken naar andere producten met soortgelijke ingredienten (Arginine AKG, Creatine Ester), en die zijn meestal pre-workout, evt. nog met een dosering op niet-trainingsdagen. Kortom, meestal nooit na de training.

Laatst bewerkt:
bouncer pride zei:
Ik slaap laatste paar dagen wel beter, alleen ben overdag meer moe. Eerst sliep ik namelijk slechter, maar was overdag aktiever.

QUOTE]

Dat komt omdat de echte diepe slaap uitblijft en deze heb je hard nodig. Dus op 2 gebieden faalt dit middel!
1. je raakt niet in diepe slaap (spieren groeien tijdens deze fase, dat blijft met dit middel dus uit)
2. Creatine en caffeine, 2 vijanden in 1 potje?

Gebruik liever wat anders, tenminste als je gezond wil blijven.

Brander zei:
bouncer pride zei:

QUOTE]

Dat komt omdat de echte diepe slaap uitblijft en deze heb je hard nodig. Dus op 2 gebieden faalt dit middel!
1. je raakt niet in diepe slaap (spieren groeien tijdens deze fase, dat blijft met dit middel dus uit)
2. Creatine en caffeine, 2 vijanden in 1 potje?

Gebruik liever wat anders, tenminste als je gezond wil blijven.

Gezond blablabla.. en jij bent zeker de 'expert'? 'een maand niet trainen - vlekken..' zulke BS heb ik nog nooit gehoord en ik heb al heel wat reviews over dit spul gelezen (1fast). Die dokter van jou lult ook maar wat, want ik kan me niet voorstellen dat hij zegt 'ga maar een maand niet trainen, je spieren hebben een optater gehad'. Probeer je mensen soms bang te maken met je gezever?

Wat betreft creatine en caffeine moet ik je gelijk geven, ik zal de vraag eens bij Dymatize uitzetten. Maar dat gedoe met die vlekken van jou en de dokter.. ik geloof er geen zak van.

Gdub zei:
hoho, niet zo brutaal tegen je mentor kerel

hah, ik zie dat je het nummer van Ozzy Osbourne ook kent.... "Im a dreamer"....:p :D

Sorry guyz... nu weer ontopic.
Ik merk dat de meningen van dit product erg overheen komen...de meesten vinden het gewoon te sterk, athans je wordt er te "gefreaked" van.
Dan kun je het wel halveren echter het nadeel hiervan is dat je alle andere bestandsdelen halveert en dat dus alles minder wordt...... oordeel: pak of gewone Xpand of anders No-Xplode van BSN...;)

Laatst bewerkt:
Ik stuurde dit naar dymatize :

Ik heb een tijdje geleden een pot dymatize energized xpand gekocht, maar als ik het in neem begin ik helemaal te trillen en krijg ik een raar gevoel in mijn maag en ook gaat mijn hart sneller kloppen.

Ik probeerde gisteren een kleinere hoeveel heid als de maatschep die erbij zit, maar dit had het zelfde effect op mij alleen voor een kortere duur dan wanneer ik een een hele serving gebruik.

Weet u misschien wat ik hieraan kan doen of waaraan dit ligt?

dit kreeg ik als antwoord terug :

Het kan zijn dat je lichaam er aan moet wennen inderdaad. Probeer wat op te bouwen tot je aan een volle serving zit.
Het is een beetje afhankelijk van je stofwisseling e.d. hoe je lichaam op voedingssuplementen reageerd.
Om een voorbeeld te stellen
Vroeger had je afvalmiddelen waar een persoon niks van merkte en de andere werd er opgejaagd en zenuwachtig van de eerste dagen.
Kijk het even aan en anders raad ik je aan om voortaan de gewone Xpand te gebruiken.

IK denk dat ik het nog 1 keer probeer met een lage dosering als het goed gaat bouw ik het langzaam aan op... Maar ik heb er weinig vertrouwen in...

Ik raad Xpand energised af omdat de caffeine alleen maar je hartslag omhoog drukt terwijl je tijdens de training vooral de zwaardere jongens al een hoge hartslag hebben:eek: . Er zijn er vele die omdat de voeding al goed is, genoeg energie hebben. Ik raad echt de normale Xpand aan die doet wat het moet doen.

Voor de gene die niet vooruit te branden zijn en eigenlijk altijd willen pitten raad ik zeker Xpand energised pakken.:D

weer er ook iemand waardoor het komt dat je hart 6 keer zo snel gaat als je dit spul gebruikt ? is dit door de caffeine??? want ik ben van plan om de gewone xpand te bestellen maar daar zou ik weinig aan hebben als het weer hetzelfde is als met de energized versie die ik nu heb... als het door de caffeine komt kan ik daar niet tegen denk ik.. weet iemand dit?

@twizzle: Dit komt inderdaad door de caffeine.... mischien ook door de hoge dozering vit B12 maar vooral door de caffeine. Volgens Dymatize zit er evenveel caffeine in als 6 koppen koffie en dat dus in 1 keer als boost zijnde...
Met de gewone Xpand heb je dit niet want hier zit geen caffeine in, ik heb deze ook gehad en nergens last van, teminste als je een enorme pomp in je spieren achterwegen laat... ;)

Killah zei:
@twizzle: Dit komt inderdaad door de caffeine.... mischien ook door de hoge dozering vit B12 maar vooral door de caffeine. Volgens Dymatize zit er evenveel caffeine in als 6 koppen koffie en dat dus in 1 keer als boost zijnde...
Met de gewone Xpand heb je dit niet want hier zit geen caffeine in, ik heb deze ook gehad en nergens last van, teminste als je een enorme pomp in je spieren achterwegen laat... ;)

oke dan :rolleyes:

Hoelang heb jij xpand gebruikt en wat waren bij jou de resultaten ?????

Ik heb 1 pot gebruikt om dat ik het om de 6 weken gebruik. Ik had er goede resultaten mee, Pomp was super, goede focus op de training en minder snelle verzuring waardoor ik er meer en zwaardere sets uit kon trekken.
Suc6 ermee en hou ons op de hoogte of het voor jouw ook goed werkt.

Ben nu overgeschakeld op de volledige dosis. En heb eigenlijk niets last meer. Denk dat het lichaam zich toch moet aanpassen. Trainen gaat zeer vlot, en was vorige keer heel moe ma heb dat niet meer gehad.

ik heb mijn pot verkocht aan een maat van me die er wel tegen ken... ik ga de gewone xpand bestellen van de week denk ik...

greetz

Wat je ook kunt proberen is No-Xplode ! werkt zeer goed.... vind ik dan he ;)

ik heb het ook een keer geprobeerd werkte echt goed bij de training ,alleen de tweede week heb er geen profijt meer van gehad en heb geen rare verschijnselen ervan gehad

Terug
Naar boven