AndroidHealthClinic

Review Energized Xpand - DYMATIZE

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader

• Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg

Net effe Dymatize gevraagd hoeveel caffeïne er in zit:

(Cafeïne heeft in het lichaam een halfwaardetijd van circa 5 uur, dus wanneer je je dag om 8 uur zou beginnen met acht koppen koffie dan heb je om 13 uur nog steeds het equivalent van vier koppen koffie in je bloed, om 18 uur nog het equivalent van twee koppen en wanneer je gaat (proberen te) slapen is het alsof je net een kop koffie gedronken hebt.)

Dus... 1 kop koffie = 75mg caffeïne..
1 serving Energized Xpand is 500mg caffeïne
================================
aantal koppen koffie in 1 keer achterover = 500 : 75 = 6.6 kop

Dus.. als je om 18:00 uur 1 schep neemt = 6.6 koppen koffie, dan heb je om 23:00 uur nog drie koppen koffie in je bloed...

Moet je nagaan als je voor EN na het trainen een schep neemt.. dat zijn 13 koppen koffie.. dan heb je om 23:00 uur nog 6 koppen in je bloed zitten... slaap lekker..

De Cafeïne was volgens de dokter nog maar de helft van het probleem.
Het was schijnbaar de combinatie van de ingredienten.
Creatine en Cafeïne in 1 product sloeg volgens de dokter al nergens op.
Cafeïne belemmerd de opname van creatine.
Ook de combi N-Acetyl Cysteine en creatine was niet goed, tenzij je een onsteking in al je spieren wil creeren...
Ik heb nu 2 weken gebruikt, de dokter gaf aan dat mijn spieren al een goede optater hebben gehad in de minder positieve zin.

Zo weer effe een berichtje posten:

Effe samenvatten: Vrijdag begon ik dus met energized xpand, 1 schep voor mn training en 1 schep na mn training. Had tijdens de training heel erg veel energie en mn krachttoename was ook toegenomen. Na het avondeten werd ik misselijk en kon die nacht niet goed slapen.

Zaterdag en zondag waren voor mij rustdagen. Ik heb toen in plaats van 1 maatschep per dag, een halve gebruikt. Allebei de dagen rond 5 uur. Ik sliep zaterdagavond slecht, en zondagavond ook, maar wel wat beter dan vrijdagavond/nacht (dat was echt een ramp).Had die dagen geen misselijk gevoel meer, en ook geen tinteling in mn gezicht.

Maandagavond weer getraind. Half uur daarvoor een half schepje, en een uur na mn training weer een half schepje. Die training ging lekker, ik had veel energie en veel kracht (kracht was ongeveer hetzelfde als vrijdag, energie was iets minder maar nog steeds erg veel). Ik had geen misselijkheidsgevoel. Mn nachtrust is nog steeds slecht (slaap zo'n 5 a 6 uur terwijl ik normaal 7+ uur slaap).

Wat ik er tot nu toe over kan zeggen is:

+ Het product geeft mij wat extra kracht (drukte 5 a 10 kilo meer dan normaal (met gemak zelfs).
+ Het product geeft mij ongelooflijk veel energie (zelfs met een halve dosis heb ik het gevoel dat ik de hele dag door wil trainen).

- Het product heeft een vieze smaak naar mijn mening (Vind het echt niet te zuipen!!! Alleen als ik er meer water bij doe dan is aangegeven, valt het nog een beetje te drinken).
- Het product geeft mij een slechte nachtrust (Kan erg slecht slapen sinds ik dit product gebruik, zelfs met een halve dosering. De volgende dag ben ik niet moe ofzo, maar vind het vervelend dat ik kort slaap).

Wat ik er nog van verwacht

- Dat mn kracht nog meer toeneemt.
- Het me energie blijft geven.
- Dat mn lichaam er wat meer aan went, en ik weer normaal kan slapen.
- Dat ik aankom in massa (Ik ben nog niks aangekomen qua massa, maar ik gebruik het product ook nog niet zo lang. Hoop dat ik eind deze week wat begin aan te komen in spiermassa).

Vanavond ga ik weer trainen.
Natuurlijk hou ik jullie weer op de hoogte!

p.s Vinden jullie mijn berichten wat te lang en te uitgebreid of is het goed zo?

Ik zag effe een foutje in mn eige post:

Vrijdag nam ik 1 schep voor mn training en een HALVE schep na mn training (omdat ik nog helemaal strak van energie stond)

• Topic Starter Topic Starter
ik zie dat de meningen ongeveer allemaal hetzelfde zijn:D
ikzelf train nu 2wkn met energized xpand met een dosis van 10 gram voor de trainung en erna niks aangezien ik om 22:00 train:D,nu ik de dosering heb gehalveerd is iedere training the bomb:p,ik ben 1.0 kilo in spier aangekomen,dus dit keer een product die zijn beloofde werking wel waarmaakt:D.ik wens iedereen nog veel succes met trainen(met of zonder energized)laterzz

Umhm.. het kan aan mij liggen hoor maar JIJ was degene die dit supplement een 3 gaf en ook nog es 1 dag gebruikte.. en nu ben je er weer mee aan de haal ???

cus dámato zei:
ik ben 1.0 kilo in spier aangekomen,dus dit keer een product die zijn beloofde werking wel waarmaakt:D.

In spier????? dus geen vet en ook helemaal geen vocht en dat binnen 2 wkn.... Yeah right... in de combi met aas zekers....:rolleyes:

domme combi caffeine en creatine gaan niet samen lijkt mij... als je creatine gebruikt en caffeine breekt caffeine de creatine levels af... vaag???

huh snap ik niet.dus die mensen wat creatine gebruiken drinken dus ook geen koffie laat staan andere caffeine houdende producten:rolleyes:

ik heb vandaag mijn pot energized expand binnen gekregen:rolleyes:
Ik begin er vandaag mee... ik laat jullie weten hoe het gegaan is

Ik heb ook mijn potje binnengekregen. Heb juist mijn glas genomen en een halve dosering eringegooid. Effe aan ruiken. Shit 2 gram aan mijne neus in.:eek: Gooi er water op. Begint nie te bruisen ofzo dus nog nie chemis. Ben mij nu mentaal aant voorberijden voor de slechte smaak. Ga maar hard zijn en in een keer binnengooien. Smaak valt toch nog goed mee! Nie lekker ma valt mee. Moet ook wel eerlijk zijn dat ik vind dat ik supper goed kan koken terwijl dat mijn vriendin er soms ook braakneigingen van krijgt.???
Zal seffens wel zien hoe ik ga reageren. Kga nu trainen slukes
:eyebrow:
Zal sebbiet raport uitbrengen.

(Als mijne volgende post om 4uur 'snachts is veronderstel ik dat ik er geene goeie nachtrust van krijg.)

Oke voel mijne maag wel al een beke grommelen ma een klein scheetje laten :o
oke in orde ma voel het precies wel al werken

Laatst bewerkt:
haha had ik ook je moet er niet te hard aan ruiken :rolleyes:

hahaha.. succes kerel, en een lekker schepje na het trainen hè! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
wie zegt dat het niet mogelijk is om binnen 2wkn 1kilo in spier aan te komen.ik ben er weer mee begonnen omdat ik heb gehoord dat een dosis van 10 gram best te doen is:cool: Niet gelijk conclussies gaan trekken;)

Maar even een kleine update in aanvulling op mijn 1e reactie : ik heb het nu ook 2 keer 's avonds gebruikt voor de training (ik werk overdag), en ik heb geen problemen gehad, ik heb goed geslapen ondanks de inname op de avond. De kracht- en energie-toename varieert wel per training, maandag gingen vooral de beenoefeningen lekker, gisteravond was het weer wat minder. Ik heb wel het idee dat de 'pump' langer aanhoud.

Ik gebruik het nu alleen nog voor de training (na de training o.a. megagrow en whey, dat lijkt me zinvoller dan Xpand). Misschien dat ik er meer profijt van zal hebben als ik het vaker (buiten de training om) ga gebruiken (in hogere doses). De komende weken zullen het uitwijzen. Als eerder vermeld gebruik ik nu 80 % van de maatschep, en dat is om te beginnen toch al redelijk veel (zeker 's avonds), aangezien anderen van kleinere hoeveelheden (overdag ingenomen) al niet kunnen slapen of tintelingen krijgen.

Het lijkt me ook het verstandigst om een dergelijk product met een stappenplan en met beleid in te nemen. Ik vermoed dan ook dat sommige klachten (maar lang niet alle) van andere personen voortkomen uit een bekende valkuil : personen die door hooggespannen verwachtingen meer innemen dan strikt noodzakelijk is ("dan werkt het ook beter", nee dus).

Laatst bewerkt:
t*ring zeg ik nam rond half 5 mijn eerste serving van dit spul... ik denk ik probeer eerst een hele dan kijk ik na de training wel wat ik verder doe..

Ongeveer 15 minuuten later werd ik helemaal vaag van dat spul mijn hart begon een keer of 6 zo hard te kloppen, daarna voelde ik me echt helemaal vertieft... Ik ging bijna 3 keer over mijn nek en ik voelde me stik vaag...

En dan staat er op de pot voor je training een serving en na je training een serving Yeah right my :booty:

Ik voel me nu pas onderhand weer een beetje goed, dus morgen probeer ik 2 keer een halve schep of 2 keer een kwart ik zie wel, en als dat niks is nok ik ermee...

Ik hou jullie op de hoogte..

Shit en ik die 2 gram opgesnift heb om dat effect te krijgen :eek:

Neen serieus. Vond het echt super lekker trainen. Heb wel effe last gehad van darme maar viel goed mee. Gewoon relaxed en mooi tot uiterste gaan. Niet nerveus. In't begin een beetje hartkloppingen ma dan weet je teminste nog dat je een hebt. Ik zou er nu ook wel geen 2 uur intensief op gaan lopen. :D
Mijn trainingspartner wou het ook eens proberen. Maar aan mijne pot komen en gratis mijn xpand oppakken!!! Dat betekend een vol schepje en weinig water. 5min later :windup: -> :nut: and last but not least OVERGEVEN
Hij gaat het niet meer proberen :D en heb de rest voor mij alleen

Dus eene goede raad volg de dosering die op pot staat niet!!

Ga morgen is de dosis verhogen. Wil ook wel is gaan op de xpand :shake:

En iedereen die van zijn pot afwilt. Draai het poeder in pillen en verkopen op
i love techno ofzo. Je kan er mooi winst maken :eyebrow:

I want some karmik power!!!!
Zo 0 is ook maar niks he

Laatst bewerkt:
ik ga vandaag zeker verlagen ik heb vannacht wel zo verdoet geslapen... ik zag het gewoon half 5 worden...
Ik hou jullie op de hoogte

Terug
Naar boven