Fitness Seller

Enkele vragen..

Je vergelijkt appelen met peren. Met een insulinenaaldje subcutaan spuiten is niet te vergelijken met intramusculair spuiten. Ik vind er ook niks aan maar kan mij inbeelden dat anderen dat liever vermijden. Hij heeft trouwens nergens geschreven dat hij moeite zou hebben met subcutaan zetten.

Ik bedoel dat ik olie (AAS) zet intramusculair met een insulinenaald.

Toch geen HG merk veronderstel ik want die olie is veel te dik voor een insulinenaald.

Ja mijn test is pharma grade.

Insulinespuit moet je backloaden. Eruit drukken gaat makkelijk zat vooral als je het iets opwarmt. Komt door de smalle cilinder waardoor je een hogere druk hebt. Een halve ml duurt ongeveer 15-20 sec. Maat van de naald is 30g.

• Topic Starter Topic Starter
Rob, haal je die insulinespuiten bij de apotheek of online? Kun je anders de link eens plaatsen? Als ik het ganse jaar door zou gebruiken, vermoed ik dat het na een tijd te pijnlijk wordt met de gewone spuiten. Insulinespuiten zouden een oplossing zijn, maar meestal lees je dat het moeilijk gaat vanwege de te dunne naald

Rob, haal je die insulinespuiten bij de apotheek of online? Kun je anders de link eens plaatsen? Als ik het ganse jaar door zou gebruiken, vermoed ik dat het na een tijd te pijnlijk wordt met de gewone spuiten. Insulinespuiten zouden een oplossing zijn, maar meestal lees je dat het moeilijk gaat vanwege de te dunne naald

Heb je een pb gestuurd.

Terug
Naar boven