Fitness Seller

Enquete: Alleen of samen trainen?

Peiling Peiling Train je liever alleen of samen?

• Totaal stemmers
    180
Ik train altijd alleen. Werkt veel makkelijker, kun je lekker je eigen schema aanhouden en gaat sneller. Met z'n tweeën is soms wel handiger ivm spotten maar bij ons staat er altijd iemand die even wil helpen.

Vind met zijn tweeen trainen lekkerder. Dan kan je tenminste toppen met gewicht, alleen maak je toch vaak een herhaling minder of pak je lager gewicht. Maar soms alleen trainen is ook lekker.

Alleen.:)
Neemt niet weg dat ik niemand kan als ik aan het trainen ben. Dus als ik wat hulp nodig heb(spotter) vraag ik het gewoon ff. :)

Ik train altijd alleen maar zou op zich af en toe wel eens iemand mee willen nemen.

Train normaal altijd samen. Maar alleen bevalt me nu wel goed (examenperiode).

Gaat veel sneller, doe de oefeningen goed, en geen gezaag van trainingsbuddy om bepaalde oefeningen te laten vallen omdat hij er geen zin in heeft.

Met z'n tweeën. Spotter vind ik toch chillerr!

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Vind met zijn tweeen trainen lekkerder. Dan kan je tenminste toppen met gewicht, alleen maak je toch vaak een herhaling minder of pak je lager gewicht. Maar soms alleen trainen is ook lekker.

Dat je een herhaling minder, of een lager gewicht pakt snap ik dan niet :P. Je hebt die spotter er toch niet voor niets bij..

T liefst samen met 1, maar ben bijna altijd alleen.

Zoveel loners hier :(
Zit in een kleine gym waar er max 7 man zit en iedereen traint daar wel met iemand.

Iedereen motiveert elkaar Ook al ben je buff of niet !

Ligt eraan..bij borst/schoudertraining vind ik het wel fijn om iemand erbij te hebben die kan helpen om nog 2/3 reps meer te maken. Sowieso spotten bij bench press is ideaal. Maar goed..alleen trainen vind ik over het algemeen beter qua schema, samen met iemand motiveert beter.

Alleen...

Heb eigen schema dat ik voor niemand aanpas.
Zoek maar eens iemand die altijd met jouw schema mee traint.

Verder duurt het veel langer als je samen traint.

Nee hoor, muziekje op en gaan!

zoveel mogelijk alleen. 1 of 2 keer per week met mijn vriendin, maar die telt niet echt als een spotter :). is ook meer om haar een plezier te doen.

Alleen.Er is niemand in mijn kennissenkring die op hetzelfde niveau zit als ik, dus dat zou ontzettend ophouden.
Mis soms wel een spotter though...

...

Ligt eraan wat en met wie. Voor sommige oefeningen is een spotter sowizo wel handig. En als het iemand is met dezelfde motivatie of liever nog meer motivatie dan kan je je aan elkaar optrekken. Met ze 2e is gezellig, maar je moet niet alleen maar staan lullen.

Liefst alleen, maar zo nu en dan eens met iemand anders om lekker negatief te drukken etc

alleen is wel prettig dan kan je indd de intensiteit omhoog gooien.

maar als het kan train ik altijd met zijn tweeen je ken gewoon tot het uiterste gaan dan en is gewoon een goeie timing als je maatje klaar is dan ga jij gelijk. ligt aan je trainings maatje of je veel lult tussen de setjes door.

Ik train alleen, ja of je moet een spotter je trainingsmaatje noemen..:p

Onze gym is klein, als ik wil dat iemand mij ff helpt met laatste reps er uit te persen dan is er altijd wel iemand. Een vast iemand heb ik niet, zou wel ideaal zijn moet ik toegeven als er competitie in zat qua gewichten. Alleen traint bijna iedereen alleen daar:rolleyes:

Heb wel eens een trainingsmaatje gehad, maar gaat toch tegenstaan na een tijdje als je rekening moet houden met elkaar. Soms heb ik gewoon zin om te trainen en dan wil ik gelijk gaan.

Alleen.

Meer focus.

Eigen routine maar wel vrienden in de gym die je hier en daar kunnen helpen, works best.

Terug
Naar boven