XXL Nutrition

Enquête | Haal meer voordeel uit uw zorgverzekering!

NumberM

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
76kg
Vetpercentage
11%
Beste DBB'ers,

Mijn naam is Mike. Op het moment ben ik bezig met mijn afstuderen voor de opleiding bedrijfskunde aan de Haagse Hogeschool.
Ik onderzoek de mogelijkheden om de zorgverzekering aantrekkelijker te maken voor u als bodybuilder. Hier kan ik uw input goed bij gebruiken, omdat alleen u kunt bepalen wat u belangrijk vindt aan uw zorgverzekeringspakket. Aangezien uw lichaam zeer belangrijk voor u is bent u de uitgelezen doelgroep voor mij om te benaderen.

Iedereen in Nederland heeft een zorgverzekering. Deze is noodzakelijk om verzekerd te zijn tegen de onvoorziene kosten van mogelijke gezondheidsrisico’s.
Aan de andere kant is het ook een grote maandelijkse kostenpost.

Het onderzoek is gericht op collectieve zorgverzekeringen.
Een collectieve zorgpolis houdt in dat u onderdeel bent van een groep verzekerden.
Dit levert u vele voordelen op, zoals een lagere premie en een betere dekking.
Daarom vraag ik u deze korte enquête in te vullen. Het is volledig anoniem en kost maximaal twee minuten van uw tijd.
Alvast bedankt.

Enquêtelink: http://goo.gl/8TKzo

Tevens zou ik u vriendelijk willen vragen of u mij verder kunt helpen door de enquêtelink te verspreiden onder uw vrienden en familie. Mijn dank is zeer groot.

Done.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks

****ing zorgverzekeraars met hunnie premies en eigen bijdrage en eigen risico!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp de frustratie. Vandaar deze enquête. Als collectief sta je sterker tegenover de verzekeraar. Met de resultaten worden er betere pakketten opgesteld met meer voordelen dan alleen een bij wet geregelde premiekorting.

Done.

Krm pls

gedaan waar is me taart nu?

Gedaan x

Done

Terug
Naar boven