XXL Nutrition

Epic: christelijke camping

Ik had voor de gein die documentaire aangezet, opzich vond ik het wel meevallen in hoeverre men ging. Vooral in vergelijking tot de Amerikaanse praktijken.

Enkel het stuk (Rond 30 min)
- In Afrika zijn al tientallen mensen uit de dood opgestaan
- Zijn gedocumenteerde video's van
- Met arts verklaringen en mortuarium verklaring en alles

Misschien klappen je oren nu

MAAR EVOLUTIE KAN NIET

- Er is 1 god die scheept
- Er is 1 god die alles kan.

Achterlijk volk

Keek vanmiddag deze aflevering. DWDD met Robbert Dijkgraaf
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/93392
Hierin is ook gezegd, dat een koolstof atoom voordat het 'in' jou zit. Al 2x 'in' een ander levend wezen (Dier, mens, plant) zat.
Reïncarnatie is ook meteen onderuit geschopt of bevestigd, is maar net hoe je het wilt zien.

Als je dan nog niet afgestapt ben van je geloof.
Ben je wss nog te dom om te schijten.

haha stiiwazz bewijst zich weer eens als forumkneus numero uno

face it, we zijn gewoon dieren die dmv evolutie kunnen nadenken. god bestaat gewoon niet, je kan er met die idioten (lees gelovigen) lang over discussieren maar ze accepteren het gewoon niet omdat dan heel hun belevingswereld in elkaar valt. er is gewoon in 2000 jaar geen enkel bewijs voor iets waar een lange tijd de hele wereld in heeft gelooft, en toch zijn er van die idioten die blijven denken dat er een god bestaat en dat alles met een reden gebeurd.

stiiwazz

Oh lawd, volgens mij ga jij hier mee in de grote stroom van dit topic.
Ik denk absoluut zelf na aangezien het mij nooit opgelegd is en ik zelf voor het geloof heb gekozen.
Daarnaast leef ik los van welke kerk dan ook omdat ik het niet normaal vind wat daar binnen allemaal gebeurt. Het heeft niets meer met God te maken en dit is ook iets wat ik toch waarschijnlijk als vrij eenzaam persoon hierin heb besloten.

Niet voor jezelf durven denken :roflol:
OUT, mijn moeder is zich er mee gaan bemoeien en ik moet verplicht naar eo jongerendag guys. Dat duurt tot 9 uur in Arnhem dus kan ook niet nog heel snel naar Rdam komen.
Ik zei vanaf begin al dat het k*t datum was en beter een week later kon dan weet ik zeker dat al die andere pikken ook mee gingen.
inb4 slechte smoes ofzo, want ik wil wel gewoon heel graag mee.
HAHAHAHA

Laatst bewerkt:
The central belief is that an invisible and undetectable Flying Spaghetti Monster created the universe. Pirates are revered as the original Pastafarians (a portmanteau of pasta and Rastafarian),[9] and Henderson asserts that the steady decline in the number of pirates over the years has resulted in global warming.[7] The FSM community currently congregates at Henderson's website to share ideas and crafts devoted to the Flying Spaghetti Monster.
:roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 17:23 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha je was voor

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 17:25 ----------

face it, we zijn gewoon dieren die dmv evolutie kunnen nadenken.
Als ik zo kijk naar die paar miljard gelovigen op deze aardkloot dan heb ik hier nog zo me twijfels bij.

face it, we zijn gewoon dieren die dmv evolutie kunnen nadenken. god bestaat gewoon niet, je kan er met die idioten (lees gelovigen) lang over discussieren maar ze accepteren het gewoon niet omdat dan heel hun belevingswereld in elkaar valt. er is gewoon in 2000 jaar geen enkel bewijs voor iets waar een lange tijd de hele wereld in heeft gelooft, en toch zijn er van die idioten die blijven denken dat er een god bestaat en dat alles met een reden gebeurd.

stiiwazz

HAHAHAHA

:roflol::roflol:

Switzazzaititit is echt te dom om te schijten :roflol:

Stiwaz ramt zijn goddelijke genotsknots in al die lelijke christenlijke meisjes :roflol:

Bij andere sprookjes is iedereen het eens, maar hier heb je ook echt daadwerkelijk gekken die in het sprookje geloven.

Klopt, maar het feit dat veel mensen er in geloven betekent niet dat het een discussie waard is. Eigenlijk zou je het gewoon moeten negeren.

Klopt, maar het feit dat veel mensen er in geloven betekent niet dat het een discussie waard is. Eigenlijk zou je het gewoon moeten negeren.
Het negeren van religie zou inderdaad de meest effectieve optie zijn, maar de meeste atheïsten gedragen zich zelf als een stelletje Jehovagetuigen. Het is overigens ook wel als waar aan te nemen dat het willen overtuigen van anderen van je eigen gelijk, iets menselijks is.

Buiten dat biedt het Christendom wel degelijk morele draagvlakken/leidraden voor gedrag in het dagelijks leven en kan het niet zomaar worden genegeerd. Daar zit precies de paradox van het hele verhaal.

De zandreligies die zandmensen aanhangen mogen van mij compleet worden genegeerd, aangezien deze religies geen enkele positieve bijdrage kunnen leveren aan onze Westerse gemeenschap.

Laatst bewerkt:
Het negeren van religie zou inderdaad de meest effectieve optie zijn, maar de meeste atheïsten gedragen zich zelf als een stelletje Jehovagetuigen. Het is overigens ook wel als waar aan te nemen dat het willen overtuigen van anderen van je eigen gelijk, iets menselijks is.

Buiten dat biedt het Christendom wel degelijk morele draagvlakken/leidraden voor gedrag in het dagelijks leven en kan het niet zomaar worden genegeerd. Daar zit precies de paradox van het hele verhaal.

De zandreligies die zandmensen aanhangen mogen van mij compleet worden genegeerd, aangezien deze religies geen enkele positieve bijdrage kunnen leveren aan onze Westerse gemeenschap.

Leuk voor 500 jaar geleden, maar tegenwoordig totaal niet meer nodig. Dit is dan ook de reden dat het christendom een uitstervend ras is. Kerken vergrijzen en lopen leeg.
Mensen tegenwoordig hebben geen zin meer in die onzin.

Nog een reden is dat zelfs hooggeplaatste gelovigen als de paus elkaar allemaal indekken wanneer het gaat om het misbruik van kinderen. Mensen pikken dit niet langer en verlaten de kerk.

Mooi om te zien hoe het langzaam doodbloedt.

De islam daarentegen is helaas wel aan het groeien..

Je weet toch wel waarom het een "geloof" heet? :rolleyes: Er kan geen wetenschappelijke redenatie aan zitten aangezien je iets gelooft. Net zoals mensen hier in broscience geloven.

Je weet toch wel waarom het een "geloof" heet? :rolleyes: Er kan geen wetenschappelijke redenatie aan zitten aangezien je iets gelooft. Net zoals mensen hier in broscience geloven.
Denkfout. 2+2=4, zo simpel als wetenschap kan zijn en ik geloof ook dat het zo is. Het is onmogelijk mijn brein te laten geloven dan 2+2 het getal vijf vormt.

Verklaar maar eens wetenschappelijk waarom er geen God zou kunnen bestaan. Onmogelijk, daarom kun je maximaal het idee dat God bestaat als optie verwerpen. Dit is overigens ook de enige houvast die een theïst heeft in discussie met een atheïst over het wel of niet bestaan van een God; het tegendeel kan niet worden bewezen.

Uiteraard wijst 'alles' erop dat het bestaan van een God zeer onwaarschijnlijk is. Echter, wanneer je gelooft, geloof je. Het bestaan van een God is voor sommigen niet vreemder dan de uitkomst van bovenstaande som.

Denkfout. 2+2=4, zo simpel als wetenschap kan zijn en ik geloof ook dat het zo is. Het is onmogelijk mijn brein te laten geloven dan 2+2 het getal vijf vormt.

Verklaar maar eens wetenschappelijk waarom er geen God zou kunnen bestaan. Onmogelijk, daarom kun je maximaal het idee dat God bestaat als optie verwerpen. Dit is overigens ook de enige houvast die een theïst heeft in discussie met een atheïst over het wel of niet bestaan van een God; het tegendeel kan niet worden bewezen.

Uiteraard wijst 'alles' erop dat het bestaan van een God zeer onwaarschijnlijk is. Echter, wanneer je gelooft, geloof je. Het bestaan van een God is voor sommigen niet vreemder dan de uitkomst van bovenstaande som.

De bijbel is anders aardig wetenschappelijk onderuit te halen. Als god bestond zou hij toch geen boek met onwaarheden maken?

gaat niet.

Enkel is hoe de god uit het christendom/islam/... gedefinieerd is een contradictie op zichzelf staand.

Terug
Naar boven