XXL Nutrition

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
tunnel uit lopen richting spoor 1 anders kom je aan de achterkant daar heb je een klein soort van pleintje waar smullers ah to go en kaartjes automaten staan denk dat dat het handigst is verder is dat lijstje niet nodig alles zit op of naast stadhuisplein
nn gebopuw is omlopen omdat die verbouwing nu een fase verder is

als je me nr wilt kun je me een pm sturen wil je wel wat dingetjes vertellen via whatsapp/sms ikzelf ben die zaterdag waarschijnlijk heel de avond in B.e.d en cafe plein te vinden

Btw ondanks de k*t muziek in de baja beachclub geilen die wijven daar wel op gespierde gasten ideaal voor jullie:P

je kan btw de websites van de tenten bekijken voor foto's om een idee te krijgen van het publiek dat er komt
Beter meet je gewoon mee ;) Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Je bent toch al in Rdam...

Beter meet je gewoon mee ;) Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Je bent toch al in Rdam...
ik woon er:P
ben net anderhalve week lid + heb al plannen (paar rond lopende projecten)
tegen die tijd dat jullie meeten stap ik net de douche in

18:00 nederland kijken in de stad
19:45 -20:30 eten halen en naar huis hangt van winst/verlies af
20:45 eten
21:15 powernap evt langer als ze verliezen en ik eerder thuis ben
22:00 douchen, scheren, omkleden, haardoen ect
23:15 drankje of 2 tot iedereen bij mij is (woon het dichtst bij de metro van mijn vriendengroep) en dan richting de stad weer:P

zo ziet mijn zaterdag er ongeveer uit
wil best even langskomen hoor paar brede dbb'ers zijn vast niet moeilijk te vinden

Jawel meine freund, hoorde btw van guess en qnu dat jij aardig wat kan wegtikken. En benieuwd bro :p

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 07:49 ----------

Bron?;)
ik heb nog nooit met hun gezopen dus dat is een erg slechte conclusie :)

en waarschijnlijk heb ik al een hoop weggetikt aangezien we pas om 22:00 gaan

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.366
Op Rondea's facebook-foto's staat ie de hele avond met hetzelfde blikje pasoa-jus. :D

Op Rondea's facebook-foto's staat ie de hele avond met hetzelfde blikje pasoa-jus. :D

pasoa jus ?

tumblr_m0wb2xz9Yh1r08e3p.jpg

wijn met 7 up is dat man

wijn met 7up?:o haha

• #1.372
Niet? Als ik echt los ga drink ik cola/sinas mix.

Gaan we nog wel aan de goldstrike dan?

OUT, mijn moeder is zich er mee gaan bemoeien en ik moet verplicht naar eo jongerendag guys. Dat duurt tot 9 uur in Arnhem dus kan ook niet nog heel snel naar Rdam komen.
Ik zei vanaf begin al dat het k*t datum was en beter een week later kon dan weet ik zeker dat al die andere pikken ook mee gingen.
inb4 slechte smoes ofzo, want ik wil wel gewoon heel graag mee.

OUT, mijn moeder is zich er mee gaan bemoeien en ik moet verplicht naar eo jongerendag guys. Dat duurt tot 9 uur in Arnhem dus kan ook niet nog heel snel naar Rdam komen.
Ik zei vanaf begin al dat het k*t datum was en beter een week later kon dan weet ik zeker dat al die andere pikken ook mee gingen.

verplicht? :eek!:
hoe oud ben je?

• #1.378
potverdomme Stiiwazz. Wat een k*tzooi. En nee, een week later was ook geen optie dan hebben er een paar Beginnerswedstrijd PL. Week eerder kon ook niet want dat hadden anderen weer wat. De week daarop is RPB, vallen er ook een hoop af. Het is gewoon moeilijk zoiets te plannen, we doen het zeker nog een keer en dan ga je wel mee.

Satan says: **** EO-jongerendag! :mad:

EO jongerendag!:roflol:

Ehm have fun daar dan... Misschien kunnen wij je daar wel om 20:30 oppikken? Dat half uurtje kun je toch wel missen van die big party?

Terug
Naar boven