Fitness Seller

Aankondiging Epic Rhyme Battles of DBB, sponsored by Sportfood.nl

Haha lol arnodsi heeft lager bf en is buffer als jou, misschien moet je minder op DBB zitten en meer naar de gym gaan

zeg je gewoon zodat je hem straks een liefdesbrief kan laten schrijven en ergens naartoe laten komen om dan te zeggen dat hij een lelijke, dikke phaggot is en de brief kapot te scheuren.

Haha lol arnodsi heeft lager bf en is buffer als jou, misschien moet je minder op DBB zitten en meer naar de gym gaan

Deze shit gaat ie ook allemaal zeker te horen krijgen in de "battle"..
Zoveel materiaal over die gast, alleen dat compenseert hij dan weer door no-lifend op DBB te zitten waardoor hij ook weer materiaal heeft over de dan.

Sjors daarentegen:rolleyes:.

Sportfood heeft t de komende tijd te druk, bepaling vd winnaar v.e battle gaat dus gewoon bij een normale enquete blijven

Je hebt echt een persoonlijke vete met Angelus ofniet? Al meerdere posts gezien waarin je ligt te haten.

voor een vete heb je 2 mensen die elkaar haten nodig, hij is gewoon een butthurt phaggot die mij haat:roflol:

(in zo'n geval kan je wel van een vendetta spreken, dat kan namelijk wel langs 1 kant zijn:))

Je hebt echt een persoonlijke vete met Angelus ofniet? Al meerdere posts gezien waarin je ligt te haten.

Haha nee lol, hoezo zou ik een vete hebben tegen iemand die ik irl niet ken ? Ik vind alleen dat hij een beetje arrogant overkomt en ik vind het raar dat hij denkt dat hij in de buurt komt van arnodsi zijn fysiek, persoonlijk vind ik het een belediging tegenover Arnodsi die daarentegen wel gewoon een goed fysiek heeft.

Haha nee lol, hoezo zou ik een vete hebben tegen iemand die ik irl niet ken ? Ik vind alleen dat hij een beetje arrogant overkomt en ik vind het raar dat hij denkt dat hij in de buurt komt van arnodsi zijn fysiek, persoonlijk vind ik het een belediging tegenover Arnodsi die daarentegen wel gewoon een goed fysiek heeft.

lolled

Terug
Naar boven