Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond kan ik niet ivm een gekregen cadeau.
Ik kan nog een kleine twee uur online zijn, misschien dat we het daarin kunnen doen?
Vanavond kan ik niet ivm een gekregen cadeau.
Ik kan nog een kleine twee uur online zijn, misschien dat we het daarin kunnen doen?

In 2014 heb ik wel een gaatje vrij.Bosshogg en Tatt, enig idee wanneer jullie het tegen elkaar opnemen? En lukt het dit jaar nog?
Dan kunnen de halve finales in het nieuwe jaar worden gespeeld.

mmm
Tatt, tot nu toe heb je geen enkele moeite gedaan / geen serieuze reactie gegeven wanneer je wilt gaan battlen en je lapt de regels aan je laars (je stemt steeds op andere). Je kunt wel uren op DBB hangen maar geen ruimte maken voor een battle...
Als er niks verandert dan neemt Lm7790 jou plaats in, indien zij nog wilt, of iemand anders (Bulck bijv.).
Je hebt tot uiterlijk morgen de tijd (23.59) om een datum te regelen.

Tatt, tot nu toe heb je geen enkele moeite gedaan / geen serieuze reactie gegeven wanneer je wilt gaan battlen en je lapt de regels aan je laars (je stemt steeds op andere). Je kunt wel uren op DBB hangen maar geen ruimte maken voor een battle...
Als er niks verandert dan neemt Lm7790 jou plaats in, indien zij nog wilt, of iemand anders (Bulck bijv.).