AndroidHealthClinic

Aankondiging Epic Rhyme Battles of DBB, sponsored by Sportfood.nl

Vanavond kan ik niet ivm een gekregen cadeau.
Ik kan nog een kleine twee uur online zijn, misschien dat we het daarin kunnen doen?

Ik kan nog een kleine twee uur online zijn, misschien dat we het daarin kunnen doen?

Doe nu ?

We hebben allebei de opener klaar, 2de rhyme gewoon op elkaar inspelen en dan is het toch zo gedaan ?

Laatst bewerkt:
ik doe u'm wel..

• Topic Starter Topic Starter
Dan ga ik nu het topic openen.

:bierbang:

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Beter drop je 15:05 je laatste Weightboy, ik moet de bus hebben om 15:15 voor m'n workout :o

Kom dan met die opener !

komaaaaaaan bishes!!!! ik wil BLOED EN AGNUSSEN ZIEN

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

pfft, weightboy, do you even cumming through?
You dont even leg in Timbuktu.
Many many many men has shittin' on ya lap
Even for ya mums arse there is a app
Dont **** me already
Givin' BlowJob to Snelle Eddy
Some say ya scared of kitten
It's on ya brothers p*ssy i'm sittin'
Never back down tomorrow ,because you are so fake
Oh, am i ****ing ya turtle ? Sorry, my mistake :trollface:

Bosshogg en Tatt, enig idee wanneer jullie het tegen elkaar opnemen? En lukt het dit jaar nog?

Dan kunnen de halve finales in het nieuwe jaar worden gespeeld.

Ik neem je plaats in,want ben so ****ing sloopkraan,
Klaat je wenen, tis gelijk anaal

Altijd maar trollen en b**chen,
Ga maar back naar je oude kitchen

Melken,zeuren en zagen
Ben zo lijp als een racewagen

English, Dutch and even in French
Ich put u in a trench

Me moeder zegt "schijt nou omhoog"
Alles wat ik kan zeggen : ik neem je kurkdroog

Ik ben morgen zowat heel de dag paraat en achter een pc. Heb mijn opener al klaar liggen.

Tatt, tot nu toe heb je geen enkele moeite gedaan / geen serieuze reactie gegeven wanneer je wilt gaan battlen en je lapt de regels aan je laars (je stemt steeds op andere). Je kunt wel uren op DBB hangen maar geen ruimte maken voor een battle...

Als er niks verandert dan neemt Lm7790 jou plaats in, indien zij nog wilt, of iemand anders (Bulck bijv.).

Je hebt tot uiterlijk vandaag 23.59 om een datum te regelen.

Laatst bewerkt:
Tatt, tot nu toe heb je geen enkele moeite gedaan / geen serieuze reactie gegeven wanneer je wilt gaan battlen en je lapt de regels aan je laars (je stemt steeds op andere). Je kunt wel uren op DBB hangen maar geen ruimte maken voor een battle...

Als er niks verandert dan neemt Lm7790 jou plaats in, indien zij nog wilt, of iemand anders (Bulck bijv.).

Je hebt tot uiterlijk morgen de tijd (23.59) om een datum te regelen.

Ik stel voor VANDAAG, ondertussen hadden we al 3x de finale kunnen doen :rolleyes:

Laat die gast lekker de t*ring krijgen, tot vanmiddag 15.00 en niet langer.

laat bulckie maar

Terug
Naar boven