XXL Nutrition

Aankondiging Epic Rhyme Battles of DBB, sponsored by Sportfood.nl

• Topic Starter Topic Starter
Het is nu 25 - 4 (minus Tatt) en zou ik de troll stemmers eraf halen dan had het 25-0 gestaan.

waz daz allemaalz daarz :(

Lol ben ik de enigste die zijn eigen er eigenlijk niet druk om maakt ? Je doet het toch voor de overwinning ?

Tatt had zn beurt beter afgestaan aan iemand die er wel serieus voor wou gaan

Ja daar heb je wel gelijk in, maar ik vind het wel geinig dat eigenlijk iedereen hem nog accepteert, en dat iedereen nog normaal tegen hem kan doen. Hij verziekt gewoon heel het spel en nog steeds kan iedereen nog gewoon normaal tegen hem doen.

hier is er 1 jaloers:roflol:

• Like
Waarderingen: mat
Ja daar heb je wel gelijk in, maar ik vind het wel geinig dat eigenlijk iedereen hem nog accepteert, en dat iedereen nog normaal tegen hem kan doen. Hij verziekt gewoon heel het spel en nog steeds kan iedereen nog gewoon normaal tegen hem doen.

Jij denkt ook dat je nog geaccepteerd wordt hier, maar waarschijnlijk heb je tussen de benen van een van de mods gezeten om je plek hier te behouden.

Als het allemaal zo ongelofelijk erg is, zoek dan een oplossing.

Zet bv Lm tegen Glecky in een extra wedstrijd en laat de winnaar tegen Bosshog als hij dat oké vindt. Case closed.

wat e mietjus ierre allemaal

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

bishes, wat een dooie boel hier

als het nog niet te laat is, wilt glecky het wel overnemen van het meisje dat niet meer wilt/kan meedoen

• Like
Waarderingen: mat
wat e mietjus ierre allemaal

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

bishes, wat een dooie boel hier

als het nog niet te laat is, wilt glecky het wel overnemen van het meisje dat niet meer wilt/kan meedoen

Welk meisje? :roflol:

Ik zeg Glecky vs LM

winnaar vs Bosshogg

Morgen ben ik weg naar een maat vanwege oud&nieuw, kom donderdag terug maar is een treinreis van 2,5 uur en wou ook graag de gym nog in.
Is het mogelijk om het te verzetten naar vrijdag of het weekend?
Donderdag in de avond zou ook kunnen wss, maar totaal geen idee hoe laat ik terug ben dus maakt het wat lastig.

Terug
Naar boven