- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is nu 25 - 4 (minus Tatt) en zou ik de troll stemmers eraf halen dan had het 25-0 gestaan.
Tatt heeft hem duidelijk gedist de 2de ronde, wel op een debiele manier. Daar draait het uiteindelijk ook om toch?
Met 2 regels aan shoutouts die niet rijmen en 1 zin die ook niet rijmt.
Nou nou

Lol ben ik de enigste die zijn eigen er eigenlijk niet druk om maakt ? Je doet het toch voor de overwinning ?
Tatt had zn beurt beter afgestaan aan iemand die er wel serieus voor wou gaan
Ja daar heb je wel gelijk in, maar ik vind het wel geinig dat eigenlijk iedereen hem nog accepteert, en dat iedereen nog normaal tegen hem kan doen. Hij verziekt gewoon heel het spel en nog steeds kan iedereen nog gewoon normaal tegen hem doen.
Eerste ronde zat je me nog te ppen omdat je m'n rhymes zo dope vond.Tatt had zn beurt beter afgestaan aan iemand die er wel serieus voor wou gaan

Eerste ronde zat je me nog te ppen omdat je m'n rhymes zo dope vond.![]()
sanca vond bosshogg beterJij denkt ook dat je nog geaccepteerd wordt hier, maar waarschijnlijk heb je tussen de benen van een van de mods gezeten om je plek hier te behouden.
wat e mietjus ierre allemaal
---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------
bishes, wat een dooie boel hier
als het nog niet te laat is, wilt glecky het wel overnemen van het meisje dat niet meer wilt/kan meedoen