XXL Nutrition

Aankondiging Epic Rhyme Battles of DBB, sponsored by Sportfood.nl

• Like
Waarderingen: mat
Waarom beweer je dat UnknownDBB onterecht gewonnen heeft?

jonge pak die dis nou gewoon aan tatt, en hou je daarna gewoon rustig

Benieuwd tegen wie ik dan moet.

tegen mij boss, kmaak je zo hard kapot

Benieuwd tegen wie ik dan moet.

Sjors wss, ik ga geen moeite meer stoppen in dit geouwehoer.
Net als Angelus heb ik het ook enorm druk gehad met schoolwerk, dus net zoals Angelus heeft gedaan, kun je van mij ook een freestyle verwachten.
Dit weekend was ik ook enorm druk en heb ik door voorbereidingen net voor de battle e.d weer eens een klein uur verspilt.
Genoeg tijd besteed aan een tekst tegen UknownDBB, zal kijken wat van die tekst bruikbaar is om op Sjors los te gooien (after all hebben ze beide een p*ssy zo te zien), maar de rest zal freestyle worden.

Het is dat ik te gierig ben om me plaats af te staan, dan word ik liever afgeslacht door een b*ch :roflol:

8 deelnemers, 1 troll die de boel belazert, 1 deelnemer die afhaakt na een battle gewonnen te hebben, 1 organisator die bij nader inzien toch genoeg tijd had maar vroegtijdig afhaakte. Wat een ravage.

in hier

Sjors wss, ik ga geen moeite meer stoppen in dit geouwehoer.
Net als Angelus heb ik het ook enorm druk gehad met schoolwerk, dus net zoals Angelus heeft gedaan, kun je van mij ook een freestyle verwachten.
Dit weekend was ik ook enorm druk en heb ik door voorbereidingen net voor de battle e.d weer eens een klein uur verspilt.
Genoeg tijd besteed aan een tekst tegen UknownDBB, zal kijken wat van die tekst bruikbaar is om op Sjors los te gooien (after all hebben ze beide een p*ssy zo te zien), maar de rest zal freestyle worden.

Het is dat ik te gierig ben om me plaats af te staan, dan word ik liever afgeslacht door een b*ch :roflol:

No worries, ik heb zoveel butthurt-haters op dit forum dat je plaats zo goed als verzekerd is ;)

Hoe laat morgen en wie opent?

Hoi sjors

Waar kan ik op Sjors stemmen?

No worries, ik heb zoveel butthurt-haters op dit forum dat je plaats zo goed als verzekerd is ;)

Hoe laat morgen en wie opent?

Toch te lui voor schoolwerk, alsnog een paar lines geschreven tussendoor :o
Wel zonde, had een paar mooie flips op Remi ;)

Kies maar een tijd, liefst na 15:00.
Volgens mij (not sure) hoorde UnknownDBB te beginnen, aangezien ik zijn naam eerst zag staan in de battle.
Mocht dit zo zijn, mag jij dus beginnen.

ik heb een gerucht gehoord dat sjors naakt gaat op skype voor degenen die op haar stemmen

Toch te lui voor schoolwerk, alsnog een paar lines geschreven tussendoor :o
Wel zonde, had een paar mooie flips op Remi ;)

Kies maar een tijd, liefst na 15:00.
Volgens mij (not sure) hoorde UnknownDBB te beginnen, aangezien ik zijn naam eerst zag staan in de battle.
Mocht dit zo zijn, mag jij dus beginnen.

Beginnen is prima hoor; uur of 16:00?

• Topic Starter Topic Starter
Prima. Om 16.00 begint de battle en Sjors26 begint.

8 deelnemers, 1 troll die de boel belazert, 1 deelnemer die afhaakt na een battle gewonnen te hebben, 1 organisator die bij nader inzien toch genoeg tijd had maar vroegtijdig afhaakte. Wat een ravage.

Je vergeet nog enkele dingen, maar laat ik die maar niet noemen. Het is al erg genoeg zo.

giphy.gif

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven