- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thanks, toegevoegdSjors begint - UnknownDBB
Angelus begint - ShadyNG
Sanca begint - Weightboy
Bosshogg begint - Tatt
![]()
zal ik doenDit is echt ingewikkeld. Stuur mij een PM als ik jullie mag dissen en dan kom ik wel een paar dope rhymes droppen. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een jury moet per onafhankelijk zijn en de schijn van partijdigheid vermijden.
Sportfood is de meest onafhankelijke partij.
Naar oud Germaans stammen gebruik waar het anglo amerikaanse jury systeem van afgeleid is, kunnen we de jury aanvullen met een paar wijze leden die allom gerespecteerd zijn. Dan kan ook de inhoud van de rijmen goed worden beoordeeld op gevatheid en hoe ingegaan is op de postgeschiedenis van de tegenstander.
zou dan eerder de enquete houden, maar sportfood een scheidsrechterrol geven (lees: macht enquetebeslissingen te overturnen indien er duidelijk sprake is van vriendjespolitiek)
) die ook een punt kan uitreiken, is ook een optie.
of bv sportfood kan 1 punt uitdelen, de enquete is 1 punt waard en dan nog een onafhankelijk lid (maar wie?) die ook een punt kan uitreiken, is ook een optie.
Sanca, dat word een eitje
misschien word de halve finale een moeilijker karweitje
of bv sportfood kan 1 punt uitdelen, de enquete is 1 punt waard en dan nog een onafhankelijk lid (maar wie?) die ook een punt kan uitreiken, is ook een optie.
is die nog wel vaak online? al lang niet meer gezienLijkt me ook een goed idee.
Ik denk dat Skinny uitermate geschikt is als onafhankelijk lid. Die heeft voor zover ik weet geen voorkeur voor bepaalde leden hier. Hij is door iedereen gerespecteerd en beschikt bovendien over de vereiste kwaliteiten om de rijmen correct te kunnen beoordelen (i.c. hij ligt wat humor en niveau betreft goed op 1 lijn met wat hier als norm gehanteerd wordt)

Denk dat ik voor deze aanpak ga gaan, eventueel ButchMcDick? (als die dat wil doen), gezien hij ook al de verantwoordelijkheid om onpartijdig de starters van elke battle te bepalen![]()
Maar het mogen dus zowel jokes/niet fictie en fictie rijms zijn?
Wil het best doen, indien de andere daarmee instemmen. De meeste leden die meedoen ken ik wel qua posts.