Fitness Seller

Epic wijf was epic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
pffffff Ibo wij worden echt oud...

Deed ze nu sportopleiding ?
en nog weet ze niks over de voordelen van whey ?

btw als iemand zo dom blijkt wrom zou je dan over whey gaan praten al helemaal over aas laat iemand anders lekker vertellen dat het niet zo slecht is nu ben jij je neukert klijt

Verkapt -ik heb kennis van whey en aas topic.-
Kansloos, waarom zit hier nog geen slotje op?

Damn als ik haar moeder was, en deze foto op het internet zou zien had ze een maand huisarrest gehad zonder pc en een dieet op water en brood!
Hoerrrrrr
is het eerste waar ik aan dacht bij het zien dan deze foto. Damn, deze hoort thuis in het breezersletjestopic!

arm dochtertje ga jij hebben dan :sad:
als ze er nou halfnaakt met een string stond ofzo dit is toch gewoon een gemiddelde meisjesfoto? ???

Momenteel bekijken: 26 gebruiker(s) (21 leden en 5 gasten) dit topic ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, , ,

Momenteel bekijken: 30 gebruiker(s) (24 leden en 6 gasten) dit topic ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,

epic topic :roflol:

is hier geen apart subforum voor? tienerBB ofzoiets?

wat een dikke h**r

het is altijd zo dat wanneer het over bodybuilding gaat dat iedereen zich oppeens een expert waant op dit gebied zoals dit wijf.

om de 1 of andere reden denkt iedereen die niet bekend is met de sport er toch alles vanaf te weten

Momenteel bekijken: 28 gebruiker(s) (23 leden en 5 gasten) dit topic
jurre owns, beginnerbb, dave2007, Gurotan, j3330, Jeffrey93, jiep, John Doe, Lukazz, markhispania3, MassiveBe, Mikejr, Misterw00t, Problem, rope, Rory01, Silentio, Situation, superrednas, thesuite, tommieee, Xirius

wat een dikke h**r

het is altijd zo dat wanneer het over bodybuilding gaat dat iedereen zich oppeens een expert waant op dit gebied zoals dit wijf.

om de 1 of andere reden denkt iedereen die niet bekend is met de sport er toch alles vanaf te weten

stop hatin' brah.

u mad?

only on dbb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven