XXL Nutrition

epic zelfgemaakt bb filmpje

je weet dat als je meer dan 1 ring draagt homo bent he?
en beter doe die dingen af tijdens de trainen. Heb 1x keer mijn arm gebroken tijdens het sporten terwijl ik een armband om had. En geloof me het was geen pretje, ze hebben in het ziekenhuis mijn gebroken arm die compleet van bot los lag nog vrolijk heen en weer zitten draaien om dat ding af te krijgen. Stel je voor wat je met je vingers mee gaat maken. Bij een simpel kneuzing ontploft je vinger gewoon van de druk. Moeten ze helemaal open gaan snijden.....

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GZHN
mooi

Leuk filmpje... alleen beetje kort en opbouwend zou leuker zijn... before pics van jezelf ofzo en dan beetje verhaaltje erbij..

• Topic Starter Topic Starter
thnks voor de feedback!
het kon inderdaad nog wat opbouwender, hij loopt ook abrupt af!
had ook niet erg veel tijd ervoor, was een herkansings opdrachtje haha.

de ringen heb ik bijnaa altijd af tijdens het trainen,
vooral tijdens het deadliften zit het aardig in de weg.
en dat over meer dan 1 ring homo is boeit me vrij weinig, ik weet beter :P

wat was de opdracht?

de officiële opdracht was om een poëtisch kort filmpje te maken zonder dialogen, alleen met beeld een verhaal over te brengen.
Omdat ik het lastig vond om een verhaal te bedenke, en veel ander werk had liggen heb ik er beetje met de pet naar gegooid.
kreeg een onvoldoende omdat k niks inleverde, in overleg met de docent mocht ik een filmpje maken waarin ik me passie liet zien, ipv een poëtisch verhaal, en dit is eruit gekomen!

heb rechts duimring en middelvinger ring + armband en links een middelvinger ring + horloge!
nu ben ik een zeker gay hahawat een onzin, vind eerder een pinkring gay:P

1. do you even lift ?

2. hoe kom je aan die epic keuken ?

Nice filmpje en idd die aders op je schouders ook :P

episch

ok laten we niet te veel offtopic gaan. Intresseerd me verder ook geen zak, niemand eigenlijk denk ik. Het gaat niet om wat om welke vinger zit maar eerder de hoeveelheid ringen, armbanden etc. Meerdere ringen en armbanden dragen is altijd een soort van homo mode geweest. Ik zeg niet dat je gay bent, maar weet wat je draagt. Als je de volgende keer in een kroeg staat en er komt een vage kerel met je flirten dan weetje waar het aan ligt.

ok laten we niet te veel offtopic gaan. Intresseerd me verder ook geen zak, niemand eigenlijk denk ik. Het gaat niet om wat om welke vinger zit maar eerder de hoeveelheid ringen, armbanden etc. Meerdere ringen en armbanden dragen is altijd een soort van homo mode geweest. Ik zeg niet dat je gay bent, maar weet wat je draagt. Als je de volgende keer in een kroeg staat en er komt een vage kerel met je flirten dan weetje waar het aan ligt.

hahaha u got a point there inderdaad!
heb alleen nooit last gehad van dat soort tafarelen:P
en smaken verschillen natuurlijk ook

Leuk filmpie, alleen muziek past er niet bij imo.. maar boeie, t was een herkansingsoodracht.

Keuken ziet er netjes uit.

iedereen hier over die keuken bezig :roflol:

dat weegschaaltje...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven