- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Is toch Johann Zarco.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is toch Johann Zarco.
Ben je nou serieus? Als dat zo is haal ik gewoon alles eraf, maakt mij niet uit, iemand vroeg me erom en ik heb geen flauw idee waar ik het anders moet plaatsenJezelf episch noemen, ja je kan te ver gaan he, zelfs op dit forum.
*reported*
nee

Oke, ik ben hier nog nieuw in en ken de humor nog niet zo onderscheiden van het sereneuze
Maak je nie druk.Ben je nou serieus? Als dat zo is haal ik gewoon alles eraf, maakt mij niet uit, iemand vroeg me erom en ik heb geen flauw idee waar ik het anders moet plaatsen
Thanks, jullie kunnen altijd alles vragen, ik heb decennia lang aan de top gezeten en heb zo vreselijk veel leuke maar ook minder leuke dingen meegemaakt. Ik stond op mijn 10e al op het hoogste schavot met wedstrijd zwemmen, dat deed ik net een jaar want er was geen geld voor. Ik heb gewoon een hekel aan verliezen. V.w.b. dat topic, ik heb geen flauw idee hoe ik dat aan moet pakken.Maak je nie druk.
Misschien is 't voor jou wel leuk om een log in een nieuw topic te beginnen.
Ik denk dat je enorm veel ervaring kan delen met velen hiero.
Respect voor je openheid.
💪🏽✌🏽
Thanks, jullie kunnen altijd alles vragen, ik heb decennia lang aan de top gezeten en heb zo vreselijk veel leuke maar ook minder leuke dingen meegemaakt. Ik stond op mijn 10e al op het hoogste schavot met wedstrijd zwemmen, dat deed ik net een jaar want er was geen geld voor. Ik heb gewoon een hekel aan verliezen. V.w.b. dat topic, ik heb geen flauw idee hoe ik dat aan moet pakken.
How dare you!'t Doet me denken aan deze foto:
![]()
F. Klingenberg was 1m90+