AndroidHealthClinic

Sticky Epische Foto's

Johann Zarco Ja

1715694653668.png

Blondie (Deborah Harry)

il_794xN.4672319674_8lre.jpg

Schermafdruk van 2024-05-14 16-49-15.png

Ik in Las Vegas. (Die kale met baard) toen ik net wereld kampioen geworden was en Jay met me op de foto wilde 😉 hij wilde niet naast me staan trouwens, geen idee waarom niet 🤣 overigens ben ik hier wel rond de 135kg (er was iemand die dat vroeg in mijn voorstel topic.

IMG_20200916_144604_672.jpg

Dit was ongeveer 12 aar ervoor toen ik min of meer opgegeven had ooit wereldkampioen te worden totdat ik mijn huidige vrouw tegen kwam en die heeft zichzelf 3 jaar weggecijferd omdat ze in mij geloofde en mij steunde, zonder jouw was het nooit gelukt schat. Overigens weeg ik hier 100kg en was ik vegetariër, ik had in het verleden zoveel vlees gegeten dat mijn lichaam het niet meer accepteerde en het er gewoon uitgooide, de omslag kwam toen ze zei dat ze mij ging steunen en ik besloot om weer vlees te eten, zoiets zal mij altijd bij blijven binnen 2.5 jaar zat er gewoon 35kg bij en was ik bijna net zo sterk als op mijn 42e vandaar ook het wereldkampioenschap en de wereldrecords.

received_727447604491415.jpeg

Dit was ook in die periode in Las Vegas.

IMG_20200916_143848_985.jpg

Jezelf episch noemen, ja je kan te ver gaan he, zelfs op dit forum.

*reported*

Jezelf episch noemen, ja je kan te ver gaan he, zelfs op dit forum.

*reported*
Ben je nou serieus? Als dat zo is haal ik gewoon alles eraf, maakt mij niet uit, iemand vroeg me erom en ik heb geen flauw idee waar ik het anders moet plaatsen

• Heart
Waarderingen: K82
Ben je nou serieus? Als dat zo is haal ik gewoon alles eraf, maakt mij niet uit, iemand vroeg me erom en ik heb geen flauw idee waar ik het anders moet plaatsen
Maak je nie druk.

Misschien is 't voor jou wel leuk om een log in een nieuw topic te beginnen.
Ik denk dat je enorm veel ervaring kan delen met velen hiero.

Respect voor je openheid.

💪🏽✌🏽

Maak je nie druk.

Misschien is 't voor jou wel leuk om een log in een nieuw topic te beginnen.
Ik denk dat je enorm veel ervaring kan delen met velen hiero.

Respect voor je openheid.

💪🏽✌🏽
Thanks, jullie kunnen altijd alles vragen, ik heb decennia lang aan de top gezeten en heb zo vreselijk veel leuke maar ook minder leuke dingen meegemaakt. Ik stond op mijn 10e al op het hoogste schavot met wedstrijd zwemmen, dat deed ik net een jaar want er was geen geld voor. Ik heb gewoon een hekel aan verliezen. V.w.b. dat topic, ik heb geen flauw idee hoe ik dat aan moet pakken.

Thanks, jullie kunnen altijd alles vragen, ik heb decennia lang aan de top gezeten en heb zo vreselijk veel leuke maar ook minder leuke dingen meegemaakt. Ik stond op mijn 10e al op het hoogste schavot met wedstrijd zwemmen, dat deed ik net een jaar want er was geen geld voor. Ik heb gewoon een hekel aan verliezen. V.w.b. dat topic, ik heb geen flauw idee hoe ik dat aan moet pakken.
Screenshot_20240514_183414_com.android.chrome.jpg

Rechts in beeld zie je (bij mij is ie blauw) "plaats topic" staan.
De rest wijst zich vanzelf.

Komt goed.
Je komt er vanzelf wel achter als je even zoekt.

't Doet me denken aan deze foto:

H&K.jpg

F. Klingenberg was 1m90+

Terug
Naar boven