AndroidHealthClinic

Sticky Epische Foto's

't Doet me denken aan deze foto:

H&K.jpg

F. Klingenberg was 1m90+
Hij had ook hele goede vastus lateralis, of moet ik zeggen vasti laterales?

Geen idee, maar hij werd wereldberoemd door Belgrado te veroveren met zes soldaten.

Bizar dat zelf volwassen mannen zich zo hysterisch laten gaan
Dit was na de zogeheten remontada. Barcelona verloor 4-0 in Parijs, maar won met 6-1 thuis. Het hele stadion werd hysterisch. Inclusief onze introverte vriend. Ik weet nog dat ze toen schreven dat niemand Messi ooit zo uitbundig had gezien. Dit was natuurlijk voordat hij drie prijzen pakte met Argentinië.

Je zal waarschijnlijk "eens" bedoelen. Tenzij "Zet" een persoon is en je in dit geval bedoelt dat ie een testootje is.

Kon het niet laten....sorry maar ik kan slecht tegen spel/grammaticale fouten.....en ik ben dan ook nog eens half Turks....waar sommige mensen dus ook niet tegen kunnen maar dat boeit mij lekker toch niet.

Je zal waarschijnlijk "eens" bedoelen. Tenzij "Zet" een persoon is en je in dit geval bedoelt dat ie een testootje is.

Kon het niet laten....sorry maar ik kan slecht tegen spel/grammaticale fouten.....en ik ben dan ook nog eens half Turks....waar sommige mensen dus ook niet tegen kunnen maar dat boeit mij lekker toch niet.
Ach, weer anderen misbruiken interpunctie.

• Bicep
Waarderingen: K82
Terug
Naar boven