XXL Nutrition

Sticky Epische Foto's

Met welke helft heeft wie dan meer moeite?
:thinking:

Al die leestekens gebruikt hij, behalve waar een komma op z'n plek was geweest.
:trollfacex:
Mensen mogen een helft kiezen waar ze moeite mee willen hebben.

En, een komma kan inderdaad, heb je helemaal gelijk in......ik vind deze puntjes eigenlijk wel prima......dus......had het ook al een keer uitgelegd waarom ik dat doe, ik denk dat ze een soort stilte symboliseren. Alsof je in een film scene zit waarin er een paar seconden tijdens een zin niks gezegd wordt;

"You need people like me........YOU NEED PEOPLE LIKE ME So you can point ure fucking fingers....and say "that's the bad guy"!

Zoiets ongeveer.

Maar er wordt blijkbaar wel weer een PUNT van gemaakt zeg......man man man.

Lief Zijn!

Je zal waarschijnlijk "eens" bedoelen. Tenzij "Zet" een persoon is en je in dit geval bedoelt dat ie een testootje is.

Kon het niet laten....sorry maar ik kan slecht tegen spel/grammaticale fouten.....en ik ben dan ook nog eens half Turks....waar sommige mensen dus ook niet tegen kunnen maar dat boeit mij lekker toch niet.
bored jack nicholson GIF

• Heart
Waarderingen: K82
Je zal waarschijnlijk "eens" bedoelen. Tenzij "Zet" een persoon is en je in dit geval bedoelt dat ie een testootje is.

Kon het niet laten....sorry maar ik kan slecht tegen spel/grammaticale fouten.....en ik ben dan ook nog eens half Turks....waar sommige mensen dus ook niet tegen kunnen maar dat boeit mij lekker toch niet.
Incorrecte interpunctie en onnodig hoofdlettergebruik valt hier ook onder. Net als dat spel-/grammaticafouten met een liggend streepje achter spel is.

Voetbal is voor homo's en spelfouten ook.

Incorrecte interpunctie en onnodig hoofdlettergebruik valt hier ook onder. Net als dat spel-/grammaticafouten met een liggend streepje achter spel is.
Grote goede mooie correctie!!! Maar heb ik onnodig hoofdletters gebruikt of is dit een algemene mededeling van je?

• Heart
Waarderingen: K82
Stijlfiguren uitleggen is voor trieste figuren.

Dat was een stijlfiguur, waarmee ik 'het maken van spelfouten' bedoelde. Net als dat voetbal staat voor 'het beoefenen van voetbal' of 'het aanschouwen van voetbal'.
Of het staat voor het zelfstandig naamwoord "voetbal".

Terug
Naar boven