XXL Nutrition

Breaking News Er is leven.. er is leven na de dood

Knap van een ventje van 3 jaar die amper papa en mama kan roepen om zo'n verhaal te vertellen...

Wat is er nu zo bijzonder aan het verhaal? Dat dat mannetje in de 'hemel' was. Of dat hij na 2 uur gereanimeerd kon worden?

Die mensen zien alleen wat ze willen zien, puur hallucinaties. De hersenen zijn tot veel in staat wanneer het lichaam onder bepaalde stress is. Je gaat ook geen dromen voor werkelijkheid zien, dus waarom dit dan wel.

daar zouden miljoenen mensen in die "hemel" moeten zitten dan en van die allemaal stond toevallig hem zijn oma daar aan de ingang ,ok.........

daar zouden miljoenen mensen in die "hemel" moeten zitten dan en van die allemaal stond toevallig hem zijn oma daar aan de ingang ,ok.........
Allemaal door god geregeld, de anderen waren rijstpap aan het eten in de refter!

Wat ik me ook afvraag: zouden bijna-mensen ook de hemel binnen zijn gemogen? Dus zeg maar toen de aap aan het evolueren was naar mens maar nog niet echt een mens was. Zou wel een :fuu: zijn als je dan net uit de boot viel omdat je nog net niet op twee voeten liep :o

Allemaal door god geregeld, de anderen waren rijstpap aan het eten in de refter!

Wat ik me ook afvraag: zouden bijna-mensen ook de hemel binnen zijn gemogen? Dus zeg maar toen de aap aan het evolueren was naar mens maar nog niet echt een mens was. Zou wel een :fuu: zijn als je dan net uit de boot viel omdat je nog net niet op twee voeten liep :o

Ik dacht alle organismen kwamen in de hemel ???

Gelovigen zijn net linkse uitvreters: hun leven is k*t, dus hopen ze maar dat iemand anders het voor ze gaat verbeteren.

ja,moet wel dat ze aant eten waren of "jimmy hendrix" was mss aant optreden

ik geloof aan : "er is dood na het leven" :thumbup:

mooi verhaal trouwens met dat jongentje, kreeg er tranen van

Ik dacht alle organismen kwamen in de hemel ???
Gezellig, dan kan je dus de ziel van de mug die je doodgeslagen hebt tegenkomen, of van al die kippen die je achter de kiezen hebt geslagen. Strikt gezien ben je dan ook een moordenaar, dus was doe je daar dan eigenlijk? Andere mogelijkheid is dat god een apart hok heeft voor de dierenzielen, soort klassenverdeling van mindere en hogere zielen.

Gezellig, dan kan je dus de ziel van de mug die je doodgeslagen hebt tegenkomen, of van al die kippen die je achter de kiezen hebt geslagen. Strikt gezien ben je dan ook een moordenaar, dus was doe je daar dan eigenlijk? Andere mogelijkheid is dat god een apart hok heeft voor de dierenzielen, soort klassensysteem van mindere en hogere zielen.

Eng denkbeeld, als ik zo die kudde woeste koeien op me af zie denderen!

weer een mooi verhaal voor Hart van Nederland :o

Het jaar 2010, en nog steeds denkt het gros dat bijna-dood ervaringen bewijs zijn voor het hiernamaals. Voor de mensen die dat denken: neem eens wat Ketamine, LSD, DMT, Salvia of iets vergelijkbaars. Dan snap je dat het volledig neurologisch is.

Terug
Naar boven