Monkeyface
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knap van een ventje van 3 jaar die amper papa en mama kan roepen om zo'n verhaal te vertellen...

Wat is er nu zo bijzonder aan het verhaal? Dat dat mannetje in de 'hemel' was. Of dat hij na 2 uur gereanimeerd kon worden?
Mag ik een hulplijn, nbatje? 
Ik ben gedoemd om te mislukken als er meer dan 1 keuze mogelijk is.
Ik ben gedoemd om te mislukken als er meer dan 1 keuze mogelijk is.
Allemaal door god geregeld, de anderen waren rijstpap aan het eten in de refter!daar zouden miljoenen mensen in die "hemel" moeten zitten dan en van die allemaal stond toevallig hem zijn oma daar aan de ingang ,ok.........
zijn als je dan net uit de boot viel omdat je nog net niet op twee voeten liep 
Allemaal door god geregeld, de anderen waren rijstpap aan het eten in de refter!
Wat ik me ook afvraag: zouden bijna-mensen ook de hemel binnen zijn gemogen? Dus zeg maar toen de aap aan het evolueren was naar mens maar nog niet echt een mens was. Zou wel eenzijn als je dan net uit de boot viel omdat je nog net niet op twee voeten liep
![]()

Allemaal door god geregeld, de anderen waren rijstpap aan het eten in de refter!
Wat ik me ook afvraag: zouden bijna-mensen ook de hemel binnen zijn gemogen? Dus zeg maar toen de aap aan het evolueren was naar mens maar nog niet echt een mens was. Zou wel eenzijn als je dan net uit de boot viel omdat je nog net niet op twee voeten liep
![]()
Gezellig, dan kan je dus de ziel van de mug die je doodgeslagen hebt tegenkomen, of van al die kippen die je achter de kiezen hebt geslagen. Strikt gezien ben je dan ook een moordenaar, dus was doe je daar dan eigenlijk? Andere mogelijkheid is dat god een apart hok heeft voor de dierenzielen, soort klassenverdeling van mindere en hogere zielen.
Gezellig, dan kan je dus de ziel van de mug die je doodgeslagen hebt tegenkomen, of van al die kippen die je achter de kiezen hebt geslagen. Strikt gezien ben je dan ook een moordenaar, dus was doe je daar dan eigenlijk? Andere mogelijkheid is dat god een apart hok heeft voor de dierenzielen, soort klassensysteem van mindere en hogere zielen.