Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee ze is nu naar het ziekenhuis gegaan om de klacht te verhelpen (het gevolg)
Was maar een van de zoveel mogelijke oorzaken die er kunnen zijn die je in eerste instantie niet zo vermoeden als niet deskundige zijnde.
nou je hebt gelukkig al een ct gehad! succes nog he!

Ik denk, dat je wat beter moet lezen dan, want ze is bezig met onderzoeken, omdat ze niet weten wat er aan de hand is. Lijkt mij, dat ze dan de oorzaak aan het zoeken zijn, waarom zij zich zo beroerd voelt en waar dus de klachten vandaan komen.
Misschien moet jij m'n post even beter lezen? Een van de mogelijke oorzaken van haar klachten had ze net opgesomd (heb haar gequote: zie 2 posts terug). En ik vroeg dus, wat is dáár de oorzaak van.
Het ging mij dus om de oorzaak van de oorzaak en afhankelijk van de oorzaak van de oorzaak, zou je daar ook weer de oorzaak van kunnen bepalen als je niet weet welke oplossing je daarvoor kunt bieden.
Voorbeeld:
Dus stél dat een te hoge bloeddruk de oorzaak zou zijn voor een trombose in haar hartvaten. Dan kun je weer afvragen wat bij haar de oorzaak van een te hoge bloeddruk zou kunnen zijn, omdat je niet direct een oplossing kunt bieden voor te hoge bloeddruk (ja bloeddruk pillen, maar dat is geen reeële overweging voor deze situatie omdat er betere alternatieven zijn) dus ga je verder: misschien overgewicht? Misschien een ongezonde levensstijl? Stél dat het vastgesteld is dat het overgewicht is: dan weet je dat je daar iets aan kunt doen: minder eten/meer bewegen.

Oke, maar je kunt toch nog niet naar de oorzaak van de oorzaak zoeken, als je de oorzaak nog niet eens weet. Die proberen ze nu te achterhalen en daarna kunnen ze pas verder zoeken naar de oorzaak van de oorzaak en daar misschien iets aan doen.![]()

Aww muus! wat een rot ervaring zeg, gelukkig is het geen hersen tumor of trombose dat is het enige waar je nog een beetje blij mee kan zijn.
Veel sterkte volgende week, en laat je goed door je vriendje (man) verwennen, en je hoeft je zeker niet te schamen toch, dit kan iedereen overkomen
![]()