MuscleMeat

Shit news.

klote joh! maar ik zou volgende keer een ervaren dokter laten prikken:thumbs:
iig tot nu goed nieuws! veel succes nog!

• Topic Starter Topic Starter
@Iedereen: Super bedankt voor de lieve berichtjes!
Ik kan inmiddels alles al weer zelf :D Dus Duck heeft vandaag een vrij dagje ;)

@ Seagal: 15 Jaar ervaring lijkt mij meer dan genoeg nietwaar :o
Anyway bedankt :)

Sterkte met je shit!

Wat een ellende die lumbaalpunctie :(

Heel veel sterkte meid!

Sterkte

Sterkte met je onderzoeken

Zo duh ik heb nu de link wijffie ..:o
Ik maar denken op hyves wie zijn die 2 nou joh ..
Maar nu weet ik het , wijffie je was een plaatje op de grote dag .
Nou moppie ik lees je snel ok ..xxx

Sterkte meid!!

Wat een ellende die lumbaalpunctie :(

Heel veel sterkte meid!

Dank jullie wel :)

Zo duh ik heb nu de link wijffie ..:o
Ik maar denken op hyves wie zijn die 2 nou joh ..
Maar nu weet ik het , wijffie je was een plaatje op de grote dag .
Nou moppie ik lees je snel ok ..xxx

Whahah had ik er niet bij gezet dat ik Muus was :o Sorry dan ;)
Maar dank je wel :)
Ik zal mijn blog netjes bijhouden ;)

Deze keer zal het maar kort blijven. Veel valt er over vandaag niet te vertellen.

Het is weer mislukt!!!

Aan de hand van röntgenapparatuur keken ze waar ze moesten steken.
En omdat de röntgen maar een 2d beeld gaf, moest ik me ook op mijn buik draaien.

De eerste steek ging mis. Hij zat tegen een wervel aan. Het zijaanzicht liet zien dat hij goed zat. Het bovenaanzicht liet echter zien dat hij tegen het bot aanzat.

Dus hij moest weer opnieuw steken.
Dit keer keerden ze me sneller op de buik om eerder te zien hoe ze moesten steken.

HIJ ZAT ERIN!
Ik kon wel juichen!

Maar waarom gooiden ze dan weer met medische termen? Gedeeltes daarvan kon ik begrijpen en ik kreeg in de gaten dat er niets meer gedaan kon worden. De naald was simpelweg te kort om bij "het zakje" te komen.

Dus nu kon hij zijn diagnostiek niet afronden.
Hij gaf me diamox. Dit drijft het vocht af en hierdoor zouden de klachten minder moeten worden.
Er wordt in ieder geval vocht afgedreven want ik moet om het half uur dringend naar de wc :rolleyes:

Ik heb vanaf 1 uur vanmiddag ook al 2x geslapen dus ik neem aan dat het ook wel daar vandaan zal komen :)

Over twee weken moet ik weer terug op controle. We gaan namelijk eerst kijken hoe dit werkt.
En daarna als het nog niet werkt, wordt er met een neurochirurg overlegd of er niet alsnog een drain geplaatst moet worden.

Anyway, ik ga er nu mee kappen want ik ben doodop....

De pijn was btw vandaag minder erg en nu vanavond ben ik zelfs in staat om zelf te lopen.

Dus ook nog iets of wat goed nieuws ;)

Dat is waardeloos Daisy, wel vreemd dat ze niet eerder met Diamox zijn aangekomen. Weet uit ervaring dat het inderdaad een goede vochtafdrijver is (niet door ziekte maar omdat het ook wordt gebruikt tegen hoogteziekte).

het zit je echt niet mee meissie..

succes ermee.. beterschap vooral.

Dat is waardeloos Daisy, wel vreemd dat ze niet eerder met Diamox zijn aangekomen. Weet uit ervaring dat het inderdaad een goede vochtafdrijver is (niet door ziekte maar omdat het ook wordt gebruikt tegen hoogteziekte).

De reden daarvan was dat hij de diagnostiek rond wou hebben.
We gaan het eerst zo proberen en dan zien we wel weer :)

Ik las net in de bijsluiter dat vermoeidheid niet mag ontstaan met het gebruik van diamox en dat je dan gelijk het moet melden. Maar vind dat een beetje onzin. Ik kijk het nog een paar dagen aan en als het aanhoudt dan ga ik wel terug. Het lichaam zal toch eerst moeten wennen aan deze medicatie lijkt me...

Een goede vochtafdrijver is het zeker :o Dat kan ik garanderen ;)

het zit je echt niet mee meissie..

succes ermee.. beterschap vooral.

Nee niet bepaald he ;) Maar evengoed niet met de pakken erbij neer gaan zitten want ook aan donkere wolken zit een zilver randje :)

Bedankt :kiss:

Muuske, zet je eigenwijsheid opzij in dit geval. Als je ongewenste bijwerkingen hebt door medicatie zal ik dat toch maar melden. Veel te gevaarlijk om zelf te oordelen of medicatie wel of niet goed aanslaat.

De reden daarvan was dat hij de diagnostiek rond wou hebben.
We gaan het eerst zo proberen en dan zien we wel weer :)

Ik las net in de bijsluiter dat vermoeidheid niet mag ontstaan met het gebruik van diamox en dat je dan gelijk het moet melden. Maar vind dat een beetje onzin. Ik kijk het nog een paar dagen aan en als het aanhoudt dan ga ik wel terug. Het lichaam zal toch eerst moeten wennen aan deze medicatie lijkt me...

Een goede vochtafdrijver is het zeker :o Dat kan ik garanderen ;)

Nee niet bepaald he ;) Maar evengoed niet met de pakken erbij neer gaan zitten want ook aan donkere wolken zit een zilver randje :)

Bedankt :kiss:

Ik zoou het melden... het staat voor een reden in die bijsluiter

succes nog

De reden dat ik niet gelijk gebeld heb is dat het ook kan samenhangen met de spanningen die ik heb gehad voor die punctie. Ik heb die nacht niet echt redelijk geslapen.
Normaal zou ik me dan moe voelen maar niet zo moe zoals ik me gisteren voelde.

Maar evengoed nog maar een nachtje aangekeken.

Ik ben nu net ook pas wakker :o Maar voel me al een heel stuk beter.
Mocht de moeheid dadelijk weer terug komen als ik mijn medicatie heb gehad, dan bel ik direct.

Ik vond het onzin om gelijk aan de bel te trekken en dat terwijl het ook nog met andere dingen samen kon hangen. :)

Maar evengoed bedankt voor de lieve zorgzame berichtjes :kiss:

kijk goed uit muuske met wat je doet en sterkte verders

Sterkte!

geen leuk nieuws, ik wens je al het beste en veel sterkte!!

Terug
Naar boven