- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeiedag dat is ook niet niks! Dan wordt je dus ook bedankt.
Ik begrijp dat je nu wel al die kunstheup hebt?

Nee nog niet, over 4 weken komt hij er in, 4 dec.
Maargoed dit topic ging niet over mij![]()

Onzin, alleen voor de ''gewone'' burger hebben ze geen tijd, ik heb ook 3 maanden op mijn MRI moeten wachten, gevolg was een kunstheup.
K*t ziekenhuizen, moet je eens zien hoe snel een topsporter er onder ligt![]()
Nee nog niet, over 4 weken komt hij er in, 4 dec.
Maargoed dit topic ging niet over mij![]()
Komen we bij zijn bureau begint hij zijn verhaal.
Weer begint hij met spoed dit spoed dat.
Uiteindelijk kwam hij tot de conclusie dat dit alles 3 oorzaken kon hebben:
1. Een tumor in het ergste geval
2. Trombose in de hersenvaten
3. Vocht in de hersenen dat niet weg kan

Hmm, ben je zelf niet nieuwschierig wat de oorzaken hier van konden zijn? Misschien een te hoog bloeddruk?
Ik bedoel, ik zou het zelf wel fijn vinden om te weten wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn, misschien is dit maar een van de gevolgen van een andere oorzaak die misschien vrij gemakkelijk te bepalen is en wat je zelf ook kunt 'behandelen'.

Dokter heeft zojuist gebeld. In de tussentijd nog over moeten geven maar hij kon zo niet zeggen over de telefoon of het nu wel of niet ernstig was dus moest ik nu per direct langskomen.
Ik hou jullie nog op de hoogte
Verder iedereen nog ontzettend bedankt![]()
Kom zojuist van de dokter af en er was niets ernstigs aan de hand. Iig geen sprake van een tumor of groeiende tumor. Goddank!
Wel belt de neuroloog me morgenvroeg op om te kijken of het noodzaak is dat de MRI en MRA vervroegd wordt.
Nja we zien wel![]()

Hmm, ben je zelf niet nieuwschierig wat de oorzaken hier van konden zijn? Misschien een te hoog bloeddruk?
Ik bedoel, ik zou het zelf wel fijn vinden om te weten wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn, misschien is dit maar een van de gevolgen van een andere oorzaak die misschien vrij gemakkelijk te bepalen is en wat je zelf ook kunt 'behandelen'.
Daarvoor gaat ze toch naar het ziekenhuis; om de oorzaak te achterhalen.![]()
nee ze is nu naar het ziekenhuis gegaan om de klacht te verhelpen (het gevolg)
Was maar een van de zoveel mogelijke oorzaken die er kunnen zijn die je in eerste instantie niet zo vermoeden als niet deskundige zijnde.