XXL Nutrition

Shit news.

• Topic Starter Topic Starter
Goeiedag dat is ook niet niks! Dan wordt je dus ook bedankt.

Ik begrijp dat je nu wel al die kunstheup hebt?

:eek:

Wat een vage shit allemaal zeg. ACHT weken lang dergelijke klachten, waaronder bloed overgeven? Hmz...
Maar goed d'r komt schot in de zaak zo te zien.

Onzin, alleen voor de ''gewone'' burger hebben ze geen tijd, ik heb ook 3 maanden op mijn MRI moeten wachten, gevolg was een kunstheup.

K*t ziekenhuizen, moet je eens zien hoe snel een topsporter er onder ligt:mad:

DRIE MAANDEN? ? ? WTF...
Voor mijn deels verpulpte meniscusje hadden ze minder dan 2 weken de tijd nodig om een MRI scan te regelen. Waar ik zelf om had gevraagd (aangezien ik het niet zag zitten om direct met een kijkoperatie in die knie te gaan wroeten.)

Nee nog niet, over 4 weken komt hij er in, 4 dec.

Maargoed dit topic ging niet over mij;)

Pfiew, 18 jaar is wel jong voor een kunstheup! Succes ermee :thumbs:

Anyway heel veel succes dan nog he! :kiss:

En jij ook!

Sterkte Daisy. Hoop dat het meevalt.

Leuk moment zo net tijdens je wittebroodsweken/verjaardag/feestdagen ...

Sterkte in ieder geval, komt wel goed ;)

Dank je wel nog iedereen!
Kan het niet te lang maken. Kreeg net telefoon, ik mag voor de MRI komen. De MRA blijft gewoon staan voor volgende week donderdag :)

Wish me luck! ;)

Heel veel beterschap en sterkte muus! hou ons op de hoogte ;)

Edit: many many many luck! :D

je geraakt er zeker bovenop ;) laat duckie maar wat butleren ;)

Sterkte we horen van je, blij dat het geen tumor is voor je

Komen we bij zijn bureau begint hij zijn verhaal.
Weer begint hij met spoed dit spoed dat.
Uiteindelijk kwam hij tot de conclusie dat dit alles 3 oorzaken kon hebben:
1. Een tumor in het ergste geval
2. Trombose in de hersenvaten
3. Vocht in de hersenen dat niet weg kan

Wat zijn hier de oorzaken van? Ongezond eten? Overgewicht? iig sterkte ermee !

Ik kom zojuist van het ziekenhuis af. Ze hebben 2 ct-scans gemaakt.
Dit geeft in grote lijnen weer of er iets mis is in de hersenen.
Een tumor vonden ze godzijdank niet maar om zeker te weten wat het wél is moet ik evengoed volgende week nog die MRI en MRA scan doen en die lumbaalpunctie.

@ Frenpie Ze weten niet wat de oorzaak is. Ik kreeg in een keer klachten en daar gingen ze mee aan de slag. :)

Hmm, ben je zelf niet nieuwschierig wat de oorzaken hier van konden zijn? Misschien een te hoog bloeddruk?

Ik bedoel, ik zou het zelf wel fijn vinden om te weten wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn, misschien is dit maar een van de gevolgen van een andere oorzaak die misschien vrij gemakkelijk te bepalen is en wat je zelf ook kunt 'behandelen'.

Hmm, ben je zelf niet nieuwschierig wat de oorzaken hier van konden zijn? Misschien een te hoog bloeddruk?

Ik bedoel, ik zou het zelf wel fijn vinden om te weten wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn, misschien is dit maar een van de gevolgen van een andere oorzaak die misschien vrij gemakkelijk te bepalen is en wat je zelf ook kunt 'behandelen'.

Daarvoor gaat ze toch naar het ziekenhuis; om de oorzaak te achterhalen.;)

Dokter heeft zojuist gebeld. In de tussentijd nog over moeten geven maar hij kon zo niet zeggen over de telefoon of het nu wel of niet ernstig was dus moest ik nu per direct langskomen.

Ik hou jullie nog op de hoogte :)

Verder iedereen nog ontzettend bedankt :kiss:

Damn na het lezen van die post kreeg ik bijna een hartverlamming, ik dacht dat is slecht nieuws...

Kom zojuist van de dokter af en er was niets ernstigs aan de hand. Iig geen sprake van een tumor of groeiende tumor. Goddank! :)

Wel belt de neuroloog me morgenvroeg op om te kijken of het noodzaak is dat de MRI en MRA vervroegd wordt.

Nja we zien wel ;)

Maar gelukkig valt het kennelijk dus mee. :)

Het komt vast goed allemaal, sterkte ermee!

Bloeddruk is oké. Was het maar zo simpel.

nee ze is nu naar het ziekenhuis gegaan om de klacht te verhelpen (het gevolg)

Was maar een van de zoveel mogelijke oorzaken die er kunnen zijn die je in eerste instantie niet zo vermoeden als niet deskundige zijnde.

Ik denk, dat je wat beter moet lezen dan, want ze is bezig met onderzoeken, omdat ze niet weten wat er aan de hand is. Lijkt mij, dat ze dan de oorzaak aan het zoeken zijn, waarom zij zich zo beroerd voelt en waar dus de klachten vandaan komen.

Terug
Naar boven